فناوری اطلاعات یا آی تی IT چیست و چرا تا این حد پرطرفدار است؟ همیار آی‌تی-ترازنت

سلام دوست عزیز، با توجه به اینکه شرکت‌های مختلف از برنامه‌های حسابداری متفاوتی استفاده می‌کنند، نمیشه فقط یک برنامه رو معرفی کنیم، بهتون توصیه می‌کنم اول یک دوره‌ی حسابداری شرکت کنید تا با کلیات این علم و اصطلاحات فنی اون آشنا بشید، در مرحله‌ی بعد هم به انتخاب خودتون یکی از برنامه‌های حسابداری که در ایران معروف هستند رو انتخاب کنید و باهاش کار کنید. من16سالمه و کلاس نهمم و علاقه ی زیادی به انگلیسی و کامپیوتر دارم درس هام هم خیلی خوبه ولی حقیقتش علاف ای اصلا ندارم به درس خوندن میخواستم بدونم اگه تحصیل رو واسه یه دوره ی کوتاه و دو سه ساله بزارم کنار و بچسبم به انگلیسی و برنامه نویسی چیزی که خیلی بهش علاقه دارم خوبه یا نه درسمم بخونم؟ میخواستم از تجربه های شما استفاده کنم. سلام، مهم‌ترین نکته برای موفقیت در IT اینه که بهش واقعا علاقه‌مند باشید، در مورد تحصیلات باید رشته‌ی ریاضی بخونید و در دانشگاه آی‌تی، در مورد نقاشی هم اگر بخواین طراح گرافیک کامپیوتری بشید، ممکنه بتونه کمک‌تون کنه.

بله، اگر بتونید در کنکور ریاضی شرگت کنید، بهتره این مورد رو از مشاور مدرسه‌تون بپرسید تا دقیق‌تر راهنمایی‌تون کنند. حدودا رتبه‌ی قبولی‌های قبلی برای مهندسیی کامپیوتر برای دانشگاه‌های دولتی خوب زیر 5000 هست. من مدتیه در آلمان زندگی میکنم، ۳۱ ساله هستم و کارشناسی مدیریت بازرگانی خوندم. ضمن اینکه فقط با یکبار پرداخت به تمام محتوای حرفه‌ای سایت برای همیشه دسترسی خواهید داشت، بهتره به چشم یک سرمایه‌گذاری روی آموزش خودتون بهش نگاه کنید. چون هدف ما آموزش هست، ولی خب باید از محلی هزینه‌های نگهداری و تولید محتوای سایت رو تامین کنیم، به همین دلیل هزینه‌ی ارتقای حساب کاربری جوری در نظر گرفته شده که برای همه‌ی افراد مناسب و قابل پرداخت باشه.

  • از سوی دیگر، شاید آموزش‌هایی که ارائه می‌دهید به‌قدری برای دیگران شیرین و جذاب باشد که حاضر باشند برای تخصصی‌تر شدن در این زمینه، در ازای پرداخت هزینه، آموزش‌های حرفه‌ای‌تر شما را خریداری کنند، در مقاله‌ی چگونه وبسایت طراحی کنیم می‌توانید با مراحل ساخت و راه‌اندازی وبسایت به رایگان آشنا شوید.
  • تشخیص نیازمندی های شبکه و انتخاب بهترین راهکارها از مسائلی است که باید با دانش و مهارت کافی صورت پذیرد.
  • آی تی پشتیبان از شرکت های بسیار قدیمی در زمینه شبکه های کامپیوتری است و خدمات بسیار زیادی را به افرادی که نیازمند خدمات شبکه در مجموعه خود هستند می دهد.
  • رشته‌های شبکه و نرم‌افزار رو چه آی‌تی خونده باشید چه نرم‌افزار می‌تونید برای ارشد بخونید و مشکلی نداره.
  • خدمات مرتبط با کامپیوتر و شبکه های رایانه ای که توسط یک شرکت اختصاصی فناوری اطلاعات ارائه می شود، خدمات فناوری آی تی نامیده می شود.
  • سلام مجدد، حقیقتش من در مورد گرایش‌های انسانی اطلاعاتی ندارم، اما در خصوص سوال دومتون اگر صرفا هدفتون اینه که وارد بازار کار در این زمینه‌ها بشید، اصلا احتیاجی به تحصیلات آکادمیک ندارید و می‌تونید خودتون به شکل خودآموز یکسری موارد رو یاد بگیرید، مثلا برای بازی‌سازی شما باید یک زبان برنامه‌نویسی مثل #C و یک موتور بازی‌سازی مثل یونیتی رو یاد بگیرید.

سلام، بعضی از تخصص‌های آی‌تی به نوعی هست که بتونید خودتون به شکل خودآموز یادشون بگیرید، اما اگر بخواین به صورت تخصصی و حرفه‌ای یا به عنوان شغل، رشته‌ی آی‌تی و کامپیوتر رو انتخاب کنید باید وقت بیشتری روش بذارید و کار سختیه که همزمان دوتا رشته رو پیش برید. سلام، منظورتون رشته‌ی چه مقطعی هست؟ دبیرستان یا دانشگاه؟ اگر به برنامه‌نوبسی علاقه‌مند هستید، برای دبیرستان رشته‌ی ریاضی و برای لیسانس رشته‌ی مهندسی نرم‌افزار یا آی‌تی رو انتخاب کنید. شرکت هورداد سیستم نوین، از شرکت های ارائه کننده خدمات شبکه، شرکت پشتیبانی شبکه و همچنین خدمات ای تی ، مشاور فنی در حوزه شبکه های کامپیوتری و زیرساخت های شبکه، مجازی سازی، مایکروسافت، سیتریک، VMware است. شرکت هورداد سیستم نوین امکان ارائه خدمات پشتیبانی شبکه و پشتیبانی آتی را در تمامی نقاط تهران دارد. تمامی خدمات شبکه و خدمات IT شرکت هورداد سیستم نوین به همراه پشتیبانی سرویس ها ارائه می شوند.

تحلیلگران سیستم های کامپیوتری شرکت های فناوری آی تی چند وظیفه ای فناوری اطلاعات دارند. آنها باید سخت‌افزار، نرم‌افزار و شبکه‌های رایانه را درک کنند و اینکه چگونه همه آنها با هم کار می‌کنند. بخش بزرگی از کار آنها این است که به شرکت خود توصیه هایی را ارائه دهند که کدام سیستم ها برای استفاده از آنها بهتر است و آنها را متناسب با نیازهای سازمان خود تنظیم کنند. این شغل مستلزم مهارت‌های مختلفی است، از جمله توانایی تجزیه و تحلیل سریع و مؤثر اطلاعات، ارتباط عالی و توانایی متقاعد کردن در مواقع ضروری.

۸ راه ساده برای سالم نگه داشتن باتری گوشی

خدمات اکتیو شبکه بیشتر به معنی راه اندازی یک شبکه برای مجموعه و اصلاح زیر ساخت های غلط گذشته آن شبکه است، در ابتدا کارفرما نیاز های خود را به شرکت آی تی پشتیبان می گوید و آی تی پشتیبان نسبت به موارد درخواست شده، خدمات اکتیو شبکه را برای ایشان راه اندازی می کند. مهم ترین خدمات شرکت آی تی پشتیبان، پشتیبانی شبکه است و میتوان گفت که این خدمات در بین تمامی خدمات دیگر این شرکت سخت ترین است چرا که خدمات پشتیبانی شبکه وظیفه پشتیبانی از تمامی خدمات دیگر شبکه را به عهده دارد و به تمامی خدمات دیگر مربوط می شود. ارتقا سیستم های کامپیوتری ،رفع عیب و نصب نرم افزار های مختلف وهمچنین تعمیر مادربرد در این مرکز با تجهیزات پیشرفته انجام می پذیرد. در خصوص نیاز به ریاضی هم خیر، خود رشته‌ی آی‌تی جوری نیست که پایه‌ی ریاضی خیلی قوی بطلبه، از این بابت نگرانی نداشته باشید.

داشتن یک تیم پشتیبان شبکه در دنیای امروزی یک امر کاملا ضروری محسوب میشود چرا که با امنیت اطلاعات در شبکه‌های کامپیوتری سروکار دارد و اگر به درستی و در مدت زمان کوتاهی ارئه نشود،خسارت‌های جبران ناپذیری برای سازمان به دنبال خواهد داشت. امنیت فناوری اطلاعات یکی از بزرگ‌ترین حوزه‌های فناوری در حال توسعه در بازار امروز است. شرکت های امنیت فناوری آی تی مسئول ایمن نگه داشتن سازمان‌ها از حملات دیجیتالی مخرب هستند. شامل پیاده‌سازی و اجرای نرم‌افزارهای امنیتی، اسکن برای ناهنجاری‌ها، ارتقاء سیستم‌ها، و آگاه نگه داشتن شرکت خود از خطرات موجود در فعالیت‌های روزانه است. این شغل نیازمند حل مسئله، مدیریت بحران و ارتباط موثر بین اعضای تیم و افراد بالاتر است.

سلام، متاسفانه من با فناوری اطلاعات که مربوط به رشته‌ی انسانی هست آشنایی ندارم، اگر بهم بگید چه سرفصل‌هایی داره فکر می‌کنم بتونم با سرفصل‌های مهندسی آی‌تی که در ریاضی هست براتون مقایسه کنم. سلام، بله اگر کنکور ریاضی شرکت کنید می‌تونید برای مقطع کارشناسی پیوسته مهندسی آی‌تی بخونید. این مجموعه می کوشد تا زمینه‌ استفاده‌ صحیح و مناسب سازمان‌ها، شرکت ها و اشخاص از ابزارهای مبتنی بر فناوری نوین اطلاعات را فراهم آورد تا در جهت ارتقای دانش فنی سازمان ها و شرکت های مختلف، در عرصه IT کشور گام مثبتی بردارد. امروزه بر کسی پوشیده نیست که چقدر دانش آی تی و بکارگیری ابزارهای فناوری اطلاعات می تواند نقش موثری در میزان افزایش رضایت مشتریان و در سازمانها، ارباب رجوع داشته باشد. داشتن شبکه ای چابک که مجهز به سرویسهای نوین فناوری اطاعات و ابزارهای پیشرفته در زمینه آی تی می باشد در دنیای کسب و کار بهره گیری از دانش، خلاقیت و ابتکار نیروی متخصص و کارآمد این مجموعه در جهت رقابت پذیری و پاسخگویی به بازاراست. شرح وظایف مشاوره آی تی در حوزه نرم افزاری ، انجام مشاوره در ارتباط با مکانیزه نمودن فرایند ها، آموزش نرم افزارهای بروز به کارکنان،کمک در تهیه RFR، آگاهی از کار کردن با نرم افزارهای نظیر حضور و غیاب و غیره.

تعمیرات تخصصی انواع پرینتر ها را در بالاترین سطح استاندارد با اتکا به نیروهای متخصص و تجهیزات پیشرفته می توانیم خدمات ای‌تی انجام دهیم. از لطف شما سپاسگزاریم دوست عزیز، خوشحالیم که این آموزش برای شما مفید بوده. سلام، در حدی که بتونید مقالات ساده‌ی انگیلسی رو بخونید و مفهوم اون‌ها رو متوجه بشید. درمورد نوع مهندسی هم چندان تفاوتی نمیکنه، داشتن مهارت و سابقه کاری برای اون‌ها مهم‌تره. انواع سوئیچ های شرکت سیسکو کمپانی سیسکو بزرگ ترین تجهیزات سوئیچ و روتر در شبکه در انواع م…

خدمات مشاوره ای در حوزه آی تی

فناوری اطلاعات یا آی تی IT چیست و چرا تا این حد پرطرفدار است؟ همیار آی‌تی-ترازنت

هرچند که شما با دونستن زبان انگلیسی خیلی جلوتر از دیگران هستید و خیلی از مباحث رو می‌تونید خودتون هم بدون نیاز به دانشگاه فرابگیرید، مهم‌ترین عامل برای موفقیت در رشته‌ی آی‌تی علاقه هست که شما اون رو دارید. در خصوص سوال دومتون هم بله، بازی‌سازی بخشیش احتیاج به برنامه‌نویسی داره و مهندسی کامپیوتر می‌تونه یک دید کلی به شما بده، هرچند که کافی نیست و خودتون باید در کنارش خیلی بیشتر مطالعه کنید و یاد بگیرید. در خصوص ریاضی یا فنی بودن هم، از اونجایی که یکسری از دروس مهندسی آی‌تی بیس منطقی و ریاضی دارند، اگر قبلش رشتتون ریاضی بوده باشه در دانشگاه راحت‌تر می‌تونید با دروستون کنار بیاید، البته به این معنی نیست که فنی‌حرفه‌ای خوب نیست، بلکه بچه‌های فنی باید توی یه سری از دروس تلاش بیشتری داشته باشند. سلام، بله میشه، دانشگاه یک دید آکادمیک به شما میده که البته مفیده، اما الزامی نیست که حتما این مباحث رو در دانشگاه یاد بگیرید و خودتون هم می‌تونید به صورت خودآموز یا با شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های مختلف مفاهم مرتبط با آی‌تی رو یاد بگیرید.

انتخاب رشته‌ی فناوری اطلاعات برای تحصیل!؟

سلام، اگر به‌دنبال گرفتن مدرک آکادمیک (دانشگاهی) هستید باید کنکور ریاضی بدید و برای دانشگاه رشته‌ی مهندسی آی‌تی شرکت کنید، اما اگر مدرک دانشگاهی نمی‌خواین، می‌تونید خودتون در کلاس‌های آزاد شرکت کنید یا حتی به شکل خودآموز دوره‌های آموزشی رو ببینید و چیزی که علاقه دارید رو یاد بگیرید. امروزه برنامه ریزی در حوزه فناوری های اطلاعاتی و همچنین خدمات مشاوره IT به منظور انتخاب و پیاده سازی تکنولوژی های مناسب زیرساخت شبکه، از جایگاه ویژه ای در شرکتها و سازمان های دولتی و خصوصی برخوردار شده است. این سازمان ها سالانه مبالغ قابل توجه ای از بودجه خود را به شکل تامین تجهیزات سخت افزاری، تهیه نرم افزار، توسعه شبکه و خطوط ارتباطی، تولید داده ها و اطلاعات، آموزش کارکنان و سایر مسائل مشابه سرمایه گذاری می کنند. با تمام این احوال با نگاهی به سازمان های مختلف در سطح کشور باید اذعان داشت که نمونه های موفق در حوزه سرمایه‌گذاری شایسته در فنآوری اطلاعات بسیار اندک بوده است. خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری، به نگهداری شبکه، مراقبت از سرویس های موجود در زیرساخت شبکه، تشخیص خرابی های بوجود آمده در زیرساخت شبکه و اقدام برای عیب یابی شبکه چه در بخش سخت افزاری و چه در بخش نرم افزاری آن باشد در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه و خدمات پشتیبانی IT قرار میگیرند.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد