صرافی کوکوین ورود به سایت کوکوین Kucoin com

مسدود شدن حساب دلایل مختلفی ممکنه داشته باشه و تنها به آی پی محدود نمیشه. امکان احراز هویت با مدارک ایرانی در این صرافی وجود نداره اما برای رفع مسدودی میتونید ارسال کنید. توجه داشته باشید که باید از بخش پشتیبانی، تیکت و فرم مربوطه را پر کنید.

راهنمای دریافت TXID یا هش تراکنش در کوکوین

برداشت وجه از حساب کوکویندر این صفحه روی گزینه Send code کلیک کنید تا یک کد به ایمیلتان ارسال گردد. ایمیل خود را چک کنید و شماره را در کادر مربوطه وارد کنید. در قسمت انتقال وجه نوبیتکس میزان کارمزد نیز مشخص و برابر با 0.8 تتر می باشد. بعد از این عمل بعد از حدود نیم تا یک ساعت حساب کوکوین شما شارژ خواهد شد. یک نمودار در صفحه اصلی برای شما نشان داده می‌شود و در بالای آن می‌توانید جفت‌های معاملاتی مورد نظر خود را اضافه کنید.

در منوی بالای صفحه اصلی سایت، گزینه‌ای با عنوان Sign Up وجود توضیح کامل صرافی کوکوین – https://iranarzdigital.com/kucoin/ – دارد. لذا بهتر است که بگوییم امکان پشتیبانی از طریق صرافی کوکوین برای کاربران وجود نداشته و همین موضوع باعث می شود که ریسک معاملات انجام شده در این صرافی برای کاربران ایرانی بالا برود. به همین خاطر توصیه می کنیم که حتما با دقت به انجام معاملات خود، در این صرافی معامله انجام دهید تا با مشکلی مواجه نشوید که بخواهید با پشتیبانی این صرافی تماس حاصل فرمایید. شایان ذکر است که اگرچه KuCoin ویژگی‌های امنیتی را ارائه می‌کند، برخی افراد ممکن است استدلال کنند که صرافی همچنان امن نیست. این پلتفرم همچنین فقط یک کیف پول آنلاین را به کاربران ارائه می دهد که کم امنیت ترین نوع کیف پول است. اگر صرافی هک شود، کاربران احتمالاً تمام سرمایه خود را از دست خواهند داد.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد