پرده برقی هوشمند لیست قیمت پرده برقی بارزانته 09909221104 09100627420-خانه هوشمند آکو

فروشگاه همتا یکی از مراکز تولید و عرضه کننده انواع پرده برقی های هوشمند و مدرن در تهران می باشد. لازم به ذکر است برای خرید پرده برقی باید به محیطی که قرار است پرده در آن نصب گردد نهایت دقت را داشته باشیم. قیمت پرده برقی با توجه به عواملی مانند نوع پرده، نوع موتور و همچنین مدل پارچه استفاده شده متفاوت است. برای دریافت قیمت از هر شرکتی باید ابعاد پرده را نیز تعیین کنید. طبیعتاً یکی از نکاتی که باید هنگام تصمیم گیری برای خرید کالایی برای خانه یا محل کار یا نصب سیستم در نظر بگیرید، وضعیت بودجه شماست. می توانید برای باز شدن یا بستن پرده برقی مانند هر وسیله هوشمند دیگری یک زمان تعیین کنید.

  • بنابراین توصیه می کنیم در حین بررسی قیمت در این زمینه، عواملی مانند کیفیت محصول و خدمات و مدت زمان گارانتی را در نظر بگیرید.
  • در کنار این دو، گزینه پریز برق شاید ساده ترین گزینه باشد اما گاهی اوقات وجود سیم در دکوراسیون داخلی خانه تاثیر می گذارد و شاید فضا را کمی شلوغ به نظر برساند.
  • لوردراپه برقی یکی از انواع پرده برقی می باشد که بدون شک می توان گفت معروف ترین و محبوب ترین نوع پرده برقی به شمار می آید، ساختار زیبای آن باعث شده است تا برای مصارفی همچون محل سکونت و دفتر کاری بهترین گزینه باشد.
  • همانطور که پیش تر گفته شد و از اسم پرده برقی پیداست، این وسلیه به کمک یک موتور برقی کار کرده و به کمک آن دیگر نیازی نیست با دست پرده را باز و بسته کنید.
  • گروه پرده وراتی ارائه دهنده ی برترین انواع پرده مدرن و کلاسیک است.
  • به همین دلیل در بسیاری از موارد کاربران ترجیح می‌دهند، هیچ وقت زحمت باز و بسته کردن این پرده ها را متحمل نشوند.
پرده برقی هوشمند لیست قیمت پرده برقی بارزانته 09909221104 09100627420-خانه هوشمند آکو در داخل این ریل ها تسمه هایی قرار دارد که با اتصال به موتور پرده برقی پرده به حرکت در می آید. پرده شید نوعی پرده است که جنس و ضخامت آن، باعث ایجاد سایه دلپذیر در محیط می‌شود. پرده برقی شید مثل پرده برقی‌های دیگر، با استفاده از موتور، باز و بسته می‌شود. همچنین پرده برقی شید، امکان برنامه‌ریزی و زمان‌بندی هم دارد.

اجزای موتور پرده برقی

به بیان ساده‌تر تصور کنید دمای خانه خود را روی ۲۵ درجه سانتی‌گراد به صورت ثابت تنظیم کرده‌اید. سیستم هوشمند و کاملا مکانیزه موجود در خانه شما در مواردی که دمای خانه از مقدار مذکور بالاتر رود به صورت خودکار پرده ها را باز و مجدد دما را به حالت متعادل بر می گرداند و این موضوع به صورت عکس نیز رخ خواهد داد. با این سیستم دیگر لازم نیست در فصل گرما و سرما از تجهیزات حرارتی و برودتی به مقدار زیاد استفاده کنید. شما می توانید پرده برقی خانه خود را همانند سایر پرده ها هماهنگ با رنگ و طرح سایر وسایل خانه انتخاب نمایید.

در زمینه فروش انواع پرده برقی مدرن برای ادارات و منازل مانند پرده زبرا ، پرده شید ، پرده رومن ، پرده کرکره و… فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده و تمام محصولات با گارانتی و خدمات پس از فروش خدمت شما عزیزان ارائه می شود. برقی شدن و نصب موتور برقی روی همه نوع پرده ای امکان پذیر است و شما برای هر پنجره و با هر پارچه ای میتوانید یک پرده برقی داشته باشید. تغییرات مداوم در زندگی از هرجهت ما را به سمت زندگی آسان تر و راحت تر سوق میدهد. چه در خانه باشید و چه محل کار میتوانید تنها با یک دکمه همه چیز را به وسیله ریموت تنظیم و پرده های برقی کنترل کنید.

ویژگی های کلید های لمسی پرده آلفا :

در تابستان که دمای هوا به شدت بالاست استفاده از این سیستم های هوشمند موجب می شود که دمای داخل ساختمان به خوبی کنترل شود و در نتیجه با بهیه سازی کردن دمای محیط استفاده از کولر کمتر می شود. پرده برقیوکرکره برقیجزو مهم ترین کالا های مورد نیاز برای خانه هوشمند یا امروزی شماس چرا که دیگر نیاز نیست برای باز و بسته کردن پرده ها کل دیزاین و دکوراسیون منزل را به هم بزنید. تنها با فشردن یک کلید میتوانید هر زمانی که خواستید پرده را باز و بسته کنید و از نور طبیعی خورشید بهره مند شوید. همچنین شما میتوانید با استفاده از اپلیکیشن های اندروید و ای او اس پرده برقی منزل را کنترل کنید. به غیر از ریموت کنترل برای حرکت پرده‌ها، از دیگر راه ‌های هوشمندسازی پرده‌ها استفاده از رله یا کلید پرده هوشمند است. با بکارگیری از رله یا کلید هوشمند حتی اگر از موتور هوشمند هم استفاده نکنید این امکان وجود دارد که از راه دور بتوان پرده را کنترل کرد.

کلید پرده لمسی آلفا

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد