تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی کلینیک دکتر نیلفروش‌زاده-مهسا امانی

در این مدت از خوردن و آشامیدن خودداری کنید تا بی حسی از بین برود. کبودی پس از تزریق ژل لب حدود ۴-۷ روز ادامه خواهد داشت و تورم بعد از ۳ روز از بین می رود. جدی گرفتن توصیه های پس از پروسه برای بهبودی مناسب و سریع بسیار مهم می باشند. تکنیک لب روسی اجازه می دهد تا لب ها بدون ظاهر “بد” به صورت پرحجم و کشیده دیده شوند. فایده ی این روش، ظاهر طبیعی و پرحجم لب بدون نیاز به فیلر زیاد می باشد.

فیلر، در مقایسه با بوتاکس، عوارض جانبی بیشتری داشته و ممکن است خطرات بیشتری برای افراد ایجاد کند. از جمله عوارض فیلر می توان به خارش، کبودی، عفونت، واکنش های آلرژیک و غیره اشاره کرد. عوارض ناشی از تزریق بوتاکس نیز شامل مواردی چون سردرد، افتادگی پلک، قرمزی و سوزش چشم است. برای اطلاع کسانی که نمی دانند ژل بوتاکس چیست، باید بگوییم، این ماده یک ماده برطرف کننده نقایص چهره و صورت است. پوست به مرور زمان و با افزایش سن، دچار افتادگی می شود و از آنجایی که این قضیه بر زیبایی افراد به صورت مستقیم تاثیرگذار است، کسانی که از ایجاد چین و چروک ها رنج می برند، به کلینیک های زیبایی مراجعه کرده و با کمک ژل بوتاکس در صدد برطرف کردن این عیب بر می آیند. برای رفع چین و چروک های اطراف چشم، بوتاکس کمک کننده و رضایت بخش ظاهر شده است.

مزایا و معایب ژل لب

در نتیجه اگر به دنبال تزریق ژل لب طبیعی هستید؛ پیشنهاد ما به شما، استفاده از سایر سرفصل های اموزش تزریق ژل (https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/) مدل‌ها است. یکی از پرطرفدارترین این مدل‌ها، تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی است که در میان بانوان جوان محبوبیت زیادی دارد. در این مطلب می‌خواهیم همه چیز را درباره این مدل تزریق ژل به لب‌ها با شما در میان بگذاریم. پس اگر به لب‌های عروسکی علاقه دارید؛ تا انتها با ما همراه باشید. در پایان دوره تزریق ژل با هیالورون پن، مدرک فنی حرفه ای آشنایی با تجهیزات پزشکی که پیش نیاز این دوره می باشد را دریافت می کنید. در صورتی که شما هم جزو علاقمندان به تکنیک های تزریق ژل لب مدل روسی هستید ادامه این مطلب را دنبال نمایید تا با این سبک پرطرفدار بیشتر آشنا شوید.

  • اگر داروی خاصی را استفاده می کنید حتما این مورد را با پزشک متخصص در میان بگذارید تا در این مورد مشاوره لازم را به شما ارائه دهد.
  • از سوی دیگر ماده‌ی فیلر ترکیب هیالورونیک اسید است که با تزریق یک ماده‌ی ثانویه، در مدت چند روز تجذیه می‌شود.
  • افرادی که لب‌های باریکی دارند می‌توانند از تزریق ژل روسی برای ایجاد تغییری با ظاهری طبیعی در لب‌های خود استفاده کنند.
  • بهتر است از مواد با کیفیت بالاتر استفاده نمایید و با پرداخت هزینه بیشتر نتیجه ماندگارتری مشاهده کنید.

نحوه تزریق ژل ،در مطلوب‌تر بودن و کم خطرتر بودن آن بسیار مهم است. بله پس از اتمام این دوره می‌توانید در مراکز تخصصی پوست و مو فعالیت خود را شروع کنید. بله، برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه پرداخت هزینه دوره به صورت شرایطی (اقساطی)، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. این مرکز آموزشی تنها موسسه ای است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد و پس از اتمام دوره معرفی به کار(کاریابی) انجام می دهد. در جلسه‌ی مشاوره حتما توصیه می‌شود از مصرف داروهای رقیق کننده، ضد انعقاد خود و برخی داروهای مسکن پیش از تزریق ژل خودداری کنید. باید بدانید که لزوما با شبیه کردن لب‌های خود به عروسک، چهره شما هم حالت عروسکی پیدا نخواهد کرد.

نوع ژل (موقت، دائمی یا نیمه‌دائمی)، برند و شرکت سازنده ژل و میزان مورد نیاز برای حجم دهی به لب‌ها از جمله عوامل موثر بر هزینه‌ی نهایی هستند. برای دریافت هزینه‌ی دقیق می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. این کارگاه آموزشی زیر نظر اساتید برجسته و مجرب مورد تأیید آکادمی Biocare اروپا برگزار می شود و شامل مطالب تئوری و عملی برای تسلط کافی شرکت کنندگان در کارگاه به موضوع تزریق فیلر تخصصی لب می باشد.

دسترسی نامحدود به منابع آموزشی

بررسی سلامت شما قبل از کار باعث می‌شود پزشک نسبت به نداشتن حساسیت مطمئن شود و با اطمینان خاطر برای شما ژل لب تزریق کند. توصیه می شود افرادی که مبتلا به عفونت فعال دهانی مانند تبخال هستند، از تزریق ژل لب خودداری کنند و قبل از تزریق، حتما نسبت به درمان آن اقدام نمایند. افرادی که سابقه تبخال دارند، حتما باید این موضوع را با پزشک در میان بگذارند چرا که احتمال بروز تبخال در این افراد حتی با وجود تزریق بهترین برند نیز وجود دارد. انتخاب برند ژل لب یکی از مهم ترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود، چرا که نامرغوب بودن ژل می تواند عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. مواردی از قبیل سن فرد، فرم لب و نتایج مورد انتظار در تعیین برند و مارک ژل لب دخیل هستند و در کنار برند انتخابی، نحوه تزریق نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

مشاوره قبل از تزریق ژل لب مدل روسی

تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی کلینیک دکتر نیلفروش‌زاده-مهسا امانی

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد