قیمت گوشی ردمی K50 شیائومی Xiaomi Redmi K50 زومیت

قیمت گوشی ردمی K50 شیائومی Xiaomi Redmi K50 زومیت

ضمن اینکه با استفاده از آن، بازی‌ها در بهترین حالت ممکن اجرا می‌گردند. گوشی قدرتمند ردمی کی ۵۰ اس پرو شیائومی – Redmi K50S Pro با امکاناتی مثل چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در راه است. گوشی ردمی k50 پرو دارای یک پنل Super AMOLED می باشد این صفحه نمایش در رنج صفحه نمایش های پرچمدار می باشد، این صفحه نمایش می تواند تصاویر را با وضوح 1080 پیکسل در 2400 پیکسل نمایش دهد. که شما در مقابل نور خورشید هم دچار مشکل نخواهید شد، نرخ نوسازی تصویر های این صفحه نمایش 120 هرتزی می باشد که خیلی کاربردی است، اندازه آن هم 6.67 اینچ می باشد که با 107.4 میلی‌متر برابر است.

  • گوشی ردمی K50 اولترا دارای یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.
  • شیائومی امروز در روزشلوغ شرکت‌های چینی، ضمن معرفی نماینده تاشو جدید خود، از عضو جدید خانواده ردمی کی 50 با نام ردمی K50 اولترا نیز پرده‌برداری کرد.
  • قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 8K و 4K نیز برای لنز اصلی این گوشی در نظر گرفته شده و دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلیست.
  • ردمی کی 50 پرو پلاس را می‌توان یکی از بهترین‌های این خط تولید تا امروز دانست که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و در همه زمینه‌ها قادر به رقابت با پرچمداران است.
  • در قسمت پنل پشتی از سه دوربین در باکس مستطیلی شکل بسیار زیبا استفاده شده است.

پردازش‌های گرافیکی در این گوشی توسط پردازنده Adreno 730 انجام می‌شود که بسیار قدرتمند است. تراشه یا چیپست این گوشی از نوع Qualcomm SM8475 Snapdragon 8+ Gen 1 چهار نانومتری است. این تراشه هم‌اکنون به‌عنوان به‌روزترین و جدیدترین تراشه شناخته می‌شود. وزن این گوشی ۲۰۲ گرم (۷.۱۳ اونس) است و برای گوشی‌ای با این ابعاد وزن نسبتا مناسبی است اما خب می‌تواند برای برخی از افراد سنگین باشد. یک دوربین بزرگ مانند دوربین‌های تخصصی عکاسی در بالای یک جزیره مستطیلی شکل خودنمایی می‌کند. پیش‌تر شیائومی 12S, k50 gaming قیمت گوشی تاشو Mix Fold 2 نیز به این چیپست مجهز شدند.

لیست قیمت گوشی آیفون امروز 22 شهریور 1401

این دوربین، کنتراست و جزئیات را به خوبی کنترل می‌کند و برای جلسات ویدیویی و تصاویر سلفی کاربردی و مناسب خواهد بود. درست مثل موتورولا، کمپانی شیائومی هم به زودی یک گوشی پرچمدار با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه می‌کند. گوشی شیائومی 12T پرو به عنوان نسخه جهانی Redmi K50 Ultra در پایگاه داده FCC دیده شده و از مهم‌ترین مشخصات فنی آن باخبر شده‌ایم. باتری 4700 میلی آمپر ساعتی را می توان با شارژر 120 واتی شیائومی در عرض چند دقیقه به طور کامل شارژ کرد. ردمی K50 Gaming Edition تو بخش دوربین کارتون رو راه میندازه و عملکرد قابل قبولی داره.

افسانه درباره باتری گوشی‌های هوشمند که نباید باور کنید

شیائومی برای خنک نگه داشتن گوشی از فناوری LiquidCool 3.0 بهره برده است. بنابراین اگر زمان زیادی را با گوشی خود بازی می‌کنید، شاهد داغ شدن دستگاه نخواهید بود. مثلاً برای اجرای برنامه دوربین یا گرفتن اسکرین‌شات از صفحه نیز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. زمانی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید کاملاً در لبه گوشی پنهان می‌شوند.

گوشی شیائومی پوکو f4 gt یا Xiaomi Poco F4 GT

Redmi K50 Ultra نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و نرخ نمونه‌برداری لمسی در آن ۴۸۰ هرتز است. نمایشگر رنگ‌های باطراوت و خیره‌کننده‌ای داشته و رزولوشن تصویر در آن ۱۲۲۰×۲۷۱۲ پیکسل است. شیائومی اعلام کرده که دلتا E نمایشگر این گوشی حدود ۰.۳۸ است و به همین دلیل هم رنگ‌ها با دقت بسیار بالایی نمایش داده می‌شوند. شیائومی از فناوری‌های Power Delivery 3.0 و Quick Charge 3+ استفاده می‌کند. شارژ گوشی نیز با استفاده از پورت USB Type-C 2.0 و یک کابل L مانند برای تجربه راحت‌تر صورت می‌گیرد.

نسخه پرچمدار شیائومی ردمی کی 50 – Xiaomi Redmi K50 با چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در راه است. به زودی شیائومی از گوشی ردمی K50S Pro با یک ویژگی منحصر به فرد رونمایی می‌کند. کسب امتیاز فوق‌العاده گوشی ردمی K50s Pro شیائومی در بنچمارک انتوتو با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، جلب توجه کرده است. گوشی ردمی k50 پرو از دو نانو سیم پشتیبانی می کنند که هردو همزمان در خدمت شما فعال خواهند بود و سرویس های خود را ارائه خواهند داد. این تنظیمات با یک سنسور زاویه‌ای 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برای xiaomi تکمیل شده است.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد