تبلیغات در اینستاگرام ، تعرفه تبلیغات اینستاگرام موبودید | admin-yab

«پادروپین» مارکت‌پلیسِ سرویس‌های مجله خبری ادمین یابی برای فروشگاه‌های اینترنتی است و «پادروشاپ» پلتفرمِ مدیریت فروش و ارسال سفارش‌ها برای فروشگاه‌های اینستاگرامی است. انجام تبلیغات در این شبکه محبوب اجتماعی باعث بالا رفتن سطح فروش شما خواهد شد. همانطور که در صفحه اعلام شد، برای استفاده از تبلیغات اسپانسر اینستاگرام باید یک اکانت بیزینس در اختیار داشته باشید.

  • برای این‌کار، قرار دادن ویدیو با یک کپشن مختصر، می‌تواند خیلی به شما کمک کند.
  • در تبلیغات اینترنتی، مثلا در همین تبلیغ کسب و کار تلفن هوشمند، شما باید به سراغ پیچ‌هایی بروید و تبلیغات اینترنتی داشته باشید که در حوزه‌ی کارهای دیجیتال و فناوری هستند.
  • به عبارتی دیگر مخاطبانی با توجه به شرایط کسب و کار شما انتخاب می شوند و با تکرار آن در تایم لاین مخاطبین، به نتیجه خواهید رسید.
  • زیرا عدد فالوور لزوما دلیل بر بزرگ بودن یک صفحه در اینستاگرام نیست.
  • شما می توانید با سفارش تبلیغات در اینستاگرام به نمادین، بدون پرداخت هزینه بیشتر تبلیغات ارزان در اینستاگرام مناسب با پیج خود را سفارش بدهید.
  • برای پیدا کردن کمپین‌های مؤثر می‌توانید حوزه‌های مرتبط با فعالیت خود را جستجو کرده و یا هشتگ‌های مرتبط را موردبررسی قرار دهید.

یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی از نظر نرخ تعامل بدون شک اینستاگرام است. شاید در بسیاری از مواقع این رسانه آنلاین بسیار پیشتازانه‌تر از سایر رقبای خود هم عمل کند. اگر نگاهی به کامنت‌ها و فیدبک‌های کاربران پیج‌های مختلف چه پیج کاری و چه شخصی داشته باشیم، متوجه می‌شویم که نرخ تعامل در این فضا تا چه اندازه بالاست. همانطور که می‌دانید کاربران هر روز پیج های مورد علاقه شان را چک می‌کنند و این شانس وجود دارد که آنها تبلیغات اینستاگرامی شما را ببینند.

تبلیغات به صورت استوری انجام بگیرد

روش دوم هم آن است که به صورت طبیعی در اینستاگرام رشد کنید؛ فقط باید صبور باشید و محتوای جذاب تولید کنید. البته، تبلیغات در اینستاگرام هم اصول خودش را دارد و اگر بی‌گدار به آب بزنید، هیچ سودی نمی‌کنید که هیچ…میلیون‌ها تومان پول زبان بسته را هم به باد می‌دهید. با توجه به هماهنگی و رزرو تبلیغ موردنظر شما در پیج‌های ناشران، امکان توقف کمپین بعد از فعال‌سازی به هیچ عنوان برای تیم جریان مقدور نیست. در این نوع از کمپین شما صرفا می‌توانید تعدادی از پیج‌ها یا کانال‌ها را از لیست حذف نمایید. حضور پررنگ در اینستاگرام و تبلیغات در آن، تصمیمی هوشمندانه برای رونق کسب‌وکار و هرچه بیشتر دیده شدن شماست. این تبلیغات است که برای شما مشتریان جدید و کسب سود از آن‌ها را به ارمغان می‌آورد.

محتوای تولیدی شما کاربردی باشد

شما می توانید با استفاده از سرویس های بهیدو در حوزه شبکه های اجتماعی، یک گام از رقبای خود در جلب مخاطب در شبکه های اجتماعی جلوتر باشید. اگر قبلاً چنین پست‌های تبلیغاتی را در فید اینستاگرام خود ندیده‌اید، این قابلیت هنوز توسط اینستاگرام برای شما فعال نشده است. این نوع پست‌ها بیشتر در فیدهای اکانت‌های تجاری اینستاگرام دیده می‌شوند.

راهنمای استفاده از خدمات تبلیغات انبوه اینستاگرام و تبلیغات گستره اینستاگرام

به همین دلیل اینستاگرام بستری مناسب برای تبلیغات عمده کسب و کارها است. یکی از راه هایی که بسیار کاربرد دارد همین تبلیغات اینستاگرامی است. گلد فالوور می تواند برای تبلیغات به شما مشاوره دهد تا شما بیشترین سود را از تبلیغات خود ببرید. درست است که برای تبلیغات باید هزینه ای پرداخت کنید ولی بازدهی آن بسیار بیشتر از مورد قبلی می باشد و همچنین سرعت بازدهی آن نیز بالا می باشد.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد