لیست قیمت دوربین‌ مدار بسته، ۱۴ آذر ترب-امن باش

نظارت از طریق دوربین مداربسته در یافتن هزاران جنایتکار نقش بسزایی داشته است. این نوع دوربین‌ها امنیت کامل فضاهای مسکونی، اداری و تجاری را برقرار می‌کنند. در حال حاضر داتیس بزرگترین تولیدکننده‌ی سامانه‌های نظارت تصویری در ایران است. محصولاتی را مانند دوربین مدار بسته، مانیتور صنعتی و ویدئو وال، دوربین وای فای، دستگاه ضبط تصویر، آیفون تصویری در سبد کالایی خود دارد.

  • فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مال واقع در خیابان جمهوری تهران از ساعت 8 صبح تا 8 شب باز می باشد؛ در خرید دوربین مداربسته به صورت حضوری فاکتور و ضمانت نامه کتبی کالا به همراه کالا تحویل می گردد.
  • این نوع لنزها به دلیل اینکه موتور در آنها تعبیه شده است معمولا نسبت به بقیه لنزها گرانتر است.
  • از جمله مهمترین کاربرد های دوربین مداربسته مربوط به اماکن تجاری و اداری است.
  • در بعضی موارد دوربین مداربسته با هدف نظارت بر اماکن نصب می شوند؛ نظارت بر کارمندان در محیط کار یا نظارت بر بر کودکان و حیوانات خانگی یکی از اهداف خرید دوربین مدار بسته است.
شرکت الکامپ با بیش از ۱۷ سال تجربه در صنعت سیستم های امنیتی،حفاظتی ودوربین مدار بستهبوده و همچنین دارای تمامی مجوزهای لازم در این حوزه و دارای تقدیر نامه های فراوان از سوی اتحادیه صنف تولید کنندگان و تعمیرکاران الکترونیکی و حفاظتی تهران میباشد. امروزه بسیاری از دوربین‌های مداربسته مورد استفاده در فضای شهری و مخصوصا برای مسائل ترافیکی، از تکنولوژی ANPR/LPR بهره می‌برند و از آن دوربین‌ها، به عنوان دوربین‌های پلاک‌خوان نیز، یاد می‌شود. در حقیقت دوربین‌ مداربسته پلاک‌خوان، دوربین‌هایی هستند که توانایی آنالیز و ذخیره اطلاعات را دارند و می‌توانند آن‌ها را با تصاویر از پیش ذخیره شده مرجع مقایسه کنند و نتایج را برای مانیتور مرکزی ارسال کنند. از دوربین‌ مداربسته پلاک‌خوان، به صورت سراسری در محیط‌های ترافیکی و راه‌ها مواصلاتی استفاده می‌شود به طوری که تشخیص تخلفات رانندگی، رهیابی محموله‌های انتقالی و بسیاری از موارد از این دست، به وسیله این دوربین‌های مدار‌بسته ممکن است.

نوع یازدهم: دوربین مداربسته پین هول(Pinhole)

این نرم افزار به همه‌ی محصولات شرکت هایلوک سرویس‌دهی می‌کند و شما می‌توانید در این بستر از تمام امکانات تجهیزات هایلوک استفاده نمایید. شما می‌توانید دستگاه را به گونه‌ای تنظیم کنید که در صورت عبور هر چیزی از جلوی آن به شما هشدار دهد. دوربین امنیتی کمک زیادی به کنترل نامحسوس و نظارت بر موارد حساس می کند. در مواقع حساسی که نیاز به کنترل مخفیانه وجود دارد، می توان از دوربین های پین هول استفاده کرد. انتقال تصویر بر بستر سیم، به دو صورت کابل کواکسیال و کابل شبکه می باشد. نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است.

کاربرد دوربین مداربسته

این دوربین‌ها به معنای واقعی کلمه می‌چرخند و شخص را در محدوده دید خود دنبال می‌کنند. سنسورهای حرکتی همچنین می‌توانند برای ایجاد زنگ هشدار استفاده شوند و به شما در مورد مزاحمان هشدار دهند. آنها معمولاً با سایر دستگاه‌های هوشمند خانگی ادغام می‌شوند و این امکان را فراهم می‌کنند که بتوان نور چراغ‌ها را به صورت خودکار کم کرد یا در زمان ورود افراد به خانه، موسیقی پخش شود. سیستم‌های امنیتی همچنین این امکان را می‌دهند که ویدئو خود را بر روی فضاهای ابری ذخیره کرده و از آنها پشتیبان تهیه کنید. علاوه بر توانایی نظارت بر خانه در زمان دور بودن، این سیستم به شما این امکان را می‌دهد نحوه و مکان دسترسی به سیستم امنیتی خود را نیز کنترل کنید.

دوربین PTZ آیمو

لیست قیمت دوربین‌ مدار بسته، ۱۴ آذر ترب-امن باش دوربین مداربسته اصلی‌ترین محصول برند هایلوک است اما محصولات دیگری نیز در این شرکت تولید می‌شوند. هر سیستم کنترل امنیتی به دستگاه‌های nvr و dvr برای تنظیم شرایط دوربین‌ها نیاز دارد. ظرف مدت کوتاهی دوربین مداربسته هایلوک به دلیل کیفیت مناسب و قیمتی ارزانی که داشت به سرعت جای خود را در بازار تثبیت کرد و مشتریان زیادی از سرتاسر دنیا برای خرید این دوربین‌ها اقدام کردند. تنوع مدلهای دوربین هایلوک باعث می‌شد که همه‌ی سازمان‌ها بتوانند از این تجهیزات استفاده کنند، علاوه بر آن از دوربین مداربسته هایلوک می‌توان در منازل و یا ادرات کوچک‌تر نیز استفاده نمود.

دوربین های دام که بیشتر به صورت زیر سقفی استفاده شده اکثرا از بدنه ای با جنس پلاستیک ساخته میشوند، همینطور اکثر امکانات خاص مانند زوم اپتیکال در این سری دوربین ها فروشگاه لوازم دیجیتال امن باش وجود ندارد. برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید. ضمن اینکه به این نکته توجه کنید که دوربین کیوب ضد آب و گردوغبار نیست و برای کاربری صنعتی استفاده از آن توصیه نمی شود. ۹- تنها شرکتی هستیم که به سرتاسر ایران خدمات ارائه میدهیم و محدودیتی در این زمینه نداریم. ۸- تنها شرکتی هستیم که از صفر تا ۱۰۰ پروژه ( مشاوره، فروش، نصب و خدمات پس از فروش) ، در کنار مشتریانمان هستیم و آنها را تنها نمیگذاریم. لنزهای وریفوکال امکان تغییر فاصله کانونی به صورت دستی، آن هم در یک بازه مشخصی را دارند.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد