راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی و مراحل آن | ایران دستمال کاغذی

از آنجایی که دستمال کاغذی جزو اقلام مصرفی و بهداشتی به حساب می آید، شاید به اندازه کالاهای دیگر دردسرهای مربوط به بازاریابی را نداشته باشد. با این حال کیفیت محصول و نحوه ارائه آن به مراکز مختلف، مهم ترین بخش راه اندازی یک کارگاه تولید دستمال کاغذی است. بازار لوازم مصرفی خانگی، هتل‌ها، رستوران‌ها و سایر مکان‌های عمومی بازار هدف انواع دستمال کاغذی را تشکیل می‌دهند.

دستگاه تولید ملت بلون

در این مرحله پیچ ها را باز می کنند، ورق دوباره بریده می شود و دور یک لوله مقوایی نازک پیچیده می شود. نوع دیگری از دستمال کاغذی که سایز کوچک است به آن دستمال کاغذی جیبی نیز می گویند. علاوه بر این دستمال کاغذی های ضخیم که از مواد مختلف ساخته می شوند، دستمال کاغذی حوله ای نامیده می شوند و با استفاده از دستگاه ساخت دستمال حوله ای تولید می شوند.

برآورد هزینه های تولید دستمال کاغذی به چه صورت است؟

در طراﺣﯽ و ﺳﺎﺧت ماشین آلات، جدیدترین ﻓﻧﺎوری اﻟﮑﺗرﯾﮑﯽ و تکنولوژی روز دنیا در محرک ﺳروو ﺑه ﮐﺎر رفته است که ثبات و کیفیت ﺑرش را بسیار بهبود ﻣﯽ قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی بخشد. ﺳرﻋت ﺑرش اﯾن دﺳﺗﮕﺎه بسیار بالا اﺳت، ﻣدل ﺗﮏ ﮐﺎﻧﺎل تغذیه ﻗﺎدر ﺑه ﺑرش 57 قطعه در دقیقه اﺳت، ﻣدل دو ﮐﺎﻧﺎل تغذیه نیز ﻣﯽ ﺗواﻧد 150 قطعه را در دقیقه ببرد. ﺟرﯾﺎن ﮐﺎر اﯾن ﺧط ﺗوﻟﯾد دستمال کاغذی، آﺳﺎن، ﺑﺎ راندمان تولید بالا و تولید بی نقص است. این تولید ﺑﺎﻋث کاهش نیروی اﻧﺳﺎﻧﯽ در عملیات تولید و بسته بندی اﺳت ﮐه ﻣوﺟب ﺻرﻓه ﺟوﯾﯽ در هزینه تولید و مدیریت ﻣﯽ ﺷود.

  • توصیه مهمی که افراد تولید کننده به دیگر سرمایه گذاران میکنند این است که پول خود را در تولید محصولات پرمصرف و کالاهایی که استفاده از آن محدود به زمان خاصی نیست، سرمایه گذاری کنند تا سود بالاتری نصیب آنان شود.
  • در صورتی که می خواهید در این کسب و کار موفق شوید استفاده از طرح توجیهی دستمال کاغذی برای شما لازم و ضروری است چون این طرح توجیهی برای شما حکم گنج را دارد که می تواند کسب و کار شما را به درستی هدایت کند.
  • عمدتا این نوع از دستمال کاغذی از برخی از مواد بازیافتی مانند شانه تخم مرغ، بطری های پلاستیکی و جای پودرهای لباس شویی تولید می شوند.
  • اما اگر بخواهید کسب و کار خود را از کم شروع کنید، به سرمایه ثابتی در حدود 300 میلیون تومان نیاز خواهید داشت.
  • خط تولید دﺳﺗﻣﺎل ﮐﺎﻏذی فرآیندهای برجسته سازی، ﺟﻣﻊ ﮐردن، ﺷﻣﺎرش، مطابقت ﺑﺎ دﺳﺗﮕﺎه ﺑرش، انتقال و بسته بندی اﺗوﻣﺎﺗﯾﮏ در جعبه و ﯾﺎ بسته اقتصادی را در ﯾﮏ دﺳﺗﮕﺎه اﻧﺟﺎم میدهد.
هر کدام از انواع دستمال کاغذی برای تولید نیاز به دستگاه تولید دستمال کاغذی مخصوص خود را دارند. برای مثال برای دستمال کاغذی جعبه ای از دستگاه تولیددستگاه تولید دستمال کاغذی جعبه ایاستفاده می شود. و برای تولید دستمال توالت ازدستگاه تولید دستمال کاغذی توالت استفاده می گردد. یکی دیگر از انواع دستمال کاغذی که سایز کوچک دستمال کاغذی جعبه ای می باشد. دستمال کاغذی جیبی نام دارد که دستگاه آندستگاه تولید دستمال کاغذی جیبی نام دارد. همچنین دستمال کاغذی هایی که مواد مورد استفاده ساخت آنها متفاوت می باشد و ضخامت بیشتری دارند، دستمال کاغذی حوله ای نام دارند و از دستگاه دستگاه تولید دستمال کاغذی حوله ایبرای ساخت آن استفاده می شود.

دستگاه های تولید دستمال کاغذی شرکت ماشین آلات اسعدی

در صورت عدم دخالت دست دستمال‌ها بدون عیب و نقص تولید خواهند شد. اگر اعضای سایت هستید و نیاز به پشتیبانی مستقیم دارید می توانید از این قسمت مستقیما با ما ارتباط بگیرید. ما تمام چیزی که نیاز دارید را یکجا در اختیارتان قرار می دهیم و دیگر لازم نیست برای تک تک آنها هزینه های زیادی را پرداخت کنید. اﯾن دﺳﺗﮕﺎه ﺑرای دنباله وار ﻗرار دادن دستمال ﮐﺎﻏذی طراﺣﯽ ﺷده اﺳت؛ این نکته به این معنی است که با بیرون کشیدن دستمال بالایی، دستمال پایینی به همراه آن کشیده شود و جایگزین آن گردد. اگر با تحقیق، بررسی و مشاوره وارد کار شدید ، توکل کنید و نترسید و با همت تمام و استوار در مسیری که انتخاب کرده اید گام بردارید.

راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی و مراحل آن | ایران دستمال کاغذی

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد