حذف تبلیغات اینستاگرام حذف تبلیغات اینستاگرامی همه‌چی آنلاین | admin-yab

با مجله خبری ادمین یاب به این که اکثر کاربران این شبکه اجتماعیتنها از طریق موبایل از آن استفاده می کنند بنابراین این یک مزیت بزرگ برای شما به حساب می آید چون افراد به احتمال زیاد در مکان‌های فیزیکی نزدیک به شما حضور خواهند داشت. هدف از این تبلیغات افزایش فالوور یا دنبال کننده اینستاگرام و در نتیجه فروش بیشتر محصولات، خدمات و برند شماست . در نظر داشته باشید هزینه ساخت تیز های تبلیغاتی برای پیج های اینستاگرام بصورت مجزا لحاظ می شود و بارگذاری ویدیو در پلن های اعلامی، منظور انتخاب ویدیویی از اینترنت مرتبط با کار شما بهمراه صداگذاری می باشد. یا اگر در حوزه‌ی آموزش فعالیت می کنید، باید به دنبال کسانی باشید که در حوزه‌ی توسعه‌ی فردی کار می‌کنند و می توانند به شما برای دیده شدن کسب و کارتان کمک کنند. در واقع چیزی که برای شما باید مهم باشد این است که مخاطبی که شما به آن نیاز دارید در کدام پیج ها قرار دارند.

  • اما می‌بینیم که افراد روزانه به چک کردن تمام استوری‌های خود عادت دارند و بازخورد بهتری نسبت به آن‌ها نشان می‌دهند.
  • زیرا فالوورها به سمت شما سرازیر می‌شوند و اگر کارتان خوب باشید حسابی مشتری شما می‌شوند.
  • کمپین‌های تبلیغات در اینستاگرام جریان را می‌توانید به صورت محتوای آماده توسط خودتان یا محتوای تولید شده توسط اینفلوئنسر راه‌اندازی کنید.
  • اما اگر ما اصول تبلیغات را بدانیم و هوش تبلیغ نویسی در اینستاگرام داشته باشیم و بدانیم که کجا و چگونه باید تبلیغ کنیم، می توانیم خیلی راحت با یک هزینه‌ی بسیار اندک، بازدهی خوبی برای کسب و کار خود به دست آوریم.
  • تبلیغات شما در اینستاگرام نباید حالت تبلیغ‌گونه داشته باشد، منظورم این است که کاربر به محض دیدن تبلیغ شما، پی نبرد که این یک تبلیغ است!

ولی در ایران به سختی این کار قابل انجام است و باید برای آن هزینه هنگفتی پرداخت کنید. یا می توانید از طریق پیج سلبریتی ها اقدام کنید که مطمئنا باید هزینه بسیاری را بابت این تبلیغات پرداخت کنید. اگر یک عضو فعال اینستاگرام باشید، حتماً می‌دانید که یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای انجام تبلیغات همین شبکه اجتماعی است. تبلیغ‌های تلویزیونی وقت و بی وقت، تبلیغات آزار دهنده سایت‌های مختلف و تبلیغات کلافه‌کننده بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف همگی نمونه‌های بارز تبلیغات آزاردهنده محسوب می‌شوند. پس باید با قاطعیت گفت که هیچ پلتفرمی وجود ندارد که تا این اندازه فضا را برای جلب توجه کاربران و رشد کسب‌وکارها فراهم کند.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام

زمانی که شما به دنبال چیزی در اینستاگرام هستید مطمئنا صفحه ای را دنبال خواهید کرد که بسیار مطالب ارزشمندی داشته باشد و مطمئنا اگر این مطالب برای شما جالب باشد برای دوستانتان نیز ارسال می کنید. اگر به سایت ما مراجعه کنید و با متخصصان گلدفالوور تماس بگیرید به طور کامل برای شما توضیح خواهند داد. برای تشخیص لایک های فیک از اصلی می توانید به صفحه فالوورها بروید اگر بیشتر فالوورها عکس نداشتند یعنی فیک هستند. ذائقه افراد در برخورد با فضاهای دیجیتالی روز‌به‌روز در حال تغییر است. پس شما هم به طور مرتب عملکرد خود را به‌روز رسانی کنید و مطابق با نیاز مردم به استقبال از آن‌ها بروید.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام – هزینه تبلیغ در اینستاگرام

اگر از ما بپرسید، به جای این کار، بهتر است روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید و دانش خود را در زمینه تبلیغات اینستاگرامی بالا ببرید. تمام این عوامل در میزان تعرفه تبلیغات در اینستاگرام تأثیرگذار است. حالا این که کدام یک از این 2 راه‌ بیشتر جواب می‌دهد، کاملاً بستگی به بودجه تبلیغاتی و وضعیت فعلی پیج و کسب‌وکارتان دارد.

کمپین تبلیغاتی چیست و چگونه می‌توان یک کمپین موفق داشت؟

براساس داده‌های منتشر شده از سوی یک شرکت تبلیغاتی، حدود 77 درصد از کاربران اینستاگرام در طول استفاده خود از این پلتفرم حداقل به یک تبلیغ نگاه کرده‌اند. جالب است بدانید که این میزان در مقایسه با موارد مشابه مثل تبلیغات در سایت‌ها و تبلیغات در بازی‌های پرطرفدار بسیار بیشتر است و به چندین برابر می‌رسد. ما در وی دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کنیم تا با توجه به بودجه و اهدافی که دارید بهترین تبلیغات در اینستاگرام را داشته باشید. شما در تمام مراحل از خدمات مشاوره ما بهره‌مند خواهید بود و در پایان کمپین ما یک گزارش دقیق از جزئیات و نتایج تبلیغات اسپانسری اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهیم. بررسی و تحلیل این نتایج به شما کمک می‌کند تا در ادامه برای مسیر تبلیغاتی خود بهترین تصمیم را بگیرید.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد