تبلیغات در اینستاگرام و راز افزایش فالوور ایران مایند | admin-yab

اما معمولاً هزینه زیادی دارد و ما پیشنهاد می‌کنیم که برای شروع، از روش آخر استفاده کنید. در جریان محتوایی که قصد انتشار آن را دارید به صورت سیستمی بررسی می‌شود و در صورتی که پیج منتشرکننده در محتوای تبلیغ شما یا زمان انتشار آن تغییری به وجود آورد که خارج از موارد توافق شده باشد، به سرعت پیگیری خواهیم کرد. یکی از روش هایی می باشد که بسیار کم هزینه است و به صورت خودکار عمل می کند، اما در حال حاضر منسوخ شده و بازخورد مناسبی ندارد. این نوع تبلیغ را در مطالب بالا به صورت کامل و جامع توضیح داده ایم.

  • به همین خاطر تمام تعرفه های خود را در جدول های خدمات خود درج کرده ایم، و تمام توضیحات موردنیاز شما را هم شرح داده ایم.
  • اگر تجربه کار با پیج‌های اینستاگرامی را داشته باشید، حتما می‌دانید که مراحل سفارش تبلیغ به پیج‌ها یا اینفلوئنسرها چه پروسه‌ٔ زمان‌بر و خسته‌کننده‌ای است.
  • ابزارهای آنلاین زیادی هستند که نرخ تعامل پیج‌ها را بررسی می‌کنند.
  • پلتفرم اینستاگرام، بستر مناسبی است که با صرف هزینه کم، کسب و کار خود را در پیج‌های مختلف تبلیغ کنید و از این روش، تعداد فالوورها و بازدیدکنندگان پیج خود را افزایش دهید.

ما نمی توانیم در یک پیج آشپزی، محصولات لاغری و رژیم را تبلیغ کنیم. طبیعتاً مخاطبین پیج، افراد شکمویی هستند که به دنبال دستور غذاهای خوشمزه می گردند؛ پس هیچگاه سختی رژیم را به جان نمی خرند. باید تعامل و پیج را بررسی کنید وبعد از تبلیغات میتوانید با تغییراتی که اعمال میشود متوجه شوید. تا به حال تجربه‌ای از تبلیغات در اینستاگرام داشتید؟ حتما در قسمت نظرات ما را هم در تجریبات خود شریک کنید. ما در دوره «کسب درآمد از اینستاگرام» قدم به قدم تمام این اصول را همراه با کلی مثال به شما آموزش می‌دهیم. سپس دقت کنید که بعد از تبلیغ، وعده‌ای که به مخاطب داده بودید را فراموش نکنید و به تولید محتواهای جذاب ادامه دهید.

نمونه کارهای سئو

اگر تعداد زیادی از این دسته آدم‌ها در میان اسامی افرادی که لایک‌ کرده اند، دیدید، مطمئن باشید که پیچ لایک فیک خریداری کرده است. حالا که تصمیم گرفتید با روش تبلیغات در اینستاگرام، کسب و کار خود را رشد دهید، قدم بعدی این است که بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ را انتخاب کنید. هرچه تعداد فالوورهای یک پیج بیشتر باشد هزینه پرداختی شما نیز بیشتر می‌شود. همچنین هرچه مدت زمانی که پست تبلیغی روی پیج قرار دارد، بیشتر باشد نیز به همان میزان هزینه افزایش خواهد یافت. در کشور ما ایران، این شبکه یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

انواع روش‌های تبلیغاتی در اینستاگرام و محل‌های نمایش‌ آن‌ها

بحث تبلیغات در اینستاگرام به این موارد محدود نمی‌شود و انتخاب بهترین پیج برای تبلیغ، یک بحث به شدت گسترده است که ما آن را به طور کامل در دوره «کسب درآمد از اینستاگرام» به شما یاد می‌دهیم. علاوه بر آن، یک لیست کامل از تمام پیج‌هایی که تبلیغات در آن‌ها قطعاً مؤثر خواهد بود را به همراه دوره، به شما می‌دهیم تا دیگر وقتتان تلف نشود. یک معیار مهم دیگر برای پیدا کردن بهترین پیج تبلیغاتی در اینستاگرام، تعداد دفعاتی است که آن پیج در روز تبلیغ می‌رود.

من چند مجله خبری ادمین یاب ساده یه شما یاد می‌دهم تا به هر صفحه‌ای که رفتید، اصلی و تقلبی بودن فالوورهای آن را تشخیص دهید. موضوع مهمی که موقع طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام باید در نظر بگیرید، عنوان بنر است. با توجه به این عوامل، هر پیج قیمت متفاوتی را به شما اعلام می‌کند. اما شما باید در قدم اول پیج‌هایی که می‌خواهید با آن‌ها همکاری داشته باشید را انتخاب کنید، سپس درباره هزینه با آن‌ها صحبت کنید و در آخر، همیشه سعی کنید یک سوم الی یک چهارم بودجه خود را صرف تبلیغات کنید. بر اساس تجارب به دست آمده در این زمینه، به نظر می‌رسد که نظرات کاربران قبلی تاثیر مستقیمی بر خرید سایر مشتریان دارد. همین موضوع باعث می شود تا وجود بخشی تحت عنوان نظرات کاربران تاثیر بسزایی در بولد شدن تبلیغ شما در اینستاگرام داشته باشد.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد