فرش قسطی خرید قسطی فرش از کارخانه با چک فروش اقساطی فرش ماشینی کاشان

اگر قصد تعویض فرش‌های قدیمی و خرید فرش جدید را دارید یا در حال تکمیل جهیزیه عروس خانم هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در ادامه ضمن معرفی مزایا و معایب خرید فرش قسطی قرار است به نکات مهم در هنگام خرید فرش بپردازیم. فرش‌های موجود در بازار و مراکز فروش بدون در نظر گرفتن نوع مصرف و کاربردشان به دو دسته ماشینی و دستباف تقسیم می‌شوند.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. ممکنه از نمونه های غیر اصل باشه یا اینکه اصل باشه اما درجه خورده باشه یا اینکه خرید قدیم باشه و …. پس از کامل نمودن قسمت ثبت نام همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند. در شعـب شهـرفـرش با شرایـط اقســاط متنــوع، فـرش دلخواهتون رو انتخاب کنید و اقساطـش رو هـم به انتخــاب خـودتــون پـرداخـــت کنیـــــد.

فرش‌های ماشینی نزدیک به نیم قرن است که به خانه‌های ایرانی وارد شده است. در تمام این سال‌ها مهارت و سلیقه ایرانی در طرح، نقشه و تنوع رنگ به چشم می‌خورد. همین امر سبب شده که انتخاب از بین محصولات بسیار گوناگونی برای مشتریان کار دشواری باشد. با شناخت بهتر دنیای انواع فرش‌ ماشینی و دستباف، خرید فرش کار آسان‌تر و دلپذیرتری شود.

شرایط خرید اقساطی فرش

چنانچه به دنبال خرید فرش اقساطی در تهران هستید، ما در فروشگاه فرش دکترفرش، واقع در منطقه 22، پذیرای شما عزیزان خواهیم بود. در طی ماه های اخیر بسیار مشتریان اینگونه فروشندگان فرش با ما تماس گرفته اند و اظهار ناراحتی از این نوع شیوه فروش فروشگاه داشته اند . از این رو ما علاوه برثبت شکایت در سایت تعزیرات حکومتی ، بر آن شدیم تا توضیحاتی در این مقاله بیان کنیم وآگاهی لازم در این زمینه را به خریداران فرش ارائه کنیم.

فرش طرح پارمیس کد 3320

۲- شرایط خرید اقساطی و پرداخت اقساط به واسطه کسر از حقوق فعلا موجود نیست. كلیه محصولات خریداری شده در شهرهای دارای مراكز فروش آقای فرش بصورت رایگان درب منزل و در شهرهای دارای مراكز فروش فرش فرهی به صورت رایگان درب فروشگاه تحویل مشتریان گرامی می گردد. صنایع فرش کاشان با اخذ کلیه مجوزهای فروش اینترنتی آنلاین فرش این اطمینان را به مشتریان گرامی خود خواهد داد که به صورت کامل و در اسرع وقت به تعهدات خود عمل نماید. مزیت دیگری که برای خرید نقدی فرش ماشینی از طریق سایت ها رقم میخورد حذف هزینه های سفر و رفت و امداست.

سقف تسهیلات خرید فرش برای فرهنگیان ۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد و در اقساط ۱۰ ماهه میتوانید پرداخت فرش اقساطی نمایید. در صورت عدم وجود مشکل خاص، بانک رفاه نسبت به صدور وام به شخص بازنشسته و به حساب این شرکت اقدام می نماید و فرش برای مشتری ارسال می شود. اگر کارت لندوی شما مبلغ 5 میلیون تومان باشد، به همین مقدار از فاکتور خرید شما کسر می‌گردد. اگر مبلغ خریدتان بیشتر باشد، لازم است مابه‌التفاوت آن را پرداخت کنید. اگر کمتر باشد، می‌توانید محصول دیگری را هم به سبد خریدتان اضافه کنید تا مابه‌التفاوت باقی‌مانده در کارت شما استفاده شود. در همین راستا کفیت تمامی محصولاتی که در بخش نخ و نقشه عرضه میشن تضمینی هست و در صورت عدم رضایت از کیفیت میتونید سفارشتون رو عودت بدید.

  • فرش های ماشینی در گونه های مختلفی تولید می شوند که عبارتند از فرش های 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه، 1050 شانه، 1200 شانه، 1250 شانه و 1500 شانه.
  • این مجموعه شناخته شده با ضمانت 5 ساله محصولات و پس دادن کالا پس از 5 روز، اطمینان و رضایت مشتریان را جلب کرده است.
  • در والتا تامین کنندگان مختلفی مانند لیزینگ‌ها و بانک‌ها با شرایط مختلف و در چارچوب قوانین حاکم بر صنعت تسهیلات، طرح‌های تسهیلات خرید خود را در اختیار کاربران قرار داده اند.
  • در همین راستا کفیت تمامی محصولاتی که در بخش نخ و نقشه عرضه میشن تضمینی هست و در صورت عدم رضایت از کیفیت میتونید سفارشتون رو عودت بدید.
  • خرید اقساطی فرش بدون ضامن و بدون پیش پرداخت ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی و حقوق بگیران بانک رفاه.

در خرید نقدی فرش شما از تخفیف بیشتری برخوردار هستید و در خرید فرش قسطی با توجه به زمان اقساط که 36 ماهه است، حداکثر شامل افزایش 15% می‌گردد. همچنین از این مزیت برخوردارید که فرش قسطی خود را بدون پیش‌پرداخت خریداری می‌کنید و ماهانه با پرداخت مبلغ کمی از فاکتور خود، از آسایش بیشتری در خرید اقساطی فرش برخوردار می‌شوید. جهت اطلاع از قیمت فرش نگین مشهد هلال می‌توانید با ما در تماس باشید. با استفاده از تسهیلاتبانک رفاه، سقف خرید فرش از ایران کارپت تا ۵۰ میلیون تومان و تنها از محصولات شرکت فرش نگین مشهد هلال می باشد.

فرش قسطی خرید قسطی فرش از کارخانه با چک فروش اقساطی فرش ماشینی کاشان

سلام در حال حاضر هنوز شهر ارومیه جزء مناطق تحت پوشش خدمات کارت اعتباری لندو نیست. به منظور تسهیل روند خرید شما عزیزان شرایط متنوع اقساطی فراهم گردید. برای اینکه روند دریافت اعتبار سریع‌تر انجام شود، ما ابتدا عکس چک را از شما می‌گیریم تا استعلام‌های بانکی را زودتر انجام دهیم.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد