تبلیغات اینستاگرام شرکت تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ لاوان | admin-yab

صاحبان این مجله خبری ادمین یاب‌ها، در قبال مبلغی که دریافت می‌کنند، تبلیغات صفحات یا کسب و کارهای دیگر را درون پیج خود قرار می‌دهند که این مورد نیز روش‌های مختلفی دارد و در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهم کرد. ارائه مسابقات منحصر به فرد در مدت زمان کوتاهی می تواند منجر به افزایش بازدید پیج اینستاگرام شما شود. در این خصوص اشتراک گذاری تبلیغات ویژه یا کوپن ها نیز راه دیگری برای افزایش دنبال کننده های شما در مسابقه است و آنها را به فروش می رساند. از فالوورها بخواهید که پست شما را لایک کنند و یا یک یا چندین دوست را برای نشان دادن نام خود در جعبه قرعه کشی در زیر پست تگ کنند. از دیگر مزایای استفاده از مسابقات و کمپین ها در اینستاگرام این است که شما می توانید هشتگ های جداگانه ایجاد کنید و همه ی مشارکت ها را در یک مکان نگه دارید.

  • بر اساس تحقیقی که npsk انجام داده، اینستاگرام 1.85 درصد نرخ تبدیل را ثبت کرده است.
  • این کار حذف تبلیغات اینستاگرامی را بعداً برای شما دشوارتر می‌کند.
  • پس شما به این مکان برای تبلیغ برند خود، جلب توجه مشتریان بالقوه و تبدیل آن‌ها به مشتریان بالفعل نیاز خواهید داشت.

برای اینکه بتوانید از رایج ترین روش تبلیغ در اینستاگرام استفاده کنید، لازم است که پروفایل بیزینس داشته باشید. لازمه استفاده از تبلیغات اسپانسری این است که یک پیج فیسبوک داشته باشید تا پروفایل بیزینس ایجاد نمائید. اگر شما انواع مختلف روش های تبلیغ در اینستاگرام را بشناسید و بدانید که آنها در کجا نمایش داده می‌شوند، می‌توانید گام بعدی برای ایجاد کمپین خودتان را بردارید. امروزه این رسانه اجتماعی برای بسیاری از کسب و کارها از اهمیت بالایی برخوردار است. بر اساس تحقیقی که npsk انجام داده، اینستاگرام 1.85 درصد نرخ تبدیل را ثبت کرده است.

راهنمای استفاده از خدمات تبلیغات انبوه اینستاگرام و تبلیغات گستره اینستاگرام || هم سایت

پس برای سریع انجام شدن این لایک بهتر است 30درصد از تعداد فالوورهای خود را لایک بخرید. تبلیغات در فضای این رسانه اجتماعی یکی از بهترین روش‌های رشد مشاغل مختلف محسوب می‌شود. اما همه چیز به روند کمپین تبلیغاتی شما، انتخاب مکان و زمان درست تبلیغات و خلاقیت شما در انجام تبلیغات بستگی دارد.

نیاز به مشاوره دارید؟ ما با شما تماس می گیریم

در این حالت حتما باید اطلاعات درستی از میزان هزینه‌ها در پیج‌های مختلف و لیستی از بهترین پیج‌ها برای کسب و کار خود داشته باشید. اما یکی از قواعد صحیح تبلیغات در اینستاگرام این است که تبلیغات، باید در پیج‌های مناسبی قرار گیرند، یعنی پیج‌هایی که از لحاظ محتوایی، به پیج شما نزدیک هستند. شما باید مخاطبانی را هدف قرار دهید که احساس می‌کنید می‌توانید به آن‌ها خدمات یا محصولاتی را ارائه دهید یا اینکه آن‌ها احتمال دارد پیج شما را دنبال کنند. از آن گذشته، چه زمانی تبلیغات گذاشته می شود؟ آیا از تبلیغات خوب بازدید می شود؟ کسی برای تبلیغ‌ها واکنشی نشان داده می شود؟ این‌ها همه گزینه‌های مهمی است که شما باید به آن توجه کنید. اگر پیچ‌های ایرانی رو برای تبلیغ انتخاب کرده باشید، نباید اثری از فالوورهای خارجی یا عربی ببینید.

این بین تبلیغات مؤثر در آن خود یکی از چالش‌های اساسی و مهم است که همواره برای افراد مبهم بوده است. در این مقاله تلاش گردید تا با معرفی تکنیک‌ها و استراتژی‌ها بهترین روش تبلیغات در این محیط عنوان شود. اگر به اطلاعات بیشتری در رابطه با آموزش تبلیغات در اینستاگرام نیاز دارید، مشاوران جاب تیم آماده ارائه راهنمایی‌های لازم به شما هستند. مثلاً پیجی که 100 هزار فالوور دارد، شاید تعرفه تبلیغات را 80 هزار تومان تعیین کند. باز هم تأکید می‌کنم که اگر می‌خواهید تبلیغات مؤثرتری را در اینستاگرام انجام دهید، می‌توانید از مشاوره رایگان ما (به صورت تلفنی، ایمیلی و …) استفاده کنید که لینک آن در قسمت بالا قرار دارد.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد