پیراهن مردانه آستین کوتاه ساده سرمه ای فروشگاه ایشا

پیراهن مردانه آستین کوتاه ساده سرمه ای فروشگاه ایشا

طبیعی است که کمتر دیده می شود پیراهن آستین کوتاه را با شلوار 6 جیب بپوشند. اما انواع شلوارهایی راسته با هر جنس پارچه ای، کتان، جین و … را می توانید با پیراهن آستین کوتاه پوشید. اما در صورتی که به استایل کلاسیک علاقه دارید به شما پیشنهاد می دهیم در فصول گرم سال پیراهن آستین کوتاه خود را با شلوار پارچه ای پیراهن آستین کوتاه پسرانه راسته بپوشید.

  • در صورت استفاده از شلوار جین باید در نظر بگیرید که کت‎تان خیلی رسمی نبوده و به شلوار جین بیاید.
  • برند پوشاک مردانه «هوگرو» که نام خود را از زبان باستانی ایران به معنای «کوه سبلان» برگرفته بیش از 10 سال است که به صورت تخصصی پا به عرصه مد و لباس مردانه گذاشته است.
  • توصیه ما به شما این است که پیراهن‌های مردانه خود را بصورت ترکیبی از این دو جنس تهیه کنید.
  • اگر می‌خواهید سبک رسمی‌تر بپوشید می‌توانید از مدل‌های ساده سفید، مشکی یا رنگی‌های ساده برای محل کارتان استفاده کنید.
این رنگ‌ها آزادی عمل بیشتری به آقایان در لباس پوشیدن و ست کردن با بیکت می‌دهند. در میان رنگ‌های مربوط به کت نیز مشکی، خاکستری و سورمه‌‌ای پرکاربردتر از سایر رنگ‌ها هستند. ترکیب آستین کوتاه آبی و کت خاکستری، طرفداران زیادی در میان آقایان و همینطور سلبریتی‎ها داشته و در مکان‎های رسمی‎تر بیشتر استفاده می‌شود. به جز طرح و رنگ پیراهن آستین کوتاه، باید به اندازه‌ی آن نیز توجه کنید. چرا که در صورت پوشیدن لباسی که اندازه‌ی تن‌ تان نیست، اندام ‌تان به شکلی نامناسب به چشم می ‌آید. این امر به ویژه در مورد یقه و سرشانه اهمیت بیشتری دارد.

جهت افزایش امنیت حساب کاربری خود، یک کلمه عبور وارد نمایید. با ثبت نام در خبرنامه مدمن از جدید ترین محصولات٬ تخفیف ها و فروش ویژه مطلع شوید. ✅ برای ماندگاری بالای پارچه بهتر است از شوینده آنزیم‌دار استفاده نشود و زمان خشک کردن، پیراهن را روی یک چوب لباسی آویز نموده تا در مجاورت هوا خشک شود. برای مشاهدهنظر خریداراناین محصول روی دکمه بالا کلیک کنید.

پیراهن آستین کوتاه مردانه آتا ترک مدل C03

اگر کتی که به تن کرده‌اید طرح دار است، لباس آستین کوتاه و شلوار بهتر است ساده باشد و نباید از پیراهن طرح دار شلوغ استفاده کنید. در قیاس با پیراهن های آستین بلند پیراهن های آستین کوتاه وقتی که دارای برشی به نسبت اسلیم تر و جذب نسبت به پیراهن های آستین بلند باشند به صورت قابل توجهی زیباتر دیده می‌شود. به طور کامل دو قاعده اصلی در مورد آستین پیراهن آستین کوتاه وجود دارد.

تمامی حقوق محصولات و وبسایت متعلق به برند جی تی هوگرو بوده و برای این برند محفوظ است. پیراهن ‌های کلاسیک را می ‌توانید به آسانی با شلوار لی، کتان و یا حتی شلوارک بپوشید. برای ست کردن هم به این مورد توجه کنید میان رنگ پیراهن و شلوار مطابقت وجود داشته باشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه مارومارکت است. این ساده‌ترن تعریف برای پیراهن مردانه است اما وقتی نوبت به تفاوت‌های پیراهن رسمی و اسپورت می‌رسد این تعاریف چندان ساده نیستند. به طور مثال دکمه‌های پیراهن رسمی از پایین به بالا بسته می‌شود در دکمه‌های سردست آن پس از پوشیده شده بسته می‌شود در حالی که در پیراهن غیررسمی دقیقا برعکس است.

اما اگر اعتماد به نفس چنین کاری را ندارید رنگ های متضاد را در بشناسید و با انتخاب تونالیته مناسب به بهترین شکل لباس ها را با هم ست کنید. پیراهن‌های طرح دار مثلا گل‎دار یا با طرح هاوایی را بهتر است با کت ساده مشکی یا سفید ست کنید. جنس ‌های لینن، پنبه و کتان موجب می ‌شوند که لباس گرم نباشد و به راحتی در فصول گرم مورد استفاده قرار گیرد. اگر علاقه‌ دارید که پیراهن‌ های رنگی بپوشید، می ‌توانید یک‌ بار امتحان کنید. مثلا می‌ توانید در تابستان از رنگ زرد استفاده کنید و آن را با طوسی یا سورمه‌ ای ست کنید. به فروشگاه اینترنتی بنفش شاپ خوش آمدید ما اینجا هستیم که رضایت شما را جلب کنیم و بهترین پوشاک هارا در اختیار شما بگذاریم.

پیراهن آستین کوتاه نخی مدل47639

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد