تبلیغات در اینستاگرام: جدول هزینه و تعرفه های تبلیغات اینستاگرام رسا | admin-yab

این پیج ها مخاطب خاصی ندارند و از زن و مرد و پیر و جوان دنبال کننده دارند. سلام من توی پیجم زیورآلات دست ساز دارم میشه چند پیج برای تبلیغ کردن بهم معرفی کنید. در این دوره به شما یاد می‌دهیم در کمترین زمان و بدون هیچ هزینه‌ای پست‌ها و بنرهای فوق‌العاده‌ای طراحی کنید.

  • حالا می‌رویم سراغ اینکه اصلا شرایط تبلیغ در پیج‌های بزرگ اینستاگرام کدام است.
  • از آنجا که میزان فالوورهای اینفلوئنسرها روز به روز در حال افزایش است، قیمت آنها نیز در حال تغییر است.
  • معمولا این سبک تبلیغات مربوط به زمینه‌های کاری خاصی نمی‌شوند و عمده مشاغل را دربر می‌گیرند.
  • این نوع آگهی ها عموما در پیج های معمولی این رسانه اجتماعی نمایش داده نمی‌شوند.

قیمت تبلیغات در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام و تلگرام از بحث‌ برانگیزترین مباحث تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ است. علاوه‌بر این باید ادمین‌های پیج‌ها را شناخته و بتوانید با ارتباط مثبت و سازنده کمپین خود را با بهترین قیمت تبلیغات در مناسب‌ترین زمان برگزار کنید. اینستاگرام این شانس را در اختیار پیج‌های بیزنسی قرار می‌دهد که پست‌های خودشان را تبلیغ کنند.

تبلیغات با تصاویر در اینستاگرام

بسته به کسب و کار خود و میزان رشد موردنیاز، می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام روش بیشتر در راستای گسترش کسب و کار آنلاین شما موثر است. آژانس دیجیتال مارکتینگ راز نیز به همین منظور آماده مشاوره به شما است. آگهی شما ممکن است مربوط به دسته‌ی خاصی از محتواها باشد؛ مانند محتواهای فرهنگ محور، محتواهای محصول محور، محتواهای ترکیبی، محتواهای تولیدشده توسط کاربر. یک شرکت دیجیتال مارکتینگ موظف است تا تبلیغات شما را براساس محتوایشان دسته بندی کرده و براساس اصول هر دسته‌بندی، ‌آن را به نحو صحیح تنظیم کرده و در پیج‌های مربوطه تبلیغ کند. همین ویژگی‌ها، یعنی ازدیاد مخاطب در یک اپلیکیشن شبکه‌ی اجتماعی، میتواند بستری مناسب برای تبلیغات عمده‌ی کسب و کارهای مختلف باشد.

چند ابزار کاربردی برای افزایش فروش در اینستاگرام

برای انجام هرچه بهتر مجله خبری ادمین یاب در اینستاگرام، روش‌‌های متعددی می‌تواند به کار گرفته شود. بهره‌گیری از این ربات باعث افزایش میزان بازدید از پیج شما می‌گردد و این موضوع تأثیر قابل توجهی بر سود و میزان فروشتان خواهد داشت. حال ممکن است این سؤال برایتان به وجود آید که ربات اینستاگرام چگونه باعث افزایش تعداد بازدید صفحات می‌شوند؟ روش دیگر برای افزایش فالوور، خرید فالوور ایرانی واقعی اینستاگرام است. در برخی از موارد تبلیغات به منظور افزایش آگاهی مخاطبین از نام تجاری و معرفی نام تجاری در سطح گسترده است. به همین منظور برخی مواقع میزان ارزش گذاری صفحات بر اساس تعداد فالوور آن­ها مشخص می­شود. با این حال تعداد فالوور معیار قابل قبولی برای تعیین قیمت پست و استوری های تبلیغاتی در اینستاگرام نیست.

خبری از فالوور فیک نیست

کافی است سری به صفحات فروشگاه‌های بزرگ مانند دیجی کالا در اینستاگرام بزنید. این برندها با وجود فروش بسیار زیاد و همچنین آگاهی از برند زیاد باز هم در این فضا فعالیت بسیار زیادی دارند. در زیر پست پیج‌های پربیننده کامنت بگذارید به طور معمول اگر فردی در اینستاگرام ۲۰۰۰ فالوور داشته باشد، به طور میانگین باید هر پست او حدود ۲۰۰ لایک بخورد و هر ویدئو نیز ۴۰۰ و هر استوری ۵۰۰ بازدید داشته باشد. برای اینکه تعداد لایک‌ها ( خرید لایک اینستاگرام ) و بازدیدکنندگان در پیجتان بیشتر شود باید با روش‌های تبلیغات اینستاگرام در مشهد آشنایی داشته باشید.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد