تبلیغات اینستاگرام و تبلیغات در اینستاگرام گسترده هم سایت | admin-yab

مثلاً یک ویدیویی را ساخته‌اند و در مورد یک محصولی صحبت می‌کنند، اما پس از گذشت چندماه، هنوز هم برای تبلیغات خود از این ویدیو استفاده می‌کنند. این‌کار، کاملاً اشتباه است، حتی اگر این تبلیغ، برای بار اول یا دوم بازدهی خوبی داشته است، نباید آن را تکرار کرد، یعنی نباید از محتوای تکراری استفاده کرد. اگر چندبار از آن محتوا استفاده کرده باشید، حالا دیگر درصد زیادی از کاربران، با دیدن ویدیو، می‌دانند که یک تبلیغ است و به آن توجهی نمی‌کنند، جز درصد کمی. پس اگر مجبورید که تبلیغاتی را در بازه‌های زمانی مختلف قرار دهید، بهتر است که محتوای تبلیغات‌تان را تغییر دهید. اگر شما قصد دارید تبلیغی را قرار دهید و بودجه‌ای را برای آن درنظر گرفته‌اید، می‌توانید با هزینه خیلی پایین، تصاویر جذابی را خود آماده کنید.

  • منظورمان این است که قبل از تبلیغ در اینستاگرام، حتماً دستی به سر و روی پیج خود بکشید.
  • به دنبال این، نظارت و کنترل دائم جهت حفظ سطح کیفیت سرویس و پشتیبانی کامل انجام می پذیرد.
  • چون ادمین پیج می خواهد به شما ثابت کند که تبلیغش بازدهی بالایی داشته تا بتواند باز هم از شما تبلیغ بگیرد.
  • تبلیغات در اینستاگرام یا به صورت تک، یا به صورت گسترده، یا به صورت اینفلئونسر مارکتینگ و …
  • به دلیل تغییرات بسیار زیاد قیمت ها و همچنین میزان تعاملات کاربران صفحات مختلف در فضای مجازی چنین اپلیکیشنی وجود ندارد.

فرض کنید که یکی از این افراد یا اینفلوئنسر محبوب شما، محصول یا خدماتی را معرفی کند. محبوب ترین آنها آیلین قانع، آرش فاتح، آذر ماهی صفت، آرش استیلاف و … هستند. توجه داشته باشید که اینفلوئنسر محبوب در زمینه فعالیت خود را شناسایی کنید.

چرا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام با وی دیجیتال مارکتینگ؟

ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که تازه کسب و کار خود را راه‌اندازی کرده‌اند و در این شرایط ذخیره کردن حتی مقدار کمی پول برای شما حیاتی است. ممکن هم هست که یک بیزنس خیلی حرفه‌ای داشته باشید که سالهاست برای شما پول می‌سازد و شما می‌خواهید با تبلیغات در اینستاگرام آن را گسترش بدهید. شما برای حذف تبلیغات اینستاگرام در گوشی موبایل خود همچنین می‌توانید آگهی‌ها را گزارش دهید.

تبلیغات بازدیدی:

مجله خبری ادمین یاب در اینستاگرام در قالب پست یا استوری و به دو صورت انتشار محتوای آماده توسط پیج‌ها و یا تولید محتوا توسط اینفلوئنسرها انجام می‌شود. اینستاگرام به نسبت سایر شبکه‌های اجتماعی به‌شدت محبوب است و روزبه‌روز بر تعداد کاربران این شبکه افزوده می‌شود. شما می‌توانید اطلاعات کامل پیج‌ها اعم از دسته‌بندی، تعداد فالوور، نرخ تعامل و تعرفه‌های آنان را داخل پلتفرم جریان مشاهده کنید و باتوجه به بودجه و هدف خود بهترین گزینه‌ها را انتخاب نمایید. این نوع تبلیغ جزء گران‌ترین و موثرترین تبلیغات در اینستاگرام است. در این نوع تبلیغ مخاطبان بر اساس جنسیت، سن، موقعیت مکانی و ویژگی‌هایی دیگر انتخاب می‌شوند.

پس شما هم برای رشد و توسعه تجارت خود فرصت‌های زیادی پیش‌رو دارید. مهم این است که دید خود را گسترده‌تر کنید و از هر یک از این روش‌ها در زمان و مکان درست برای رسیدن به اهداف استفاده کنید. این فضا به قدری قابلیت رشد برای کسب‌وکارهای مختلف را دارد، که حتی اگر یک تجارت نوپا و تازه‌کار داشته باشید هم می‌توانید تنها در عرض چند ماه به رشد قابل توجهی دست پیدا کنید.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد