مدیریت پیج اینستاگرام به صورت حرفه ای توسط ادمین اینستاگرام ایران مایند | admin-yab

شغلی که هنوزم خیلی ها جدی نمیگیرند و اصولا به کسب و کارهای خانگی اعتقادی ندارند. موضوع دیگری که جزو وظایف یک ادمین اینستاگرام است، این است که کار محتواسازی را به خوبی آموخته باشد. اگر یک پیج می خواهد موفق ظاهر شود، باید محتوایی یونیک و منحصر به فرد داشته باشد. منظور از محتوای یونیک یعنی محتوایی که خود ادمین آن را تولید کرده و منتشر نموده و تا به حال کسی آن را تولید نکرده است. شما باید با توجه به موضوع پیج تان بهترین محتواها را بسازید؛ محتواهایی که از جملات و عکس ها یا فیلم هایی جذاب ساخته شده باشد که نظر بیشتر افراد را به خود جلب کند.

نحوه نوشتن رزومه کارشناس بیمه به همراه نمونه رزومه تکمیل شده

پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع به مقاله ی بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگراممراجعه کنید. مثل یک کارمند موظف نیستید صبح زود از خواب بیدار شوید و ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر در محل کار باشید. شما به عنوان یک ادمین میتوانید در هر زمان از شبانه روز کار خود را پیش ببرید.

  • اگر خودتان به عنوان صاحب پیج توانایی و تخصص اداره پیج را ندارید می‌توانید از یک ادمین اینستاگرام در این زمینه کمک بگیرید.
  • ادمین اینستاگرام در حوزه بلاگری باید به‌صورت منظم به تولید محتوای اختصاصی بپردازد.
  • اینکه بطور کامل و حرفه ای خودتان یا مجموعه تان را معرفی کنید کار سختی نیست اما باید به دست کار بلدش سپرده شود.
  • حالا کسی که این شغل را انتخاب می‌کند، وظایف مختلفی دارد که در ادامه مقاله حتماً به آن‌ها میپردازیم.
ادمین اینستاگرام دورکاری می‌تواند از هر مکانی و در هر زمانی، پیج را مدیریت کند. فردی که به عنوان ادمین استخدام می‌شود، تمام وظایفی که فرد صاحب پیج می‌تواند انجام دهد را انجام می‌دهد. دایرکت و کامنت، دو راه ارتباطی بین مشتری و برند در اینستاگرام است و اگر کمی از آن غافل شوید، ممکن است مشتریان خود را از دست بدهید. اگر شما هم صاحب یک پیج با فالوور بالا هستید، حتما می‌دانید که پاسخ‌دهی به همه کامنت‌ها و دایرکت‌ها، کار بسیار دشواری است و زمان زیادی از شما می‌گیرد.

http://dahua-cctv-kala.ir

برای مجله خبری ادمین یاب بودن نه نیاز دارید دفتر کار داشته باشید و نه در دفتر کسی حضور فیزیکی داشته باشید و نه حتی به ساعت کاری مشخصی مقید باشید. در واقع کافی است پولسازترین مهارت یک ادمین را داشته باشید و بقیه تمرکزتان بر روی کار کردن روی پیج‌هایی باشد که در دست دارید. اکثر کارهایتان را می‌توانید در منزل و یا حتی کافی‌شاپ انجام دهید. یکی از دوستانی که می‌شناسم و بعنوان ادمین مشغول به کار است گاهی تعریف می‌کند که یکی از لذت بخش‌ترین قسمت کاری‌اش رفتن به کافی‌شاپ‌های مختلف تهران، خوردن قهوه و کار کردن در آنجاست. برای پیج اینستاگرام خود یک ادمین خوب پیدا کنید و بزارید در بالا رفتن فالوور های پیجتان یک شخص به شما کمک کند. شاید بگویید محتوا تولید کردن در اینستاگرام کار ساده ای است و نیاز به استخدام ادمین ندارید.

ادمین برای اینستاگرام

ادمین باید طبق اصول و طی یک برنامه ریزی مناسب، پست ها و استوری های پیج را در اینستاگرام آپلود کند. یکی دیگر از موارد مهمی که در این قرارداد نوشته می شود، تعهد ادمین پیج در خصوص فاش نکردن اطلاعات محرمانه شرکت یا موسسه ای است که مسئولیت ادمین بودن ‌آن را بر عهده دارد. معمولا افرادی که تعداد فالوور بالایی دارند برای رسیدگی به کلیه امور پیج خود یک یا دو ادمین استخدام می کنند و طی یک قرارداد رسمی، مبلغی پول به صورت ماهانه برای آن ها واریز می کنند.

آموزش کار با اینستاگرام

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد