خرید لوله فلکسی نمره قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسیبل نمره 6 تا 63 تسلا کابل

در این نوع لوله بر خلاف سایر لوله‌های فلکسی هرگز فویل آلومینیومی به کار گرفته نمی‌شود. شرکت رهاورد ایران جز تولید کننده‌های انواع لوله‌های فلکسیبل بدون روکش و با روکش پی وی سی می‌باشد. که می‌توان از این محصولات برای تاسیسات الکتریکی، سیستم‌های روشنایی فیبر نوری، و ابزار دقیق، پروژه فرا ساحل و. کانال فلکسیبل الاستومری در دو مدل RUBER و GENERAL تولید میگردد که در مدل رابر لایه رویی و لایه داخلی آلومینیوم و داخل آن عایق الاستومریک قرار گرفته و مدل جنرال لایه رویی پی وی سی مشکی و لایه داخلی آلومینیوم می باشد. مقایسه لوله فلکسی بل با کانال گالوانیزهلوله فلکسیبل هوا دارای مزایا و ویژگی بسیار زیادی است از مهمترین آنها کاهش و حذف صداهای اضافی است در صورتی که در کانال های که از جنس گالوانیزه است صدا های سیستم و هوایی که از کانال عبور می کند بسیار زیاد است.

  • لوله خرطومی در سیستم سیم‌کشی و شبکه هوارسانی ساختمان بسیار پرمصرف بوده و پیش‌برد عملیاتی متکی به استفاده از انواع مختلف لوله فلکسیبل خواهد بود.
  • اما به دلیل آنکه پی وی سی به طور ذاتی در برابر نیروهای خارجی چندان مقاوم نیست، با کوچکترین ضربه ای می شکنند.
  • با استفاده از داده‌های این جدول، مشاوره و تماس با فروشگاه الکتروکارینا می‌توانید لوله‌ی مناسب با کابل‌های پروژه‌ی خود را انتخاب و خریداری کنید.

۶- لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف را می توان با فنرهایی به قطر و مقاومتِ دلخواه و متناسب با درخواست و نوعِ کاربریِ تولید و عرضه کرد. یکی از امتیازات ارزشمندی که لوله فلکسی برق دارد این است که دارای یک ساختار انعطاف خرید لوله فلکسی پذیر است. این ویژگی شرایطی را برای پروژه شما به وجود می آورد که بدون استفاده از انواع اتصالات به هدایت و مسیریابی سیم های برق بپردازید. همانطور که میدانید یکسری از تجهیزات پایپینگ با عنوان انواع لوله فولادی برق وجود دارد که از لحاظ درجه سختی بسیار مقاوم تر از لوله فلکسی برق هستند.

بست لوله فلکسی

برای نصب آن ها در ارتفاعات سازه روند سخت و پیچیده ای در پیش نخواهید داشت. همانطور که گفته شد وزن پایین آنها یکی از عواملی است که باعث می شود تا شما از اتصالات سازه ای ضعیف تری برای نگه داشتن این لوله ها در سازه استفاده کنید. بعد از ساخت و تولید نهایی غالباً لوله فلکسی برق به صورت رول شده یا همان کلاف لوله ای در خواهند آمد. در واقع این موارد را نمی توان جزو برتری این لوله ها نسبت به لوله فولادی در نظر گرفت. منعطف بودن لوله فلکسی برق باعث می شود تا کلیه تغییر جهت های ضروری را در مسیر سیم کشی برق ایجاد کنید.

خرید لوله فلکسی نمره قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسیبل نمره 6 تا 63 تسلا کابل

خرید و فروش رنگ طوسی لوله های سوپر فلکسیبل نسبت به دیگر انواع خود بیشتر است. لوله خرطومی فلکسیبل سوپر برای عبور مواد نفتی ، آب و حتی کابل کشی برق استفاده می شود. این نوع لوله ها توان تحمل دمای ۳۰- تا ۱۶۰+ درجه سانتیگراد را دارند بنابراین برای کابل های برق داکتی مناسب و برای عبور مایعاتی چون نفت و بعضی از اسیدها مناسب است. در زمان کاربرد و نصب لوله فلکسیبل صداگیر (در انواع مختلف) نیاز به لوازم جانبی از قبیل رابطِ لوله فلکسیبل صداگیر ،بست هوابندی ،ساپورتِ نگهدارنده، چسب پی وی سی،باکس های تبدیلِ دهانه دستگاههای دمنده یا مکنده ،سه راهی، زانو ،پلنیوم باکس می باشد. نصب لوله فلکسی بسته به محل استفاده در دو حالت داخل دیوار و بر روی دیوار امکان‌پذیر است.

لوله فلکسی (نمره

اما در صورتی که نیاز به تجهیز یک ساختمان مسکونی، اداری، صنعتی یا تجاری با لوله‌‌های فلکسی متنوع باشد؛ بهتر است به صورت کلی خریدهای خود را به شکل مستقیم از یک شرکت صنعتی انجام دهید. لوله‌‌های فلکسیبل در دو حالت توکار و روکار توسط مهندسین برق مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. از بست لوله فلکسی بیشتر در حالت روکار استفاده شده و این ابزار خاص وظیفه ایجاد نظم و نگهداری از لوله‌‌های خرطومی بر روی دیوار را دارد. گلند لوله فلکسی در انتهای کابل منتهی به تابلو برق یا دستگاه خاص نصب شده تا میزان فشار وارده به دو سر کابل را کاهش دهد.

اطلاعات تماس

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد