وکیل مهاجرت ️ هزینه ها و مهاجرت سریع و آسان با هرمس اپلای️ 02122654650-بیات گروپ

وکیل مهاجرت ️ هزینه ها و مهاجرت سریع و آسان با هرمس اپلای️ 02122654650-بیات گروپ

بعضی از پروسه‌ها برای انجام مهاجرت دشوار بوده و ممکن است شما تمامی مراحل را ندانید که باید با کمک یک وکیل خبره مشکلات شرکت بیات را حل کنید. برای نیم ساعت مشاوره 75 الی 150 دلار باید پرداخت شود که هرچه زمان کمتری احتیاج باشد، هزینه نهایی کمتر خواهد شد. اگر نیاز پرکردن فرم و گرفتن راهنمایی از وکلای مهاجرتی داشته باشید، هزینه این کار بین 250 تا 800 دلار متغیر خواهد بود. وکیلان باید با شرایط بین‌المللی، اخبار و قوانین کشورهای هدف آشنا باشند تا بتوانند به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه کنند. تغییر در قوانین بین‌المللی یا کشورها به‌سرعت رخ می‌دهد و به همین دلیل وکلا باید مرتب دانش خود را از شرایط مهاجرتی به‌روز کنند. در بعضی مواقع اداره مهاجرتی استرالیا در یک سری شرایط خاصی درخواست ویزا را رد می کند.

وكيل رسمي دادگستري در كانادا، عضو انجمن مشاورین مهاجرت کانادا ICCRC، عضو انجمن بورد وکلای کانادا CBA. ایشان دارای دارای مدرک دکترای حقوق از امریکا است و همچنین رئیس شرکت مشاوره مهاجرتی ویزا پدیا به حساب می آید. با بیش از ۱۴ سال سابقه کار در امور مهاجرت، یکی از سریع ترین روش های مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ و از طریق شرکتهای معتبر سرمایه گذار را ارائه می کند. لیست وکلای مهاجرت در تورنتو یکی از مواردی است که اهمیت زیادی برای بسیاری از افراد دارد. در صورتی که قصد مهاجرت تحصیلی یا شغلی را به این شهر دارید، اطلاع از قوانین و مقررات کشور کانادا می تواند مسیر شما را برای رسیدن به هدفتان هموار کند. یک وکیل مهاجرت که تمامی امور شما را بر عهده خواهد گرفت، نماینده ای قانونی است که از آخرین قوانین مهاجرت به این کشور آگاه است و شما می توانید امور پذیرش تحصیلی و اخذ ویزا را به وی بسپارید.

مهیار حلاج‌پور (موسسه مهاجرتی کاناداپاس و ویزا۷۲۴)

وکیل های مهاجرتی می تواند علاوه بر اینکه شانس گرفتن ویزا را بالا میبرند باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می گردند. برای مهاجرت باید از قوانین اعطای اقامت در کشور مقصد آگاهی کامل داشته باشید. اگر برای این کشورها اقدام می‌کنید، مدرک یا کُد وکالت ICCRC و MARA را برای استعلام وکیل مهاجرت یا موسسۀ مهاجرتی از آن‌ها بخواهید تا از رسمیت آن‌ها مطمئن شوید.

در حالیکه در موسسه مهاجرتی تراست فرم هایی که قرار است سابمیت شوند در اختیار کلاینت قرار گرفته و توسط وی تایید می شوند. برای بررسی اینکه آیا وکیل / مشاوری که با وی همکاری دارید مورد تایید اداره مهاجرت کانادا است یا خیر میتوانید به صفحه کالج مشاوران مهاجرت و شهروندی کانادا مراجعه نموده و نام مشاور خود را جستجو نمایید. موسسه ای که بیش از 11 سال در ایران سرآمد بوده و در حوزه حقوق تجارت بین الملل و سرمایه گذاری فعالیت متمرکز دارد.

برای نمونه، با مراجعه به لیست وکلای مهاجرت در تورنتو، شما موسساتی را مشاهده خواهید کرد که مشاوره تخصصی مهاجرت تحصیلی از راه دور را نیز فراهم کرده اند. باید اشاره کرد که این گزینه بهترین انتخاب برای افرادی است که زمان برای آن ها حرف اول را می زند و قصد طی شدن سریع پرونده خود را دارند. قبل از هر چیز، انتخاب بهترین گزینه از لیست وکلای مهاجرت در تورنتو اهمیت زیادی دارد و در این بین، تجربه و تعداد پرونده های موفق نشان دهنده مهارت وکیل مورد نظر برای پیش برد پرونده های مهاجرتی است. در صورتی که قصد شما مهاجرت تحصیلی باشد، بهتر است فهرست کاملی از فعالیت های علمی و تحقیقاتی شما آماده شود که کمک زیادی به پذیرش تحصیلی خواهد کرد. در این بین، انتخاب بهترین دانشگاه که پذیرش تحصیلی شما را تضمین کند نیز اهمیت بالایی دارد.

هزینه وکیل مهاجرت

وکلای مهاجرتی تیم تراست در تهران در زمره بهترین و باتجربه ترین متخصصان این زمینه قرار دارند که تا کنون بیش از هزار پرونده مهاجرتی را با موفقیت به اتمام رسانده اند. هم اکنون می توانید با مشاوران موسسه مهاجرتی تراست به صورت آنلاین و تلفنی ارتباط برقرار نموده و از خدمات وکلای مجرب آن بهره مند شوید. وکیل مهاجرت، راه های تشخیص ویژگی های یک وکیل مهاجرت مناسب و معیار های آن در این مقاله به صورت اختصاصی مورد بحث و بررسی علمی قرار گرفت. موسسه ملک پور با در نظر گرفتن بهترین و معتبر ترین گروه مهاجرتی، می تواند بهترین گزینه برای تمامی امور مهاجرتی شما باشد. داشتن یک وکیل مهاجرتی معتبر از مهمترین عواملی ست که یک موسسه باید در نظر بگیرد تا بتواند به درستی پرونده های موکلین خود را به دست ایشان بسپارد.

  • کشور آمریکا به دلایل مختلفی همیشه جزء اولین مقصدهای مهاجرت بوده است اما هیچ‌گاه فرد به تنهایی از عهده تمامی کارها در پروسه مهاجرت به این کشور برنمی‌آید، بنابراین برای مهاجرت به آمریکا و اخذ ویزا برای آن، همراهی یک وکیل مهاجرت بسیار مهم است.
  • برای بررسی اینکه آیا وکیل / مشاوری که با وی همکاری دارید مورد تایید اداره مهاجرت کانادا است یا خیر میتوانید به صفحه کالج مشاوران مهاجرت و شهروندی کانادا مراجعه نموده و نام مشاور خود را جستجو نمایید.
  • در سایت برترین وکیل همراه ما باشید تا بیشتر در مورد وکیل مهاجرت خوب در تهران توضیح دهیم.
  • دفاتر مرکزی مؤسسه مهاجرتی تراست در کانادا در شهر ونکوور و ریچموند مستقر است.
  • در صورتی که خود شما قادر به انجام امور مهاجرت هستید، الزامی برای استخدام وکیل وجود ندارد.

با توجه به موضوع داغ مهاجرت در کشور، تصمیم گرفتیم در این مقاله برای راحتی شما، موسساتی را که در زمینه مهاجرت فعالیت می کنند و با وکلای حرفه ای همکاری دارند را در سایت برترین وکیل معرفی کنیم. کمک گرفتن از یک وکیل مهاجرت آگاه، دلسوز و با‌تجربه منطقی‌ترین راه برای صرفه‌جویی در وقت، هزینه و همچنین کاهش احتمال شکست خوردن در پروسه مهاجرت است. یک وکیل مهاجرتی خوب می‌تواند به بهترین شکل شما را در امر مهاجرت راهنمایی کرده و بسیاری از اقدامات مربوط به این پروسه را به دقت انجام دهد. از‌این‌رو با‌توجه به اهمیت کمک گرفتن از یک وکیل خوب در امر مهاجرت، در این مطلب قصد داریم به‌طور مفصل به مهم‌ترین سوالات کاربران در‌خصوص وکيل مهاجرتی پاسخ دهیم. برای اطلاع از وظایف وکلای مهاجرت و مزایای همکاری با آن‌ها و همچنین ویژگی‌های یک وکیل خوب و هزینه همکاری با وکیل مهاجرتی، با ما همراه باشید.

چطور بهترین وکیل مهاجرت را پیدا کنیم؟

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد