چرا باید فرش ماشینی بخریم؟

خرید فرش ماشینی شده است. تاثیر فرش در زیبایی خانه را نمی توان انکار کرد، اما به شرط انتخاب صحیح فرش، در غیر این صورت اثر برعکس خواهد بود.

نکات مهم قبل از خرید فرش ماشینی کاشان

اولین ویژگی که باید به آن توجه کرد تعداد شانه ها و تراکم فرش است که نشان دهنده ریز بافت و انسجام فرش است. تعداد گره در هر متر عرض فرش را شانه می گویند و تعداد گره در هر متر طول فرش را تراکم و قیمت آن نیز موثر است.

فرش هایی با شانه بالا مانند فرش 1500 شانه ضخامت کمتر و لطافت بیشتری دارند که برای فضایی مانند پذیرایی مناسب هستند. اگر به دنبال فرش ضخیم تری هستید باید فرش 700 شانه را انتخاب کنید، این فرش ها برای نشستن و استراحت مناسب هستند، اما اگر عادت به نشستن روی زمین و استفاده از مبلمان ندارید، نیازی به فرش ضخیم تر ندارید. می توانید فرش 1000 شانه یا فرش 1200 شانه را انتخاب کنید که از زیباترین فرش های ماشینی هستند.

خرید فرش ماشینی از برند معتبر ضامن رضایت مشتری

انواع فرش ماشینی از نظر نقش و نگار شامل فرش های قدیمی، فرش های مدرن، فرش های فانتزی، فرش های زیبا و بسیاری از اقلام از این گروه ها می باشد. جنس هر گروه از فرش ها و همچنین تارهای به کار رفته در آن ها متفاوت است و این موضوع در انتخاب نوع فرش برای استفاده در اتاق های مختلف بسیار مهم است.

اغلب فرش‌های کلاسیک ماشینی با نخ اکریلیک بافته می‌شوند که معمولاً استحکام و مقاومت آن‌ها را در این فرآیند افزایش می‌دهد، در حالی که در فرش‌های مدرن و تزئینی از نخ‌های دیگری مانند نخ پلی‌استر، فیلامنت پلی‌استر، پلی‌پروپیلن استفاده می‌شود.

نکته مهم بعدی در کنار نوع الیاف، سازنده فرش است. فرش کاشان از محصولات محبوب مردم است که باید از شرکت های معتبر خریداری شود. بنابراین می توان گفت که کیفیت فرش به نوع فرش بستگی دارد.

یکی دیگر از مزیت های خرید فرش ماشینی، تنوع طرح و مدل بسیار زیاد است که یکی از عوامل موفقیت این فرش ها می باشد. از طرح های سنتی، شلوغ و طرح دار گرفته تا طرح های ساده و مدرن امروزی و حتی فرش های تک رنگ، همه اینها مدل هایی هستند که در بین فرش های ماشینی پیدا می شوند.

اهمیت خرید اینترنتی فرش ماشینی

بشر در طول تاریخ کوشیده است تا شرایط و محیط های ایده آلی را برای رفاه و آسایش خود فراهم کند و در همین معضل است که ظهور فناوری های پیشرفته آغاز شده است. یکی از مواردی که ما را آزار می دهد خرید وسایل تزیینی منزل مانند فرش است که معمولا زمان و حوصله زیادی می طلبد و خرید فرش پس از سرمایه گذاری زیاد ممکن است نتیجه رضایت بخشی برای شما نداشته باشد.

استفاده از فناوری در این زمینه؛ بنابراین خرید اینترنتی فرش راه دیگری برای کمک به شماست. فروشگاه اینترنتی فرش شادرخ شرایط ویژه ای برای خرید انواع فرش دارد؛ از جمله خرید اقساطی فرش از کارخانه فرش شادرخ، ضمانت نامه کتبی 60 ماهه همراع با ارسال رایگان.

شما هر موقع از شبانه روز می توانید از مشاوره رایگان در هنگام خرید فرش ماشینی بهره ببرید.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد