تبلیغات در اینستاگرام چیست و چگونه در آن تبلیغ کنیم؟ جی ادز | admin-yab

تبلیغات انبوه در اینستاگرام و تبلیغات اینستاگرام زود بازده می باشد و هزینه آن نیز نسبت به روش های دیگر تبلیغاتی پایینتر می باشد. پیش از مراجعه به پیج‌های ارائه‌دهنده خدمات تبلیغات و کمپین‌های تبلیغاتی، درباره آن‌ها تبلیغ کنید و مدتی آن‌ها را دنبال کنید. مطمئن شوید که خدمات آن‌ها واقعی، حرفه‌ای و با بازخورد بالا ارائه می‌شود.

  • معرفی کردن کسب و کار شیوه‌ی‌های مختلفی دارد، اما مطمئن‌ترین راهی که ما برای معرفی کردن کسب و کارم خود به دیگران داریم، استفاده کردن از تبلیغات خوب است.
  • خب…تا اینجا متوجه شدیم که یک پیج بزرگ در اینستاگرام چه پیجی است و چه ویژگی‌هایی دارد.
  • برای اینکه از طریق تبلیغات تضمینی اینستاگرام فروش بیشتری داشته باشید، باید بتوانید مخاطب بیشتری برای خود جذب کنید.
  • اگر به دنبال رونق کسب و کارتان هستید و قصد دارید تا بالاترین بازدیدها و مراجعین را داشته باشید، حتما از ابتدا با یک شرکت دیجیتال مارکتینگ معتبر همکاری کنید و از تنظیم صحیح آگهی تا درج آن در پیج‌های مربوطه را با آنها همراه باشید.
  • به عنوان مثال، اگر می‌خواهید رستوران خود را دی پیج اینفلوئنسرهای اینستاگرام تبلیغ کنید، افراد قرار گرفته در تصویر بالا مناسب آگهی شما نیستند.

افرادی که در زمینه تبلیغات ید طولانی دارند به خوبی این گفته‌ها را درک می‌کنند؛ بنابراین به خاطر داشته باشید استفاده از داستان‌های واقعی، کلمات یا عبارات جذاب در تبلیغات تأثیر شگرفی در جذب مخاطب دارد. همچنین غیر از پکیج، می‌توانید اطلاعات و قیمت پیج ها رو اینجا بررسی و تبلیغ در پست یا استوری هر‌ یک را به تنهایی سفارش بدید. دیسکاور به تمام دغدغه‌های شما برای پیداکردن پیج مناسب برای تبلیغات پایان می‌دهد.

تبلیغات اینفلوئنسرها

بنابراین می-توانید مطمئن باشید که تبلیغات شما را افراد بشتری میبینند و می¬توانند حداقل کمی روی آن فکر کرده و به شما مراجعه کنند. تعداد این پیج‌ها همانطور که گفته شد معدود است؛ اما این محدودیت چندان مشکلی برای تبلیغات شما ایجاد نمی‌کند. شما میتوانید با شناسایی این پیج‌ها که به راحتی هم پیدا میشوند، تبلیغاتتان را سفارش دهید، مهم این است که دنبال کننده‌های آنها تبلیغ شما را مشاهده کنند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله، باز هم کنار شماییم تا سال‌ها تجربه و دانش خود را باهم شریک شویم و در پایان بدون دغدغه تبلیغات پیج خود را در اینستاگرام شروع کنیم. اگر می‌خواهید هزینه معقولی را برای تبلیغتان پرداخت کنید، باید ساعات میانی یا پایانی روز را برای تبلیغ انتخاب نمایید. در این قسمت شما می‌توانید گزارش تبلیغ در هر پیج را به‌طور کلی برای کل کمپین مشاهده بفرمایید. جهت تغییر کمپین خود از بازدیدی به تعرفه‌ای یا بالعکس، لطفا قبل از فعال‌سازی کمپین درخواست خود را در تیکت برای کمپین منیجر خود ثبت نموده تا تمهیدات لازم جهت غیرفعال‌سازی کمپین صورت گیرد و بتوانید کمپین جدیدی برای خود بسازید.

ایا بعد از باز کردن اکانت بیزینسی در مجله خبری ادمین یاب برای استفاده کردن از کمپین های مختلف مثل اسپانسری .گزینه ای وجود دارد که ان را انتخاب کنیم یا مورد های دیگه مثل (آگاهی) یا (توجه). برای این کار لازم است که اکانت بیزینس شما مورد بررسی قرار بگیرد. بر طبق آمار statista.com اینستاگرام به تنهایی بیش از 120 میلیون کاربر فعال در ایالات متحده دارد، تعدادی که انتظار می‌رود بیشتر هم شود.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد