چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟ وظایف ادمین اینستا رشدانا | admin-yab

یک ادمین تولید محتوا وظیفه محتواسازی برای صفحه اینستاگرام را بر عهده دارد. این تولید محتوا باید به صورت خلاقانه و جذاب از لحاظ ظاهری انجام شود. در این مقاله پیش از پرداختن به آموزش ادمینی پیج اینستاگرام، ابتدا به تاریخچه کوتاهی از استفاده اینستاگرام پرداخته خواهد شد.

http://dahua-cctv-kala.ir

شاید پیش خودتان بگویید اینستاگرام فضای ساده ای است و نیاز به هزینه کردن ندارد. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که با توجه به گسترش فعالیت در بستر اینترنت، ماهیت بسیاری از کسب­و­کارها تغییر کرده و روش های تبلیغات و بازاریابی مخصوص به خود را دارند. بنابراین اگر بخواهیم از تمام پتانسیل های این فضا به خوبی بهره ببریم، باید با دیدگاه حرفه ای تری به مدیریت صفحه اینستاگرام خود بپردازیم. هدف ما کمک به کسانی است که می خواهند با سرمایه کم یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنند و یا کسانی که می خواهند بازاریابی و فروش محصولات خانگی خود را به راحتی انجام دهند. همان‌طور که می‌دانید مدیر پیج اینستاگرامی باید به مهارت‌های مرتبط با نوع مدیریت تسلط کامل داشته باشد.

  • ادمین دایرکتر، با فروتنی به مشتریان شما پاسخ می‌دهد و به تصمیم گیری بهتر آن‌ها برای خرید محصولات، کمک می‌کند.
  • برای خارج کردن ادمین از پیج اینستاگرام ابتدا در بخش پروفابل ssetting را انتخاب کنید.
  • به طور متوسط بین 2 تا 5 درصد فالوور هایی که به پیجتون اضافه می شوند داخل صفحه شما فعالیت خواهند داشت.
  • یکی از با اهمیت ترین وظایف ادمین اینستاگرام را می توان همین افزایش فالوور دانست.

یکی از مجله خبری ادمین یاب ترین وظایف ادمین ثبت سفارش منظم کار کردن است که حساب های مالی دچار مشکل نشود. یک ادمین ثبت سفارش باید ابتدا یک فایل اکسل برای خودش تهیه کند و اطلاعات مربوط به محصولات فروخته‌ شده، مبلغ دریافتی و مابقی اطلاعات در مورد پرداخت را ثبت کند. البته برخی از کسب و کارها، وب‌سایت یا سیستم ثبت سفارش‌ دارند و نیازی نیست ادمین فایل اکسل را تهیه کند.

ادمین پیج اینستاگرام چیست؟

راه دوم آن است که خودتان آزمون و خطا کنید و ببینید که کدام روش، نتیجه بهتری دارد. ادمین اینستاگرام فردی است که طی یک قرارداد رسمی با شرح وظایف و مسئولیت های تعیین شده، برخی از کارها و وظایف رسیدگی به پیج را انجام می دهد. با وجود مجازی بودن کار در خصوص ادمین شدن در اینستاگرام، قراردادی میان صاحب پیج و فردی که می خواهد ادمین پیج شود بسته می شود. هدف از انجام این کار، سپردن برخی از مسئولیت های پیج به فردی به جز صاحب اصلی پیج یا برند مربوطه است. در اینجا مدیر حرفه ای ابزاری برای اندازه گیری میزان انتشار محتوا و تبلیغات به شما ارائه می کند. قانونی که به ازای نشر 80% از محتوای مربوط به موضوع پیج، 20% تبلیغات را مجاز می داند.

از جمله فعالیت های ورزشی، فرهنگی، اقتصادی و حتی اطلاع رسانی و … . از این رو می توان به راحتی از طریق فعالیت در این شبکه ی اجتماعی به کسب درآمد بالا رسید. اگر خودتان به عنوان صاحب پیج توانایی و تخصص اداره پیج را ندارید می‌توانید از یک ادمین اینستاگرام در این زمینه کمک بگیرید. این افراد در صورت داشتن تخصص و تجربه کافی می‌توانند به سرعت پیج شما را به یک پیج با فالور بالا تبدیل کنند.

مزایای ادمینی اینستاگرام

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد