راهنمای خرید اسباب بازی مناسب دختران برای همه گروههای سنی

این اسباب بازی می‌تواند یک ست لوازم پزشکی، سوپرمارکت، بستنی فروشی، آشپزی، دوربین خبرنگاری یا هر چیز دیگری که آرزویش را دارد باشد. ابعاد۹۰۰x250x850 میلی‌مترسبک بازی وسایل آشپزخانه , وسایل اتاق خواب , مدل النگو طلا وسایل خاله‌بازیقابلیت شستشونداردسایر توضیحاتتنوع رنگ محصول فقط شامل دیواره های خارجی بوده و رنگ اسباب بازی ها و دیوار های داخلی ثابت می باشد. مجموعه ای متشکل از کارشناسان مجرب در حوزه تخصصی اسباب بازی که همواره در تلاش است تا به نمایندگی از بزرگترین برندهای ایرانی در بستر تجارت الکترونیک و نوآورانه با بهترین خدمات ، سهمی در بازار اسباب بازی و بازی فکری ایران عزیز داشته باشد. یکی از صنایعی که در آموزش و سرگرمی کودکان موثر است، اسباب بازی ها هستند.

آباکار یک راهنمای خرید آنلاین اسباب بازی و لوازم خانه و آشپزخانه است که به والدین کمک می کند تا بهترین تجربه خرید را از فروشگاه های اینترنتی داشته باشند. نکات راهنما به شما کمک می کند بهترین اسباب بازی های قدیمی را انتخاب کنید و مطمئن شوید که زمان بازی برای همه سرگرم کننده است. علاقه شدید به بازی با گل و خاک و شکستن و نابود کردن اسباب‌بازی به منظور پی بردن به محتویات آنها دارند. نوزاد ۶ ماهه تا ۹ ماهه بطور متفاوتی از گذشته با اسباب بازی هایش بازی می کند. اکنون می تواند با قاشق ضربه محکمی به قابلمه یا ماهیتابه بزند.

۸- اسباب بازی بولینگ بلوباکس مدل ۴۹۱۷

راهنمای خرید اسباب بازی مناسب دختران برای همه گروههای سنی او می تواند اسباب بازی که در دستش گذاشته می شود را بگیرد یا اسباب بازی مورد علاقه خود را بردارد. بزودی او می تواند اسباب بازی را بین دستان خود عقب و جلو ببرد و مچ دست خود را در هر جهت بچرخاند، گاهی اوقات نیز اسباب بازی را در دهان خود قرار می دهد، پس اسباب بازی باید ایمن و بی خطر باشد. به برچسب روی اسباب بازی توجه کنید و مطمئن شوید اگر نوزاد آن را به دهان خود فرو برد خطری برای او نداشته باشد. هرگز اسباب بازی کشی یا فنری را از گهواره و تخت نوزاد آویزان نکنید زیرا ممکن است منجر به خفگی یا گیر افتادن او شود. اسباب بازی های بهتری و مدرن تری نیز موجود است که شامل تخفیف نبوده لذا در این لیست گلچین شده نیست. اگر بخواهید از سایر اسباب بازی های خرید کنید می توانید به این لینک در سایت منبع یعنی فروشگاه اینترنتی دیجیکالا بروید.

ح – مفیدترین اسباب بازی ها برای کودکان

اسباب بازی برای دختر 5 ساله ، اسباب بازی برای دختر4 ساله ، اسباب بازی برای دختر دو ساله ، اسباب بازی برای دختر شیک. مقرون به صرفه برای بازی کودکان فراهم کنیم تا انتخاب برای شما والدین عزیز راحت تر باشه وشما می توانید برای راهنمایی بیشتر برای خرید اسباب بازی در لیست سیسمونی به مقاله راهنمای خرید اسباب بازی در سایت نی نی لازم مراجعه کنید . فروشگاه اینترنتی روی تویز با تهیه ارائه برترین برند های ایرانی و خارجی با قیمت های باورنکردنی در بخش لیست اسباب بازی های دخترانه سعی بر این دارد که فرزندان این سرزمین ،بهترین ها را برای اوقات فراغت و سرگرمی خود داشته باشند . اما در ادامه لیست ۸ مورد از بهترین و محبوب ترین اسباب بازی های سرگرم کننده را ببینید.

پس قبل از اینکه برای او انواع اسباب بازی را بخرید، نظر او را نیز حتما لحاظ کنید. در این سن احساس خطر را درک کرده و به سرعت در حال یادگیری زیان است. چیزهای ساختنی، اسباب و وسایل خانه در سایز کوچک، اسباب بازی های حمل و نقل مثل ماشین، کتاب های تصویری، موزیک پلیر های خیلی ساده مناسب می باشد.

اسباب بازی مناسب نوزاد ۹ ماهه تا ۱۲ ماهه

در این سن ، او احساس خطر را درک می کند و زیان دیدن را می آموزد. در این دوره ، او معمولاً می پرد ، آویزان می شود قل میخورد و قورت می دهد. وسایل کوچک ، اسباب بازی ها و وسایل خانه ، اسباب بازی های حمل و نقل مانند ماشین ، کتاب های تصویری ، پخش کننده های موسیقی بسیار ساده مناسب هستند.

  • مطمئن شوید که اسباب‌بازی‌های مخمل‌دار (پر شده) دارای چشم‌ها و بینی‌های گلدوزی شده یا محکم برای کودکان کوچک‌تر و درزهایی هستند که برای مقاومت در برابر بازی کودک بزرگ‌تر تقویت شده‌اند.
  • اسباب‌بازی‌ها تابع استانداردهای ایمنی هستند که سطح صدا را محدود می‌کنند، اما بهتر است قبل از خرید به اسباب‌بازی‌هایی که صدا تولید می‌کنند گوش دهید تا مطمئن شوید که برای کودک مناسب هستند.
  • در سنین کمترباید برای آنها اسباب بازی هایی را فراهم کنید که خیلی پیچیده نباشند، مثلا برای اسباب بازی کودک نوپا این نکته حائزاهمیت است که به گونه ای باشد که کودک بتواند از قوه خلاقیت خود به خوبی استفاده کند.
  • این اسباب بازی ها شامل بلوک‌ها، ماشین‌های اسباب‌بازی، کامیون‌ها، هواپیماها، قایق‌ها، لباس‌های آراسته، حیوانات، حشرات، عروسک‌ها، کیت‌های پزشکی، خانه‌های عروسکی و… هستند.
  • امروزه بازار موسیقی از پر درآمد ترین بازار های جهانی می باشد.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد