درآمد ادمین های تلگرام چگونه بدست می آید؟ | admin-yab

همان‌‌طور که می‌دانید مدیریت تلگرام به نسبت شبکه اجتماعی اینستاگرام سخت‌تر است و دلیل آن نداشتن اکسپلور برای دیده شدن پست‌ها به صورت تصادفی است، در نتیجه ادمین باید با ایده‌های نوین به سراغ مخاطبان تلگرامی برود. نحوه تبلیغات در تلگرام بسیار مهم است و باید روش و الگوریتم تبلیغات را دنبال کنید. یکی از وظایف ادمین تلگرام تبلیغات درست و ایجاد بستری مناسب برای ورود کاربران متفرقه است.

  • نحوه تبلیغات در تلگرام بسیار مهم است و باید روش و الگوریتم تبلیغات را دنبال کنید.
  • بنابراین اولین مهارت مورد نیاز برای یک ادمین، این است که بر شبکه‌های اجتماعی، به خصوص اینستاگرام و تلگرام که در ایران پرمخاطب‌ترین‌ها هستند، آشنایی کامل داشته باشد.
  • مقدار هکس را مطابق تصویر در قسمت موردنظر پیست کرده و نوع آن را روی ۳۲بیتی قرار دهید.
  • شخصی که به عنوان گرداننده انتخاب می‌شود باید وظایفی را انجام دهد که ما در ادامه به برخی از وظایف مهم ادمین در کانال‌های تلگرامی می‌پردازیم.
  • برخی از کسب و کارها قبل از استخدام، دوره‌های آموزشی لازم در این زمینه را برای ادمین‌ها برگزار می‌کنند.

شاید برایتان عجیب باشد اما URLهای خوش دست و قشنگ مثل دامین های اینترنتی در تلگرام خرید و فروش می شود. یعنی آدرس کانال خوب هم مشتری خودش را دارد ولی این یکی ساز و کار مشخصی ندارد. آن طور که فعالان این حوزه به ما گفتند بیش ترین مبلغی که در این زمینه تا به حال رد و بدل شده و علنی هم شده است، مبلغ 5 میلیون تومان بوده است. راه های زیادی برای کسب درآمد در تلگرام وجود دارد که به واسطه تبلیغات درست اتفاق می افتد. ادمین می تواند به شما اصول درست کسب درامد از تلگرام را آموزش دهد و گروه ها شما را مدیریت کند.

وظایف ادمین تلگرام چیست؟

شما می‌توانید جدا از تبلیغات متناسب با خدمات خود برخی از نیازهای کاربران را به صورت روزانه تامین کنید و این امر را با انتشار اخباری مهم به اشتراک بگذارید. شخصی که به عنوان گرداننده انتخاب می‌شود باید وظایفی را انجام دهد که ما در ادامه به برخی از وظایف مهم ادمین در کانال‌های تلگرامی می‌پردازیم. با خرید ممبر تلگرام می توانید کاربران کانال خود را افزایش دهید و بازدید های پست های کانال را بالا ببرید. شغل ادمینی، نه تنها به نظر می رسد، با توجه به گسترش بی حد و اندازه جهان اینترنت، آینده دار است بلکه مزیت های بسیار دیگری مانند دورکاری نیز دارد. البته شرکت هایی هستند که از ادمین های خود می خواهند این کار را به شکل حضوری انجام دهند. همچنین این کار بیشتر برای شرکت های بسیار بزرگ نتیجه می دهد.

استخدام ادمین تلگرام به صورت غیر حضوری

مجله خبری ادمین یاب تلگرامبرای اطلاعات بیشتر و تکمیل ثبت نام به شماره مربوطه در واتساپ یا تلگرام پیام بدید ممنونم. آژانس تولید محتوای نیم‌فاصله به صورت تخصصی در زمینه تولید محتوای وبسایت و شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند. برای دریافت مشاوره و شروع همکاری کافی است تا با ما در تماس باشید. فردی که می‌خواهد مدیریت یک صفحه در شبکه‌های اجتماعی را بر عهده بگیرد، طبعاً باید با شبکه‌های اجتماعی و بالاخص همان پلتفرم خاص، آشنایی کامل داشته باشد. به طور مثال فردی که با اینستاگرام هیچ گونه آشنایی ندارد و یا آشنایی کمی دارد، نمی‌تواند از تمام ویژگی‌های آن به صورت کامل استفاده کند و قطعاً به درد چنین کاری نمی‌خورد. بنابراین اولین مهارت مورد نیاز برای یک ادمین، این است که بر شبکه‌های اجتماعی، به خصوص اینستاگرام و تلگرام که در ایران پرمخاطب‌ترین‌ها هستند، آشنایی کامل داشته باشد.

ادمین شبکه های اجتماعی (دورکاری)

شما می توانید در منزل خود با انجام تبلیغات در آمد کسب کنید و این یکی از راحت ترین را های در آمد زایی برای افراد می باشد. یک تلگرام در یک گوشی که داخل آن هیچ کانتکتی نباشد نصب کنید و تلگرام را در آن با شماره فعلی خودتان فعال کنید یا در گوشی فعلی خود کل کانتکتها را برای خودتان بک آپ گرفته سپس از داخل گوشی پاک کنید. با استفاده از نام کاربری، امکان صداکردن دوستان در گروه وجود دارد تا بتوان به طور مستقیم آن‌ها را در پیام خود خطاب کرد. قیمت شماره در پایتخت به صورت منطقه ای، با توجه به کد شماره، با جداسازی ایرانسلی ها، همراه اولی ها، رایتلی ها و مشترکان دائمی و اعتبار بین 2 میلیون و 500 تا 4 میلیون تومان است. کم ترین میزان تبلیغ 2 هزار تومان برای یک هزار بازدید است و بیش ترین میزان، 10 هزار تومان برای هر یک هزار بازدید است. البته یک روش تبلیغات ساعتی هم هست که کم ترین میزانش ساعتی 6 هزار تومان است و ادمین ها در بیش ترین میزان برای تبلیغات ساعتی 100 هزار تومان دریافت می کنند.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد