خرید و قیمت کابل شارژر اصلی سامسونگ samsung جی اس کالا

آنچه که قصد استفاده از کابل را دارید تعیین می کند که چه نوع، اندازه و طول کابلی را خریداری می کنید. اگر قصد دارید از کابل فقط برای شارژ گوشی هوشمند یا دستگاه های دیگر خود استفاده کنید، باید مطمئن شوید که یک کابل شارژ سریع خریداری می کنید. بیشترین فروش را دارند و باید 80 درصد بودجه خود را بر روی این محصولات سرمایه گذاری کنید البته در خرید عمده کابل شارژ باید به پشتیبانی دیتای کابل شارژ هم توجه کنید. جواب به سوالات زیر می تواند راهنمای مناسبی برای تهیه لیست قیمت عمده کابل شارژ فروشگاه شما باشد. معمولا خرابی شارژر موبایل به دلیل استفاده نادرست از سوکت شارژر و قرارگیری وارونه آن در درگاه موبایل رخ می‌دهد. قطعی سیم شارژر نیز دلیل دیگر خرابی آن است و در اثر جمع کردن ناصحیح کابل و قرار دادن آن به صورت کج اتفاق می‌افتد.

کابل تبدیل USB به لایتنینگ آیفون شی کاریزما م…

خرید و قیمت کابل شارژر اصلی سامسونگ samsung جی اس کالا از آنجایی که فروش کابل های تقلبی در بازار ایران زیاد شده است. توصیه می شود برای خرید حتماً به سراغ فروشگاه هایی بروید که معتبر بوده و به شما ضمانت بازگشت کالا را بدهند تا در صورت قطع بودن و کار نکردن کابل، بتوانید آن را تعویض کنید. برخی افراد از این کابل ها برای انتقال اطلاعات خود استفاده می کنند. به این نکته توجه کنید که پاور بانک به آرامی شارژ می شود و زمان بیشتری طول می‌کشد تا تلفن شما شارژ شود.

کابل شارژر 20 واتی تحمل جریان بسیار کمتری نسبت به کابل شارژ 25 واتی دارد. کابل شارژ به غیر از بحث انتقال شارژ و دیتا به گوشی به یک وسیله تزئینی هم تبدیل شده است. کابل شارژر موبایل و تبلت خود را حتما از برند معتبر بخرید. بدیهی است در جهت اطمینان از کیفیت و اصالت انواع کابل شارژر موبایل و تبلت بهتر است از برندهای معتبر اقدام به خرید کابل شارژ موبایل و تبلت نمایید.

کابل USB به Type-C نیتو Nitu NC251 طول 25 سانتیمتر

به همین دلیل کابل شارژ تایپ سی وارد بازار شد که در مقابل کابل میکرو یو اس بی سرعت بالاتری در انتقال دیتا و شارژ دارد. از زمان تولید کابل شارژ تایپ سی تحمل جریان کابل ها به سرعت شارژ کمک زیادی کرده است. اکنون شاهد شارژرهای توربو فست 120 واتی هستیم که توانایی شارژ گوشی را با سرعت 15 دقیقه دارد.

حال اگر شما به خرید کابل شارژر سیم بلند 3 متری نیاز داشته باشید باید آن را از شرکت های تولید کننده لوازم جانبی تهیه کنید. در نظر داشته باشید به هیچ وجه کمپانی های تولیدکننده موبایل کابل شارژ 3 متری تولید نمی کنند. حتما قبل از خرید کابل شارژ با متراژ بالا و یا سیم شارژر بلند، مشخصات فنی کابل را چک کنید تا به باتری گوشی آسیب نرسد. عموما قیمت کابل شارژز سیم بلند بیشتر از کابل شارژ معمولی است. پیشنهاد داتیس مارت این است که در انتخاب قیمت کابل شارژر سیم بلند کمی وسواس داشته باشید و به هیچ عنوان به دنبال خرید کابل شارژر موبایل ارزان در متراژهای بالا نباشید. بعضی از این کابل‌ها قادراند حتی یک گوشی موبایل آیفون X را تنها در ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد شارژر کنند.

باید چک کنید و ببینید که حتما ولتاژ و جریانی که باتری شما تحمل می‌کند با ولتاژ و جریان آداپتور یکسان باشد و کابل هم بتواند همین جریان و ولتاژ را بهترین کابل شارژ تحمل کند. برای انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی و یا بالعکس استفاده می‌شود. کابل به شما کمک می کند، تا حافظه پر شده گوشی خود را درون کامپیوتر شخصی خود خالی کنید. این کابل به شما کمک می کند تا بتوانید موزیک های گوشی تان را توسط یک سیستم صوتی پخش کنید. این کابل باعث انتقال صدا بین گوشی و دستگاه های پخش صدا می شود. برای فروش قطعی و سود بالا، با سوالات زیر می توانید هم نظر مشتری را به خود جلب کنید و هم از نیاز او آگاهی پیدا می کنید.

کابل میکرو یو اس بی TSCO TC-A185 1m

وقتی می‌خواهید فایلی را از کامپیوتر به گوشی‌تان و یا برعکس بفرستید سرعت کمتری خواهید داشت. در حالی که با یک سیم شارژر باکیفیت سرعت انتقال بالاتری خواهید داشت و می‌توانید در زمان کمتری فایل‌های بیشتر و حجیم‌تری را ارسال کنید. شما بسته به مدل گوشی‌تان و نوع پورت آن می‌توانید یکی از این پورت‌ها را انتخاب کنید. می‌دانید که گوشی‌های آیفون از کابل لایتنینگ استفاده می‌کنند. معمولا گوشی‌های اندرویدی از کابل میکرو و یا تایپ سی استفاده می‌کنند. بسته به مدل گوشی‌تان می‌توانید یکی از این سه گزینه‌ را انتخاب کنید.

اگر بیشتر اوقات در حال رانندگی هستید، به یک شارژر فندکی یا شارژر خودرو نیاز دارید. شارژر فندکی یکی دیگر از شارژهای بسیار محبوب کاربران تلفن همراه است. این محصول یک آداپتور دارد که به فندک سیگار داشبورد اتومبیل متصل می‌شود. این نوع شارژر موبایل برای کسانی که بسیار سفر می‌کنند و به طور مداوم به تلفن همراه خود نیاز دارند مفید است.

کابل افزایش طول یو اس بی 1.5 متری کابل افزایش طول USB جهت افزایش طول کابل یو اس بی دستگاه های گوناگون با ورودی و خروجی یو اس بی. از جمله دسته کنسول بازی، شارژر موبایل و تبلت و …، کامپیوتر، لپ تاپ، بارکدخوان، وبکم،… جهت شارژ اکثر گوشی های موبایل اندروید کابل شارژر USB به microUSB مورد نیاز است و کیفیت کابل و سوکتهای سر کابل در سرعت شارژ تاثیر به سزایی دارند. شارژر سریع یا فست شارژ از نظر ظاهری بسیار شبیه به شارژرهای دیواری است. اما بسیار قوی‌تر و پرسرعت است و قادر است تلفن همراه را در کمتر از زمان معمول شارژ کند.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد