هزینه تعمیرات تابلو روان چقدر است؟

در این تابلو ها اصولا تک رنگ استفاده می شود. این نوع ازتابلو روان ال ای دیروان متون و انیمیشن های خود را بصورت تک رنگ و تنها با یک رنگ نمایش می دهد.مثلا تابلو روان تک رنگ سبز تمامی جملات خود را تنها با رنگ سبز نمایش می دهد. تمامی این مانیتورها در صورتی میتوانند تصاویر و محتواهای مورد نظر را نمایش دهند که توسط کنترلر نظارت شود. در کنار تمامی شرایط یاد شده، یک نمایشگر فوق العاده و منحصر به فرد باید ارائه دهنده تصاویر و مضمون هایی باکیفیت و پویا به مخاطبین باشد. کنترلر تابلو روان در واقع کار برنامه نویسی یک ماژول ال ای دی را برعهده دارد، در واقع هر کنترلر تابلو روان یک نرم افزار مخصوص دارد که کاربر از طریق آن هر برنامه، نوشته ، تصویر و یا حتی تیزر و فیلم که مد نظرش باشد را میتواند در تابلو LED و یا تلویزیون شهری به نمایش در بیاورد . این تابلو ها را می توانیم به عنوان نمونه ی عالی، به جای تابلو های نئون مورد استفاده قرار دهیم. روانشناسی رنگ ها در تبلیغات بسیار مورد اهمیت است.

این تابلو را به راحتی می توان تنظیم نور نمود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. از طرفی دیگر این تابلو ها به دلیل ماندن طولانی مدت در زیر نور خورشید باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند. شما با این آموزش به راحتی میتوانید وارد بازار کار شده و کسب درآمد بالایی را کسب کنید! یک بیلبورد استاتیک در تبلیغ بهترین برند برای کسب و کار شما در یک مکان متمایز موثر است. بارزترین مشخصه ی این تابلو ها جذابیت آنها در افزایش رونق کسب و کار می باشد. شرکت پارسه الکترونیک با در نظر گرفتن نیاز مشتریان عزیز برخی تابلو های تبلیغاتی را معرفی می نماید. با توجه به نیاز جامعه به تلفن سانترال، در نتیجه افراد میتوانند با فرا گرفتن دوره آموزش نصب سانترال یک شغل آینده دار و دائمی داشته باشند. متحرک بودن متن نمایشی باعث جذابیت بصری و در نتیجه جذب بیشتر مشتری از طریق ساخت و نصب تابلو ال ای دی می گردد. همه می دانیم که تابلو های تبلیغاتی به عنوان بهترین روش برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل تابلو سازها برای ساخت تابلو روان ها معمولا تعداد ماژول های زیادی را مورد استفاده قرار می دهند.

تابلو های تبلیغاتی یا تابلو دیجیتال و تابلوled که در بازار وجود دارند همان تابلو های روان هستند که جای تابلو های نئونی و فلکسی را پر کرده اند. ضربه خوردن یا برخود شی با تلویزیون شهری باعث آسیب رساندن به ماژولها میشود اما به راحتی میتوان همان ماژول خراب را در حین روشن بودن تعویض کرد. در ماژول led دات پیچ یا همان فاصله ی پیکسلی اصلی ترین دلیل تغییر کیفیت هم چنین قیمت آن میباشد. از ظرفی دیگر تابلو های ثابت باعث آسیب به چشم نمی شوند و هر چه قدر به این تابلو ها خیره شوید باز هم چشم شما خسته و یا اذیت نمی شود. تابلو های روان در انواع مختلفی تولید می شوند. از طرف دیگر این تابلو ها نیز باید دقیقا مطابق با استانداردهای جهانی تولید و طراحی شوند. تابلو ال ای دی و تلویزیون شهری می باشد . تابلو های ال ای دی روان خود به سه دسته ی مختلف تقسیم می شوند.

نوع دیگری از تابلو روان که به عنوان تابلو های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند، تابلو های ال ای دی فول کالر می باشند. تابلو های ال ای دی روان تک رنگ خود نوعی از تابلو های ال ای دی روان می باشند. به همین دلیل این تابلو ها را تابلوهای تک رنگ می نامند. همین مسئله باعث جذابیت بیشتر این تابلو ها می شود. برای استفاده از قاب تابلو روان باید همیشه این نکات را در نظر داشته باشید که قاب های باید ضد آب باشند. استفاده از این تابلو ها با امکان تنظیم نور دهی، بسیار مورد توجه ی افراد قرار گرفته است. از این رو بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. مادربرد های مورد استفاده بر روی تابلو روان ها در انواع مختلفی موجود هستند و مورد استفاده ی تابلو سازها قرار می گیرند. حتی تابلو روان های فول کالر را در برخی از شهرها، در محیط های بیابانی نیز مورد استفاده قرار می دهند. این تابلو های بلوک های آماده ای از نمایشگر هستند. این تابلو ها با کنار هم چیده شدن بلوک های آماده بر روی قاب، باعث به وجود آمدن صفحه ی نمایش تابلو روان می شوند. تعمیرات تخصصی تلویزیون شهری و تابلو روان توسط کادر مجرب و مهندسین این شرکت انجام میگردد.

تلویزیون شهری بدون محدودیت در نمایش تصاویر و فیلم ها ، محدودیت های بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی را نداشته و میتواند با اتصال به کامپیوتر و همچنین داشتن ورودی های مختلف ، کیفیت بالایی از تصاویر را ارائه دهد. پردازنده ویدئو وال دستگاهی است که برای پردازش تصویر با کیفیت بسیار بالا به کار میرود. که در تابلو روان تک رنگ استفاده می شود، با یک رنگ نمایش داده می شوند. هر یک از این تابلو ها دارای کاربرد متفاوتی هستند. سلام و وقت بخیر، در این قسمت با آموزش راه اندازی ماژول تابلو LED P10 در خدمتتون هستیم. تابلو فول کالر فضای باز و فول کالر فضای بسته. تابلو فول کالر فضای کاملا ضد آب و ضد ضربه بوده و شدت نور بسیار بالایی دارد. نوع دیگری از تابلو های روان تابلو های ال ای دی ثابت هستند. در ماژولهای دو رنگ از دو رنگی که یکی پس از دیگری روشن خاموش میشوند استفاده میشود. تابلو ساز های حرفه ای معمولا برای این که خلاقیت بیشتری برای تابلو روان ها استفاده کنند، از این تنوع رنگی استفاده می کنند. با بهکارگیری تابلو روان فول کالر میتوانید فیلم، عکس، تیزر تبلیغاتی و غیره راه همراه با پخش صدا نمایش دهید.

این تابلو از یکسری دیودهای نورانی تشکیل شده که در یک صفحه قرار داده شدهاند و به وسیله برنامههای کامپیوتری تصاویر و نوشتهها را روی آن نمایش داده میشود. نکته ی جذاب دیگری که این تابلو ها نصبه به تابلو های دیگر دارند، در تعویض اسان حافظه ی تابلو ال ای دی ها می باشد. شما با استفاده از تابلو روان ها می توانید به نمایش ویدیو، متن های جذاب در رنگ های مختلف، تصاویر گرافیکی و… باعث جذاب تر شدن تابلو های روان شده اند. هر یکی از این تابلو ها طراحی و کاربرد متفاوتی دارند. متحرک بودن این تابلو ها باعث جذابیت بیشتر و جلب توجهی مشتری به تابلو روان می شوند. به دلیل این که چشم با دیدن این تابلو ها اذیت نشوند.

در صورت قطع و یا خرابی یک قطعه کوچک از سیم کشی تابلو مانع از ادامه جریان الکتریکی در آن قسمت می شود و وقتی جریانی نباشد ال ای دی ها خاموش می مانند. با این حال، در اولین مدل های ویدئو وال، قاب های اصلی نمایشگرهای کوچک باعث ایجاد مشکل در یکپارچگی و عملکرد تصویر می شدند. نظارت مستقیم مدیریت و استفاده از نصابهای چیرهدست و کار بلد امکان ایجاد مشکل در نصب تلویزیون شهری را به حداقل میرساند. هنگامی که در مرکز سرویس دهی و درمانی بیمارستان نصب شوند، به کارکنان کمک میکنند تا دادههایی مانند تختهای موجود و زمان ترخیص و همچنین جابجایی بیماران در سراسر بیمارستان را پیگیری کنند. توجه داشته باشید ساخت این اماکن به گونه ای است که هم دارای یک فضای خارجی بزرگ و هم دارای حیاط های وسیع هستند. برای انتقال داده هم از کابل های فلت همراه ماژول، استفاده می شود. کابل فلت معمولا 16 رشته ای می باشند و در اندازه های خاصی در بازار موجود هستند. مجتمع فنی پایتخت با بهره گیری از دانش اساتید حرفه ای اقدام به برگزاری دوره های آنلاین در رشته های متعدد کرده است.

شاید بیش از ده ها سوال دیگه که پاسخ اونها رو فقط یک متخصص حرفه ای می دونه ما صادقانه به شما کمک می کنیم تا قدم به قدم نیازهای شما را برآورده کنیم. به همین دلیل تابلو روان که دارای تنوع رنگی بسیار بالایی هستند، برای تبلیغات بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. ویدئو والها را میتوان برای پیدا کردن راه در یک ساختمان، چک کردن یک رویداد یا برنامههای سفر، بررسی انبوهی از تصاویر یا محصولات و یا فقط سرگرم شدن مورد استفاده قرار داد. سختافزار و نرمافزار استفاده شده در ویدئو والها از یکدیگر مستقل هستند، بنابراین امکان مدیریت نمایشگرها به صورت تکی یا یکپارچه برای کاربران فراهم است.

استفاده می کنند. درون این باکس ها را ماژول های ال ای دی به صورت پیچیده در کنار هم و درون قاب تابلو روان پر می کنند. معمولا برای استفاده از قاب و کابینت این تابلو ها از باکس هایی از جنس فلز و یا کامپوزیت و… این سیم ها در تماس با ال ای دی ها هستند و این گرما و حرارت را به ال ای دی های تابلو ثابت منتقل می کنند و همانند مثال قبل سبب افت نور لامپ ال ای دی می شود. در قسمتهای قبل گفته شد، برای اینکه نمایشگرها نور و روشنایی کافی داشته باشند از پیکسلهای LED در آن ها استفاده میشود.

این تابلو ها به جریان انرژی مصرفی نیاز دارند. اگرچه این فناوری های متفاوت در برطرف کردن نیاز های مشخص کاربران مزیت های به خصوصی دارند، در برخی از ویژگی ها مشابه یکدیگر هستند. در این صورت با بر آورد میزان هزینه تعمیر و امکان تعمیر، تصمیم بر تعمیر کردن یا نکردن تابلو گرفته می شود. استفاده کردن از افراد متخصص می تواند به شما کمک زیادی کند. و از طریق شبکه با دستگاه گیرنده ارتباط برقرار می کند. این نوار اسفنجی بعد از اتصال حروف برجسته آماده شده به زمینه پی وی سی کار که لامپ های مورد نظر روی ان قرار دارد از نشت و ورود گرد و غبار موجود در هوا و آب به درون محفظه توخالی حروف برجسته ممانعت می کند.

معمولا کسانی که سفارش ساخت تابلو روان ثابت می دهند، از میزان نوردهی ان چندان اطلاعاتی ندارد. تابلو روان ها کلا ضد آب هستند و می توان در هر محیط بازی از این تابلو ها نصب و استفاده نمود. تابلو روان هایی که در محیط های باز قرار می گیرند، باید حتما ضد آب و ضد ضربه باشند. تابلو روان را می توانیم نمونه ای از این تابلو ها به شمار اوریم. این تابلو ها را می توانیم جزو تابلوهای با دوام به شمار آوریم. این تابلو ها به عنوان کاملترین و جدیدترین تابلو ها به شمار می روند. این تابلو ها که معمولا در ابعاد بزرگی ساخته می شوند، برای تبلیغات، نمایش فیلم، عکس و تیزرها مورد استفاده قرار می گیرند. ویدئو وال (Video Wall) یا دیوار ویدیویی به مجموعهای از نمایشگرها گفته میشود که بهطور هماهنگ در کنار همدیگر قرار میگیرند و بهصورت یکپارچه تصاویر مورد نظر را در یک سطح بسیار بزرگ به نمایش در میآورند. همانطور که میدانید تلفن سانترال جهت مدیریت خطوط در سازمانها و شرکتهای بزرگ و کوچک اهمیت بسیاری داشته و بروز مشکل در آن مشکلات بسیاری را در برقراری ارتباط در سازمانها و شرکتها به همراه خواهد آورد.

پس با اطمینان کامل از تابلو روان ها سفارش داده و استفاده نمایید. اما او باید از امکاناتی که نیاز دارد اطمینان حاصل کند. تابلو هایی که می تواند در هر محیطی نصب نمود و به راحتی با اطمینان خاطر از آنها استفاده نمود. از جمله مزایای این تابلو ها می توانیم به متحرک بودن این تابلو ها اشاره نماییم. مشخصه ی بارز دیگری که می توانیم برای تابلو روان با ال ای دی ثابت بیان کنیم، ضدآب بودن آنها می باشد. می توانیم این تابلوها را به ماژول ال ای دی، تابلو ال ای دی روان، تابلو ال ای دی ثابت، تابلو ای ای دی سه رنگ و هفت رنگ، تابلو ال ای دی تمام رنگی و… این دسته از تابلو ها انواع مختلفی دارند و متحرک هستند.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد