لیست قیمت یخچال و فریزر، ۱۸ مهر ترب

در فروشگاه سل شما می‌توانید مدل‎های مختلف یخچال فریزر کمبی، یخچال فریزر دوقلو، ساید بای ساید، یخچال تک و … کارشناسان فروشگاه سل به شما اطلاعات کاملی از نحوه‌ی باز پرداخت اقساط و سایرشرایط فروش اقساطی یخچال فریزر ارائه می‎دهند. در بعضی از کشور ها یخچال فریزر دوقلو به عنوان زیرمجموعه‌ای از یخچالهای ساید بای ساید شناخته می شود. در این مدل، یخچال و فریزر از یکدیگر جدا هستند که می‌توان آنها را به صورت مجزا در محیط آشپزخانه قرار داد. فریزرهای یخچال دوقلو که وظیفه اصلی آنها منجمد کردن است هیچ شباهتی به ساید بای ساید ها ندارد و عموما به جای طبقه بندی شده دارای کشو وبسایت اصیل بخرید های مجزا هستند.

یخچال فریزر دوقلو 20 فوت امرسان مدل دیاموند RH20D&FN20D

پیشنهاد می‌کنم صرف‌نظر از برند، قیمت و… مدل‌های مد نظرتان را از «لحاظ فنی» در سایت دیجی کالا مقایسه کنید و نظرات آن‌ها را نیز بخوانید. این یخچال با سیستم کمپرسور کار می‌کند و گاز خنک‌کننده «R134a» در آن جریان دارد. یکی از ویژگی‌های دیگر این یخچال، حالت تعطیلات یا اقتصادی آن است. فریزر این مدل از امرسان قادر است در طول 24 ساعت، ظرفیت 4.5 کیلوگرم را منجمد کند. همچنین، فضای بیرونی بیشتری را اشغال کرده و اغلب دارای آب‌سردکن می‌باشد. اگر جمعیت خانواده شما زیاد بوده و فضای آشپزخانه‌تان کافی است، این محصول می‌تواند گزینه خوبی برای انتخاب باشد.

معایب یخچال‌های درب فرانسوی

در ساخت تمامی لوازم خانگی بوش، توجه به میزان مصرف انرژی از اصلی ترین فاکتور های این محصولات بوده است، این مورد در طراحی یخچال های بوش نیز دیده می شود و توانسته از این جهت مورد توجه افراد بسیاری قرار گیرد . خرید یخچال واقعا مهمه و به نظر من باید برای انخاب یخچال فریزر وقت بزارید. امروزه کارخانه‌های تولیدی ایرانی و خارجی انواع یخچال با ویژگی‌ها و کیفیت‌های متعدد را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. اما شما باید بدانید که قرار است چه انتظاراتی از یخچال داشته باشید. چنانچه به تازگی قصد خرید یا تعویض یخچال کرد‌ه‌اید، پیش از هر اقدامی بهتر است در مورد انواع یخچال‌های موجود در بازار اطلاعات کافی به‌دست آورید.

برچسب مصرف انرژی ++A، این محصول را یک‌ قدم بالاتر از رقیبانش قرار داده و قیمت بالای آن را تا حدی توجیه می‌کند. در همین راستا، فروشگاه اینترنتی بیدوپین تلاش کرده تا محبوب‌ترین و معتبرترین برندهای فریزر را به مشتریان خود عرضه کند. تنوع این محصولات به قدری زیاد است که انتخاب و خرید را برایتان دشوار می‌کند. یکی از نکات مهمی که هنگام خرید یخچال فریزر باید به آن توجه کنید، طراحی فضای داخلی آن است. اگر به دنبال یخچال فریزر کوچک ولی جادار می‌گردید و یا حتی مدلی بزرگ مانند ساید بای سایدهای ال‌جی، یخچال‌ها و فریزرهای کم مصرف و قدرتمند ال‌جی در انواع طراحی‌های خلاقانه نیاز آشپزخانه شما را برطرف می‌کنند. یخچال فریزر سایدبای‌ساید شما بر عکس یخچال فریزر دوقلو شما نسبت مساوی یخچال و فریزر را ندارید بلکه یخچال از فریزر جادارتر و بزرگ‌تر می‌باشد و از طراحی بسیار زیبا و شیکی برخوردار است.

یخچال فریزر بالا پایین 20 فوت الگانت امرسان مدل BFH20EL/T-H

لیست قیمت یخچال و فریزر، ۱۸ مهر ترب سیستم انجماد سریع برای منجمد کردن آن دسته از مواد غذایی است که تاریخ مصرف کوتاهی دارند. یخچال فریزر دوقلو یخساران مدل U8001M-U8005M در سه رنگ سفید، سفید چرمی و نقره‌ای تولید می‌شود. این محصول دو نمایشگر و دو پنل لمسی جداگانه برای اعمال تنظیمات دارد. یخچال فریزر دوقلوی پارس یکی از محصولات زیبا و کارآمد شرکت لوازم خانگی پارس است. جنس بدنه آن از ورقه فولادی است و از نظر مصرف انرژی پایین یخچال در رده A+ و فریزر در رده B قرار دارد. ال جی دارای یخچال های ساید بای ساید، یخچال دو درب، یخچال تک درب و دوقلو می باشد که از ظرفیت 45 تا 700 لیتر را شامل می شود.

  • تنوع این محصولات به قدری زیاد است که انتخاب و خرید را برایتان دشوار می‌کند.
  • در عوض صدای این مدل یخچال فریزر دوقلوی بوش زیاد نیست و شما را اذیت نمی‌کند.
  • بخش یخچال این یخچال و فریزر بدون برفک بوده و از چهار طبقه تشکیل شده است که می تواند برای قرار دادن مواد غذایی مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.
  • این مدل از یخچال فریزر دارای فضای داخلی بیشتری نسبت به دو نوع دیگر است.
  • در همین راستا، فروشگاه اینترنتی بیدوپین تلاش کرده تا محبوب‌ترین و معتبرترین برندهای فریزر را به مشتریان خود عرضه کند.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد