مهم ترین روش ها و انواع تبلیغات اینترنتی که باید بشناسید رشدانا | admin-yab

به عنوان مثال، پخش یک مجله خبری ادمین یاب تبلیغاتی در طول یک رویداد پرتماشاگر مانند فینال لیگ قهرمانان اروپا بسیار پرهزینه‌تر است. در حالی که مصرف کنندگان اکنون این توانایی را دارند که از تبلیغات در تلویزیون خود صرف نظر کنند، اما همچنان به عنوان یک روش موثر برای دستیابی به مخاطبان زیادی عمل می‌کند. تکرار تبلیغات به ایجاد شناخت و آگاهی از برند کمک کرده و حتی اگر مصرف کنندگان تبلیغات را تماشا نمی‌کنند، ممکن است همچنان به آن‌ها گوش دهند. دومین راه، اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی توسط افراد تأثیرگذار است که جدیداً در شبکه‌های اجتماعی به‌شدت رواج پیدا کرده‌‌است. در این روش به کمک افراد محبوب مثل هنرمندان، ورزشکاران، چهره‌های مشهور و… که مردم آن‌ها را دوست دارند و دنبال می‌کنند، پیام تبلیغاتی خود را به مردم می‌رسانید.

نمونه‌هایی از تبلیغات خلاقانه

مثلا شاید تبلیغات تلویزیونی برای شرکت تولیدکننده ماشین‌آلات سنگین جالب نباشد، ولی یک برند چیپس و پفک با تبلیغ خود می‌تواند بازار محصولش را دگرگون کند. تبلیغات همسان اغلب به شکل محتوای پیشنهادی در انتهای مطالب یا در فید شبکه‌های اجتماعی ظاهر می‌شوند، به نحوی که به صورت بخشی از محتوا به نظر می‌رسند. به عبارت دیگر، این تبلیغات همسان و همگون با محتوای اصلی صفحه هستند و مخاطب ابعاد تبلیغاتی آن را زیاد احساس نمی‌کند. برای آمارگیری از واکنش مخاطبان و تجزیه و تحلیل آن می‌توانید از امکاناتی که هر پلتفرم تبلیغاتی در اختیارتان قرار می‌دهد استفاده کنید. به عنوان مثال، تعداد کلیکی که روی هر تبلیغ انجام شده، میزان ترافیکی که دریافت کرده‌اید، درصد موفقیت کمپین تبلیغاتی و موارد متعدد دیگر در اغلب پلتفرم‌های تبلیغاتی به راحتی قابل مشاهده خواهد بود.

تبلیغ‌دهنده دیجیتال هستید یا صاحب رسانه؟

درست است که نقش این اینفلوئنسرها پررنگ است؛ اما نباید باعث شود ما میکرو اینفوئنسرها را دست کم بگیریم. میکرو‌اینفلوئنسرها می‌توانند به ما کمک کنند تایید اجتماعی به دست آوریم. آن‌ها می‌توانند مدافعان خوبی برای برند ما باشند و مردم را با استوری‌‌ها و پست‌هایی که در آن از احساسات واقعی‌شان می‌گویند، تحت تاثیر قرار دهند. تبلیغاتی که وسط برنامه‌ی موردعلاقه‌تان در تلویزیون پخش می‌شوند، از همین نوع هستند. مزیت تلویزیون نسبت به رادیو این است که مخاطب محصولات را به چشم می‌بیند و همین می‌تواند باعث ترغیب بیشترش به خرید محصول شود. از معروف‌ترین آگهی‌های تلویزیونی که شاید هنوز هم به خاطر داشته باشید مربوط به برند گلرنگ است.

http://dahua-cctv-kala.ir

تبلیغات خاصیتی که دارد این است که، هر چه بیشتر بدانید، دنیای جدیدی به رویتان باز می‌شود که منتظر ماجراجویی شماست. دقت کردید که مدام از نیاز مشتری حرف می‌زنیم؟ نکته‌ها یکی‌یکی خودشان را نشان می‌دهند. قبول ندارید؟ حتماً می‌گویید نه من همه این کار‌ها را خودم کرده‌ام؛ اما من می‌گویم از مقاومت کردن دست بردارید، چون دقیقاً چیزی است که اتفاق افتاده است.

  • به دنبال افراد محبوبی باشید که با ارزش های اصلی و رفتار برند شما همسو باشند.
  • گوگل چند مزیت بزرگ دارد که باعث شده در تبلیغات پیشتاز و قدرتمند باشد و سرویس‌های دیگر با اختلاف نسبت به گوگل حرکت می‌کنند.
  • نقش کارکنان در این مسئله در بخش برنامه‌ریزی تبلیغات ، تخصیص بودجه تبلیغاتی ، اجرای کمپین تبلیغاتی و اطمینان از اینکه ، پیام برند به حداکثر مخاطبین برسد.
  • وقتی هویت‌ کسب‌وکار به اثبات رسید باید به دنبال راه‌هایی جهت ایجاد تمایز نسبت به رقبا باشد و مشتریان را متقاعد کند تا محصول و خدماتش را امتحان بنمایند.
  • در این روش محصولات در فیلم یا برنامه و به‌صورت غیرمستقیم نشان داده می‌شوند و به همین خاطر مخاطبان را تشویق به استفاده می‌کنند.

تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد داستان هایی که برند تجاری را ضروری، باورپذیر و یکپارچه نشان می‌دهند، برای جذب و تاثیرگذاری بر مصرف کنندگان از همه موثرتر هستند. مانند اندازه گیری یک کاناپه یا مواد تشکیل دهنده یک دوچرخه. در هر صورت، از تبلیغات خود برای ایجاد یک محیط فراگیر که مردم می‌خواهند به آن بپیوندند استفاده کنید. زمانی که انسان ها متوجه شوند افراد بسیاری به اندیشه ای معتقدند، احتمال اینکه بدون فکر، آن اندیشه را بپذیرند بسیار افزایش می‌یابد. زمانی که مصرف کنندگان کالای شما را با احساس خوشبختی، هدف تحقق یافته و … می‌شناسند، احتمالا در هنگام خرید آنها را به یاد می‌آورند.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد