تپسل شبکه‌ی هوشمند و هدفمند تبلیغات آنلاین درموبایل | admin-yab

خدمات رسانی و پیگیری امور در کوتاه‌ترین زمان یکی از نقاط قوت تیم مدیااد است. تسلط کافی به بازار و مباحث مرتبط با راه اندازی کمپین نیز شایسته تقدیر است و کار را برای ادامه همکاری و راه‌اندازی سریعتر کمپین هموار می‌کند. راه‌اندازی کمپین در مدیااد نتایج مثبتی را برای مجموعه ما به ارمغان آورده و کمک خوبی برای تحقق اهداف تیم ما است. اگر صاحب وبسایت هستید و قصد درآمدزایی تبلیغاتی از وبسایت خود را دارید، مدیااد همراه شماست. از طریق پنل ناشران مدیااد می‌توانید به صورت لحظه‌ای و شفاف، گزارش‌های درآمدی خود را مشاهده کنید و بر اساس آن، تجربه کاربری وبسایت خود را ارتقا دهید.

  • اگر کسب‌وکار شما سایت و شبکه اجتماعی ندارد و مشتری‌ها قرار است فقط به محلی برای خرید مراجعه کنند، تبلیغات محیطی و بیلبوردی بیشتر جواب می‌دهد.
  • اگر شما گزینه‌ٔ «بله» یا «allow» را انتخاب کنید،َ به وب‌سایت X اجازه داده‌اید برای شما پوش نوتیفیکیشن ارسال کند.
  • دقت کنید که این تبلیغات فقط عنصر اینترنت را ندارند و ممکن است به صورت دیجیتال باشند؛ یعنی می‌توان از لوازم برقی برای نمایش یا ارسال آن‌ها استفاده کرد.
  • بیلبوردها ، تبلیغات مجله ها ، تبلیغات رادیویی و بازاریابی از راه دور نیز همین طور است.
  • در تجربه همکاری با تیم مدیااد همواره تعهد، انتقاد پذیری، همیاری و صداقت را شاهد بوده ایم.

شما می توانید بر اساس مجله خبری ادمین یاب کسب و کارتان، بودجه ی خود را میان چند نوع تبلیغ تقسیم کرده تا نتایج بهتری را از آن بگیرید. در کمپین گشت‌وگذار با هدف سادگی بیشتر تمامی فرایند به صورت اتوماتیک انجام شده و بهینه‌سازی به مرور زمان اتفاق می‌افتد. در مرحله اول می‌توانید با افزایش قیمت هر نصب، در مزایده‌های بیشتری برنده شده و نصب بیشتری در یک بازه زمانی مشخص دریافت کنید. علاوه بر این، برای بهینه‌سازی کمپین‌های گشت‌وگذار خود می‌توانید از قابلیت هدفگذاری کاربران و ارائه کمپین‌های خود برای بازه سنی و جنسیت مشخص و تحلیل داده مربوط به هر فیلتر استفاده کنید. همچنین می‌توانید با بهبود صفحه جزییات برنامه خود برای کاربران، تبلیغات خود را بهینه کنید.

تبلیغات با استفاده از محتوا

به عنوان مثال، وب سایتی که مقالاتی در مورد پیشرفت شخصی و حرفه‌ای منتشر می‌کند، ممکن است مقالات تبلیغاتی هم بنویسد. این مقالات مشابه مقالات منتشر شده توسط نویسندگان و سردبیران سایت هستند، اما مشخصا به دنبال تبلیغ محصولات یا خدمات آن کسب‌وکارند. یک خواننده ممکن است مقاله‌ای در مورد نکات مدیریت زمان پیدا کند و بعداً متوجه شود که این مقاله یک پست تبلیغاتی از شرکتی است که نرم افزار پیگیری زمان می‌فروشد. در این سناریو، این شرکت احتمالاً نرم افزار خود را در محتوای مقاله ذکر یا تبلیغ می‌کند. این روش تبلیغاتی زیاد استفاده نمی‌شود؛ ولی بازده خوبی دارد.

تبلیغات چاپی

در این سال گوتنبرگ آلمانی اولین دستگاه چاپ را اختراع کرد و این باعث شد چاپ و انتشار در حجم زیاد ممکن شود. فارغ التحصیل کارشناسی معماری و مشغول فعالیت طراحی گرافیک و افزایش سطح مهارت خود در این زمینه هستم. رشدآموز دوره پانزدهم رشدانا بودم و به نوشتن و تولید محتوا علاقه مندم و مدتی است به عنوان کارشناس محتوا در رشدانا فعالیت می‌کنم. من به عنوان عضو کوچکی از خانواده نویسندگان محتوا، تمام تلاشمو می‌کنم تا محتوا های ارزشمندی تولید کنم. شما می‌توانید بازه زمانی نمایش تبلیغاتتان را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید نمایش را به ساعات خاصی از شبانه‌روز محدود کنید.

تبلیغات

این تبلیغات ممکن است از طریق رسانه‌های اجتماعی، در صفحات وب یا داخل برنامه‌ها برای مصرف کنندگان ظاهر شوند. به عنوان مثال، مشتری در حال انجام یک بازی موبایلی است ممکن تبلیغات بازی‌های مشابه را در بین دورهای گیم پلی دریافت کند. مزیت این است که این تبلیغات بدون توجه به جایی که مصرف کنندگان هستند می‌توانند به دست مصرف کنندگان برسند. اگر افراد تنظیمات مکان را فعال کنند، شرکت‌ها حتی ممکن است بتوانند آن‌ها را از طریق موقعیت جغرافیایی هدف قرار دهند.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد