همه چیز درباره ادمین اینستاگرام به علاوه 5 نکته مدیریت پیج فالوکمپ | admin-yab

بعد از مشخص کردن بازار هدف و تعیین استراتژی محتوایی، بسیار مهم است که محتوای مفید و با کیفیت تولید و منتشر کنید که از رقبای شما بهتر باشد. همچنین کیفیت مطالب پیج، نشان‌دهنده تصویر برند شما و تصویری است که از خود در ذهن مخاطبان خواهید ساخت. من خودم ادمین اینستاگرامی رو با باربری منطقه 1 شروع کردم تجربه خوبی بود. برای شروع کار ما بعد از بررسی زمینه فعالیت و همچنین وضعیت فعلی پیج شما با توجه به تجربیات قبلی، تعداد پست های مناسب را به شما اعلام میکنیم.

http://dahua-cctv-kala.ir

ادمین باید گزارشات روزانه یا هفتگی پیج را به کارفرما اطلاع رسانی کند. ادمین باید یک برنامه ریزی درست در خصوص رسیدگی به سفارشات مشتریان داشته باشد. با متدهای جدید پاسخگویی سریع به دایرکت ها(کوئیک ریپلای)، کامنت ها و اپلیکیشن های جانبی آشنا باشد.

انتشار پست به‌طور مداوم

در واقع ادمین پیج اینستاگرام عبارت صحیح‌تری در مورد این افراد است، زیرا به طور خاص یک یا چند پیج را در این پلتفرم مدیریت می‌کنند. خب شاید با دیدن این حجم از وظایف ادمینی، از ادمین شدن صرف نظر کنید؛ اما بهتر است دست نگهدارید. همانطور که می‌دانید، پیشرفت تکنولوژی با هدف آسان‌تر شدن کارهای مربوط به مشاغل صورت می‌گیرد و خوشبختانه ابزارهای زیادی برای راحت‌تر شدن کار ادمین اینستاگرام به وجود آمده‌اند. ربات اینستاگرام اینبو، به عنوان بهترین ربات اینستاگرامی به ادمین‌ها کمک می‌کند تا وظایف خود را به نحو احسن اجرا کرده و در زمان خود صرفه‌جویی کنند. اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد که روزانه میلیون ها کاربر از آن استفاده می کنند و یک پلتفرم جذاب برای تبلیغات، معرفی خدمات و فروش آنلاین می باشد. این پلتفرم در کمتر از 10 سال به یک مرکز تجاری برای صاحبان کسب و کارها تبدیل شد.

از این رو اینستاگرام برای فروش و درآمدزایی میتواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. تعداد کاربران و سفارشات برای خرید توسط آن ها به قدری بالا رفته که هر روز اکثر پیج ها با انبوهی از سفارشات مشتریان رو به رو هستند. در این صورت صاحب پیج ناچار است از فرد یا افرادی به عنوان ادمین برای پاسخگویی به سفارشات استفاده کند. ادمین اینستاگرام، شغلی که بصورت چراغ خاموش اما با سرعت بالا تبدیل به یک مهارتی شد که توجه همه کسانی که علاقه مند به کار در خانه هستند را به سمت خود جلب کرد.

شاید الان این به ذهنتون برسه که مگه همچین ادمینی وجود داره؟

مجله خبری ادمین یاب بالای پیج‌های اینستاگرام به ادمین و کمبود نیروی کار در این زمینه باعث شده است تا بعضی از ادمین‌های اینستاگرامی، مدیریت چند پیج را به صورت همزمان انجام دهند و با چندین برند همکاری کنند. اغلب پیج‌هایی که در تبلیغات خود حرفه‌ای عمل می‌کنند، در مجموعه خود، یک ادمین تبلیغات اینستاگرام دارند. ادمین اینستاگرام از نوع تبلیغات، با ترفندهای جذب فالوور اینستاگرام آشنا است و به راحتی می‌تواند یک کمپین اینستاگرامی را از طراحی تا ارائه نتایج، مدیریت کند. خلاصه اینکه همه عوامل دست به دست هم دادند و باعث شدن تا بسیاری از افراد تجربه ناخوشایندی از انتخاب شغل ادمینی یا استخدام ادمین داشته باشند. البته بسیاری از افرادی که قصد ادمین شدن داشتند نیز بخاطر گسترده بودن وظایف ادمین اینستا، از شروع کردن آموزش منصرف شدند.

  • از کلینیک ها و سالن های زیبایی بگیرید تا آژانس های هواپیمایی، موسسات فرهنگی، مزون‌ها، دندان پزشک ها، فرش فروشی‌ها و … همگی به دنبال سپردن صفحه اینستاگرام شان به یک ادمین کار بلد هستند.
  • یکی از مهم ترین مواردی که میتواند یک پیج را از پیج های رقبا متمایز کند بحث ایده پردازی خلاقانه و البته اجرای آن است.
  • سال‌هاست از خواندن و نوشتن لذت می‌برم و عاشق یاد گرفتنم، مخصوصا یادگیری سئو.
  • یعنی شما باید نام‌کاربری و گذرواژه خود را در اختیار ادمین‌ قرار دهید.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد