مجموعه حقایق و دانستنی های علمی و آموزنده که شاید نمی دانستید!!!! :: زندگی اینترنتی

استفاده از موبایل های هوشمند همیشه از جمله دغدغه های اصلی و مهم کاربران بوده است. استفاده از اطلاعات این مقاله می تواند تا حد زیادی شما را به این اطلاعات نزدیک نماید. ترفندهای جالب با گوشی در مقاله های گذشته به بررسی و معرفی چند نمونه از بهترین اسمارت فون های دنیا مانند موبایل هانر 9A شرکت هواوی پرداختیم و مزیت های بسیار مهمی را نیز درباره آن ها بازگو نمودیم. در این مقاله اما قصد داریم شما را با دانستنی های جالب درباره موبایل آشنا نموده و مطالب جالب در مورد موبایل را با هم مرور کنیم.

متوسط تعداد باز کردن صفحه نمایش موبایل در جهان 110 بار در شبانه روز است. پرفروش ترین موبایل قدیمی در جهان موبایل نوکیا 1100 دانستنیهای جالب دنیا با عکس می باشد. مارتین کوپر موسس شرکت موتورولا آمریکا اولین تماس تلفنی را در این سال برقرار نمود. اولین گوشی موبایلی که در جهان معرفی شد سیمون نام داشت. این موبایل از نرم افزارهای بسیار ساده اما پرکاربردی مانند دفترچه یادداشت و تقویم بهره می برد. در تاریخ آمده است که نازی ها سعی کردند به سگ ها حرف زدن و خواندن بیاموزند.

ـ در سال ۱۹۸۰ بوتان تنها کشور جهان بود که تلفن نداشت.در جنگ جهانی اول از سگ ها برای انتقال نامه در جبهه های جنگ استفاده می شد. نامه های حاوی پیام را درون کپسول هایی قرار می دادند و آن را به بدن سگ متصل می کردند تا به خط مقدم برده شود. شبکه چشم انسان 135 ملیون سلول احساس دارد که مسسوولیت گرفتن تصاویر و تشخیص رنگها را بر عهده دارند. کسب درآمد، آموزش، دانلود، اخبار، فناوری اطلاعات، مطالب جالب و …

دانستنی های جالب و خواندنی درباره سگ ها

ـ خون میگوها آبی رنگ است، عنکبوتها خونی روشن و شفاف دارند. ـ از آنجا که زنبور عسل بی نظمی را دوست ندارد،‌ اگر جلوی کندوی آنها بایستید و مانع رفت و آمد آنها شوید به شما حمله خواهند کرد. ـ انسان با خوردن ۲۰ نیش از زنبور عسل در آن واحد خواهد مرد. ـ خنده آسانتر از اخم کردن است؛ برای خندیدن انسان از ۱۷ عضله صورت وگردن استفاده می کند در حالی که برای اخم کردن از ۴۰ عضله. ـ در سال ۱۹۸۰ بوتان تنها کشور جهان بود که تلفن نداشت. ـ اولین تمبر جهان در سال ۱۸۴۰ در انگلستان به چاپ رسید .

  • ـ مارها گوش ندارند و با زبان می‌شنوند، زیرا زبان آنها به امواج صوتی بسیار حساس است.
  • 30.آیا می دانید ماهی قرمز با قرار گرفتن در تاریکی تغییر رنگ می دهد و سفید می شود.
  • ـ اولین تمبر جهان در سال ۱۸۴۰ در انگلستان به چاپ رسید .
  • ـ یک چهارم خاک روسیه در طول سال پوشیده از برف است.
ـ در خط استوا ، دمای هوا در تمام فصول سال تقریبا یکسان است. ـ ظروف پلاستیکی تقریبا ۵۰ هزار سال در برابر تجزیه وفساد مقاومند. ـ خرس کوالا هر گز آب نمی‌نوشد و آب مورد نیاز خود را با خوردن برگ گیاهان تامین می‌کند. ـ حس بویایی خرس تقریبا ۱۰۰ برابرقوی تر از انسان است. ـ در بین انواع خرس ، خرس پاندا بزرگترین جمجمه را دارد.

دلبرانه ترین متن های عاشقانه زیر پست دونفره

جنین انسان بعد از هفده هفته می تواند خواب هم ببیند. زمانیکه عطسه میکنید قلب شما به اندازه یک میلیونم ثانیه ایستاد میشود. پنیر پفک اغلب فاسد و گندیده تاریخ مصرف گذشته می باشد. 39- یادتان باشد، برکتهای زندگی آنقدر هست که استرس و نگرانی را بدان راهی نباشد. 31- زمان بیماری، این شغل نیست که به دردتان می رسد،خانواده ودوستانتان هستند. 19- زندگی کوتاه تر از آنیست که وقتمان را صرف تنفر از دیگران کنیم.

قاب هایی جذاب از بانو لیلا حاتمی در کنار مادر معروفش زری !!

ـ خورشید روزانه معادل ۱۲۶ هزار میلیارد اسب بخارانرژی به زمین می‌فرستد. ـ‌ اولین زیر دریایی جهان در سال ۹۵۷ هجری شمسی طراحی شد. ـ آمریکا ییها سالانه ۸۵ میلیون تن کاغذ مصرف می‌کنند.

پنیر پفک اغلب فاسد و گندیده تاریخ مصرف گذشته می باشد.

مجموعه حقایق و دانستنی های علمی و آموزنده که شاید نمی دانستید!!!! :: زندگی اینترنتی

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد