قالب مکعبی نمونه گیری بتن پلاستیکی تست بتن بهترین قیمت با حفظ کیفیت آزمان

برای ساخت قالب فلزی بتن، بعد از برش ورقه‌ها و خم شدن لبه‌های آن‌ها در دستگاه، تسمه‌های آن جوشکاری و پلیسه‌گیری می‌شود و بعد با کوره رنگ‌امیزی می‌شود. اما قالب بتن ریزی پلاستیکی بتن با قالب‌های مهندسی‌شده و ابعاد دقیق توسط دستگاه ABS ساخته می‌شود. بنابراین ابعاد و اندازه‌های قالب‌ پلاستیکی دقیق‌تر و قابل اعتمادتر از قالب فلزی است.

بدنه اصلی قالب بتن پلاستیکی از جنس فلز است اما به دلیل استفاده از روکش پلاستیکی، به آن قالب بتن پلاستیکی می‌گویند. قالب پلاستیکی بتن از پلیمر ABS ساخته می‌شود که در برابر ضربه بسیار مقاوم است و از دمای منفی 20 درجه تا 80 درجه بالای صفر، کارکرد خودش را حفظ می‌کند و دچار آسیب نمی‌شود. این قالب‌ها سطح کاملا صاف، محکم و غیر متخلخلی دارند و برای اجرای بتن اکسپوز انتخاب بسیار مناسبی هستند. یکی از مشکلات بزرگ قالب های فلزی، چسبیدن بتن به سطح قالب ها است که برای برطرف کردن این مشکل سطح قالب را روغن کاری می کنند. اما در مورد قالب پلاستیکی بتن باید گفت بتن به این قالب ها نمی چسبد و می توان به بهترین شکل قالب ها را از محل خود بیرون آورد و اگر اندکی هم بتن به قالب بچسبد با فشار آب قابل رفع است.

قالب پلاستیکی همانگونه که از اسمش پیداست از جنس پلاستیک ساخته شده و به دلیل وزن سبکش از استقبال بالایی توسط قالب گستر سپنتا مشتریان برخوردار است. به عبارت دیگر یکی از قالب های بتنی پرکاربرد است که به دلایل زیادی مورد استقبال مصرف کنندگان است. همچنین جالب است بدانید ساختار و مشخصه قالب های پلیمری به گونه ای می باشند که پس از باز کردن قالب ها فاقد نیاز به تمیز کردن می باشند. زیرا در صورت استفاده از این قالب ها برای ساخت سازه های بتنی، دیگر بتن به صفحات قالب پلاستیکی نمی چسبد. همین مسئله سبب می گردد تا قالب های پلیمری بدون نیاز به نظافت، سریعا مورد استفاده قرار گیرند. پلی وودها همان تخته های چندلایی هستند که برای سقف های بتنی دال استفاده می شدند.

  • قالب بتن، وسیله‌ای است که برای ساخت سازه‌های بتنی، به صورت موقت یا دائم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • شرکت بتن بسپار تولید انحصاری این قالبها را از سال 1390 در دستور کار خود قرار داد و قالبهای پلاستیکی بتنی این شرکت با نام تجاری بسپار پنل در بازار ایران و خاورمیانه شناخته می شود.
  • در تولید قالب پلیمری بتن از مواد پلیمری مختلفی استفاده شده است که بسته به نوع قالب بتن پلیمری و کاربرد آن جنسهای متفاوتی دارند که این موام مقاومت های متفاوتی نسبت به هم نشان می دهند.
  • قالبهای فلزی وچوبی (پلی وود) نیاز به کادر کاری کمتر (مقرون به صرفه) درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایید.

در خیلی از موارد حتی خریداران کالای خود را در فروشگاه‌ها انتخاب و سپس آن را از اینترنت خریداری می‌کنند زیرا به دلیل حذف حلقه های توزیع و فروش به صرفه تر خواهد بود. شرکت تجهیزات آزمایشگاهی ناژ مفتخر است محصول فوق را در تعداد مورد نیاز به صورت موجود به مشتریان محترم عرضه نماید. اين نوع قالب براي شالوده ها وديوارهاي حايل مجاور خاك مورد استفاده قرار مي‌گيرد. براي اجرا بسته به ارتفاع بتن در قالب و نيز نيروهاي وارده، يك ديوار به ضخامت 10 يا 20 سانتيمتري احداث مي‌شود. براي جلوگيري از كرمو شدن بتن و مكيده شدن آب آن توسط آجر قبل از بتن‌ريزي بايد يك لايه ورق نايلوني روي سطح ديوار نصب كرد، در صورتي كه امكان انجام دادن اين كار نباشد، بايد سطح آجرها را كاملاً آب پاشي نمود. در مورد قالبهاي فلزي بايد به تغييرات دما و اختلاف زياد دما در سطح داخلي قالب و بتن ريخته شده توجه داشت.

تفاوت قالب فلزی بتن با قالب پلاستیکی

برای دریافت لیست قیمت پانل فلزی 100 در 50 وجدول وزنی این محصول وارد لینک زیز شوید. کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آزمان تجهیز مهام می باشد. امروزه تولید کنندگان نیز به همین دلایل محصولات خود را به صورت فروشگاه های مجازی عرضه می کنند. قالب دو تکه طبیعتا راحت تر هستید ولی در قالب یک تکه هم نمونه طبق ضرایط گفته شده خارج می شود. کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت مهندسین مشاور زمین کاوان ناژ محفوظ است. در جنس های مختلف فلزی، چدنی، فولاد، فایبرگلاس و … در بازار موجود است.

قالب مکعبی نمونه گیری بتن پلاستیکی تست بتن بهترین قیمت با حفظ کیفیت آزمان

قالبها ابداع و تولید با کیفیت ترین قالب وافل در بازار ( قفل دار) مشاوره وآنالیز اولیه رایگان جهت انتخاب بهینه سیستم سازه… عرضه ابزار آلات قالب بندی جهت محوطه سازی انواع مجموعه ها . در تولید و ساخت شابلون بتنی که ما به فروش می رسانیم از بهترین مواد اولیه پلاستیکی به سایت آنلاین مال مراجعه کنید .

قالبهای پلای وودی (مرکب از پلای وود و فریم فلزی) به تناسب ابعاد سازه و اتصال آنها برای کلیه بخشهای سازه سقف،ستون،تیر، و… قابل استفاده بوده و در صورت تیپ بودن نقشه در طبقات ، میتوان بدون باز کردن ، سطوح قالب بندی را با جرثقیل جابجا کرد. در این سیستم قالب بندی که نیاز به سولجر و پشت بند ندارد ، عملیات قالب بندی با سرعت بیشتری انجام میشود و در نتیجه هزینه های مربوطه کمتر خواهد شد. این نوع از سیستم قالب بندی بر اساس استانداردهای اروپا بوده و با عرض های استاندارد 30،45،60،75،90،120،240 سانتی متر تولید میگردد.

قالب پلاستیکی بتن ریزی بتن بسپار مناسب ستون (40*40 سانتی‌متر)

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد