سقف کناف , نحوه نصب سقف کاذب کناف و دیوار کناف 77153422

آنچه که در اجرای سقف کاذب لوکس باید به آن توجه داشت ، هارمونی و همخوانی سقف كاذب با فضا قیمت سقف کاذب می باشد. به طور مثال این نوع سقف با دکوراسیون مدرن همخوانی خوبی ندارد و معمولا در خانه های با دکوراسیون کلاسیک و پر زرق و برق بکار می رود. امکان اجرای سقف كاذب در طرح های متنوع، یکی از مزیت های استفاده از این نوع سقف می باشد. استفاده از طرح های مدرن تر و جدید تر سقف كاذب ، جلوه ای لوکس و مدرن به فضای خانه شما می بخشد. در انتخاب طرح سقف کاذب باید به هارمونی آن با معماری فضا ، رنگ محیط و… به طور مثال طرح سقف کاذب اتاق خواب با اتاق نشیمن و پذیرایی متفاوت می باشد.

سازه سقف کشسان بصورت دور تا دور محل، اجرا میشه که محدوده اجرای اون میتونه دیوارها باشن یا طرح دور تا دور باشه. یعنی اینکه اگر سقف کشسان بصورت یکدست و تنها کار بشه، سازه به دیوارها وصل میشه ولی اگر سقف کشسان بصورت طرح ترکیبی با متریال دیگری مثل کناف اجرا بشه و دور تا دور اون کناف، کار بشه؛ سازه روی سازه‌ی کناف سوار میشه. انواع طرح های سقف کادب در شرکت سبک مدرن اجرا می شود که برخی از نمونه کارها را در زیر می توانید ببینید.

سقف کاذب پی وی سی

سقف کناف , نحوه نصب سقف کاذب کناف و دیوار کناف 77153422

سقف کاذب کناف (کی پلاس پارس) و به طور کلی محصولات تولیدی کناف (کی پلاس پارس) محبوبیت بیشتری نسبت به سایر سقف های کاذب موجود در بازار دارد. سقف کاذب چوبی را نیز می توانیم با انواع سقف کناف (کی پلاس پارس) ترکیب کنیم و یک سقف با ویژگی های قابل قبول و زیبا با مصالح کناف (کی پلاس پارس) به وجود آورد. این نوع از سقف کناف (کی پلاس پارس) به جای تایل گچی، از یک یا چند لایه پنل گچی ساخته می شود که این پنل های گچی جنس ها و کارایی متفاوتی دارند. شبکه بندی‌های سقف کاذب طلقی معمولاً در بین قسمت‌ های خالی سقف کاذب کناف قرار می‌ گیرند و با زیرسازی مخصوص، محل نصب سقف طلقی را فراهم می‌ کند. هزینه محصولات پایین‌ تر از نمونه‌ های سقف کاذب مجازی است و سرعت اجرای آنها نیز بیشتر خواهد بود.

پانل‌‌ها را زاویه دهید و آنها را روی لبه‌های رانر‌‌ها تکیه دهید. رانر‌های ثانویه را (که باید عمود بر رانر‌های اصلی قرار بگیرند) در فواصل مناسب نصب کنید. با فرض پانل‌های ۱.۲ در ۰.۶ متری، رانر‌های فرعی (ثانویه) باید در فواصل ۰.۶ متری روی رانر اصلی قرار بگیرند.

برای انتخاب کردن سقف مناسب در ابتدا باید به سبک دکوراسیون داخلی منزل خود، سبک مکان مد نظر، جنس، رنگ و … توجه نمایید. برای انتخاب سقف کاذب مد نظر خود می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و از آن‌ها کمک بگیرید. در روش اجرای سقف کاذب مشبک در اجرای سازه ای اصلی T3600 در لبه جان این نوع سازه سوراخ هایی با فاصله هایی تعیین شده به آویز تعبیه شده است.

اجرای سقف کاذب با ابزار آلات اصلی کناف انجام شود که مهم است مثلا برای اجرای سقف کنافانتهای پانل باید پخ زده شود که در قسمت درز گیری موج دیده نشود و بتونه کار بتواند راحتر بتونه کاری و درز گیری را انجام دهد. مجموعه سبک مدرن مجری ، وارد کننده و پخش کننده مستقیم انواع سقف کاذب شبکه (pvc – هات استمپ – گچی – آگوستیک – کناف – معرق – mdf – آسمان مجازی ) وسایر متریال پانل و پروفیل به صورت کلی و جزئی میباشد. یعنی باید میلگرد یا ستون های کوچک را به صورت عمودی به سقف اصلی متصل کنید و سپس بعد از این که این ستون ها و میلگرد ها را نصب کردید می توانید ستون های افقی را نصب کنید. حالا می توانید انواع سقف کاذب را اجرا کنید و به این ستون ها نصب کنید.

در مراکز تحقیقاتی و یا رادیولوژی با نصب یک لایه صفحه سربی در اجرای میان فضای خالی میان قاب های دیوار کناف می توان از عبور و نفوذ اشعه ایکس به فضای مورد نظر جلوگیری کرد. هدف از ارایه مطالب فوق صرفا آشنایی اجمالی با مراحل نصب سقف کناف و دیوار جدا کننده کناف بوده است . سقف کاذب گریلیوم نوعی سقف تزئینی محسوب می شود و جنس آن از آلومینیوم یا آلیاژ است. گریلیوم به سقف باز معروف است و آنچه که بعد از نصب سقف دیده می شود حفره های مربعی شکلی است که در مجاور یکدیگر نصب شده اند. سقف کاذب مدرن علاوه بر ایجاد فضایی لوکس ، امکان پیاده سازی ایده های جدید را نیز فراهم می نماید.

در سازه های فولادی نیز پس از اجرای سقف سازه ، نبشی و میلگردها به تیرهای اصلی و فرعی جوش داده می شوند. در مرحله بعد میلگردهای فرعی به صورت عمود بر هم به نبشی ها متصل می شوند. سپس ورقه های رابیتس روی میلگردهای فرعی قرار گرفته و با سیم گالوانیزه محکم می شوند. پس از آن، ابتدا اندود گچ و خاک اجرا شده و در نهایت روی آن را با ملات گچ سفیدکاری می کنند. اتاق خواب از جمله مکان هایی است که تاثیر فراوانی بر روی روحیه اشخاص می گذارد. دکوراسیون و طراحی اتاق خواب به دلیل اینکه باید موجب القای حس آرامش و راحتی به فرد گردد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای پیدا کردن طول هر دیوار در اتاقی که سقف را نصب می‌کنید، از یک اندازه گیر نواری استفاده کنید. ابعاد اتاق را یا در یک دفترچه یا به طور مستقیم بر روی دیوار در ۵ الی ۷ سانتی متری از بالای آن بنویسید تا بعدا به راحتی آن ها را مرجع کنید. این نوع سقف‌، که به عنوان سقف معلق نیز شناخته می‌شوند، مزایای بسیاری نسبت به سقف‌های معمولی دارند.

تماس با من

یکی از وظایف اصلی سقف‌های کاذب پنهان کردن سیم کشی، کانال‌های تهویه هوا و… است. از این سقف‌ها می‌توان برای تقسیم فضای بزرگ به بخش‌های صمیمی و بدون ایجاد دیوار استفاده کرد. سقف‌های کاذب همراه با اجرای سقف کناف نور مخفی شده می‌توانند جلوه هر فضایی اعم از اتاق نشیمن، اتاق خواب یا فضای غذاخوری شما را زیباتر کنند. اما سقف کاذب کناف مشبک از سازه های سپری و تایل های سقفی به صورت یک شبکه تشکیل شده که توسط آویز به سقف اصلی متصل می شوند. علاوه بر آن این نوع سقف نیاز به رنگ آمیزی ندارد و تعمیر و نگهداری آن نیز آسان است.

  • توسط شرکت کدکن مبین سازه در انواع مدل ها؛ برای استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.
  • سقف های كاذب گچی ساده در برابر رطوبت مقاوم نبوده و قابل شست و شو نمی باشند.
  • سقف کناف نوعی سقف کاذب است که در ساخت آن از انواع پنل های گچی و غیر گچی پیش ساخته استفاده می گردد.
  • پس از زمانی کوتاه، پنج متخصص فعال در حوزه اجرای سقف کاذب، قیمت های پیشنهادی خود را ارسال می کنند.
  • شما به راحتی و با چند کلیک ساده، می‌توانید با دریافت حدود قیمت سقف کاذب و بررسی آن، درخواست اجرای سقف کاذب را ثبت کنید.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد