نحوه ثبت نام کوینکس (Coinex) -ایران ارز دیجیتال

کاربران میتوانند صحنهها، تصاویر، چالشها و داراییهای دیجیتالی مانند املاک و لباسهای آواتار ایجاد کنند و همچنین آنها را مبادله کنند. بعد از اینکه دارایی ها را با وکس ادیت VoxEdit ایجاد کردید، می توانید آنها را به عنوان توکن غیرمثلی NFT در بازار سندباکس The Sandbox Marketplace بفروشید. این صرافی به ازای هر کوینی که پشتیبانی میکند، استخرهای نقدینگی بزرگی ارائه میکند و نسبت به ادعا آنها حجم معاملات روزانه بسیار بالاست. برای این کار میتوانید تنظیمات را بر روی ایمل یا نرم افزار جانبی مانند Google Authenticator قرار دهید تا هنگام ورود و برداشت ارز از صرافی کد دو مرحلهای را برای بالا بردن امنیت از شما درخواست کند. این صرافی، سیستمهای معاملاتی اختصاصی را در اختیار کاربرانش قرار میدهد.

۲ – فروش ۲۵ لایت کوین بعنوان تیک پرافیت TP2 با سفارش شرطی stop-limit : که stop 379 و limit 380 است . این سفارش به این صورت انجام میشود که شما قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال اتریوم به قیمتی برابر با 2700 دلار را دارید. کارکردن با این کیفپول آسان است و تمامی گزینهها بهراحتی دردسترستان است. کار کردن با این کیف پول آسان است و تمامی گزینه ها به راحتی در دسترس شماست. تمامی سطوح VIP و بازارسازی، به صورت روزانه در ساعت 1:00UTC به روز رسانی می شوند. دسنترالند Decentraland پروژه ای است که زیرساختی را برای پشتیبانی از دنیای مجازی مشترک، که به عنوان متاورس نیز شناخته می شود، فراهم می کند. از طریق زمین LAND خود است که می توانید دنیای بازی خود را بسازید، و صاحب آن شوید.

صرافی کوینکس یکی از محبوبترین صرافیهای ارز دیجیتال میباشد که تعداد زیادی از ایرنیان در آن حساب کاربری اکسچنج کوینکس coinex دارند. یکی دیگر از صرافیهای معتبر صرافی dydx که برای آشنایی با آن مقاله کار با صرافی dydx را مطالعه کنید. در دسنترالند Decentraland، کاربران می توانند آثار هنری NFT را مبادله کنند یا هزینه ورود به یک نمایشگاه یا کنسرت مجازی را دریافت کنند. 1) زمین LAND: یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) است که برای تعریف مالکیت قطعات زمین استفاده می شود و نشان دهنده املاک دیجیتالی است. به عنوان مثال، بیلبوردهای نزدیک یا در قطعات زمین های پرتردد می توانند توسط برندها برای تبلیغ محصولات، خدمات و رویدادها استفاده شوند. سند باکس Sandbox یک دنیای مجازی که بر بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده است که در آن بازیکنان میتوانند بازی های مختلفی را تجربه کنند و کسب درآمد داشته باشند. در این مطلب از سری مقالات آموزش ارز دیجیتال دنیای ترید، معاملات اسپات در کوینکس فارسی را به صورت تصویری و گام به گام توضیح می دهیم.

پس از انجام این کار، آثار به دارایی ASSETS تبدیل می شوند که می توانند با ارسال اولین پیشنهاد فروش در بازار برای خرید خریداران بالقوه، فروخته شوند. با توجه به اینکه صرافی بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای رمزنگاری شده، احراز هویت را برای کاربران خود الزامی کرده است، کاربران ایرانی به دنبال یافتن یک صرافی جایگزین برای انجام معامله ی ارزهای دیجیتال می باشند. متاورس Metaverse اخیراً به یک موضوع ترند(مرسوم) تبدیل شده است. سازندگانی مانند شما در ایجاد یک متاورس وسیع، مملو از طیف گسترده ای از خلاقیت و تجربیات تعاملی شگفت انگیز مشارکت می کنند.

این جهان متعلق به کاربران است. همچنین میتوانید از زمین های خود LAND با اجاره دادن آن به بازیکنان دیگر یا پر کردن آن با مواد materials برای افزایش ارزش آن، درآمد کسب کنید. حال اگر این معامله را با لوریج 100X انجام دهید، مبلغی معادل 1000 دلارسود کسب می کنید. بمباران رسوایی ها توجه مخاطبین صرافی ها را به خود جلب کرده و دو علت کنترل ریسک ضعیف و عملکرد ضعیف دلایل این حوادث امنیتی را نشان می دهد. راهنمای فلش سبز، گزینه (Limit) را در وسط صفحه زیر نشان می دهد، روی آن کلیک کنید. بخش Stop Limit شامل دو قسمت Stop و Price است.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد