10 نوع از انواع تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ | admin-yab

پس از انتخاب مبلغ در منوی مالی یا بعد از مرحله تخصیص بودجه در بخش مالی کمپین صفحه جزییات کمپین، در صورت تمایل می‌توانید درخواست عودت مبلغ باقی‌مانده در حساب تبلیغات یا حساب کمپین را بدهید. قبل از درخواست بازگشت مبلغ از بخش مالی هر کمپین به حساب تبلیغات، لازم است کمپین را حذف کنید یا مبلغ تخصیص بودجه را صفر ثبت کنید. برای مثال، امروزه تکنولوژی تا حدی پیشرفت کرده که مخاطبان را قادر می سازد با زدن یک دکمه اطلاعات بیشتری در مورد محصول یا برنامه مورد علاقه­ شان به دست آورند.

  • تا به حال دقت کرده‌اید که چقدر با تبلیغات بمباران می‌شویم؟ همین الان فکر کنید که چند مدل تبلیغات را می‌شناسید؟ مثلا تبلیغات تلوزیونی، بیلبوردها، SMSهای تبلیغاتی و غیره را حتما تجربه کرده‌اید.
  • CPM) Cost Per mille) به ازای هر هزار باری که تبلیغ شما دیده شود، یا هر هزار دفعه‌ای که کلیک بگیرد، مبلغی به سایت تبلیغ‌کننده پرداخت می‌کنید.
  • تبلیغات آفلاین نیز که از گذشتگان دور به طرق مختلفی با ما بوده است و کسب و کار ها سعی می کردند از روش های مختلف آن استفاده کنند.
  • قبل از درخواست بازگشت مبلغ از بخش مالی هر کمپین به حساب تبلیغات، لازم است کمپین را حذف کنید یا مبلغ تخصیص بودجه را صفر ثبت کنید.
  • سپس ممکن است به طور تصادفی یک شرکت کننده را برای دریافت تخفیف یا هدیه انتخاب کنند.

به جای کمپین ‌های تبلیغاتی کامل، این روش‌ها ممکن است به عنوان تکنیک‌های مقرون به صرفه‌تری عمل کنند که کسب و کار را قادر می‌سازد تا آگاهی از برند خود را گسترش دهد. اینترنت ذاتاً یک رسانه تعاملی بوده و نیازمند مشارکت مخاطب است. در واقع، هر کاربر اینترنت علاوه بر اینکه همانند رسانه‌های سنتی از طریق اینترنت نیز اطلاعات دریافت می‌کند، فرصت انتخاب دقیق‌تر و تعامل با آن اطلاعات بر اساس علایق و سلایق خود را نیز پیدا خواهد کرد. حالا که با تمام جوانب تبلیغات آشنا شدید، باید تصمیم بگیرید چه نوع تبلیغاتی را با چه نوع پرداختی و چه مخاطب هدفی انجام دهید. گوگل، شبکه‌های اجتماعی و انواع تبلیغات اینترنتی می‌توانند پیغام تبلیغاتی شما را به مشتری هدف برسانند. حتی وقتی که مشتریان دنبال چیزی می‌گردند، آن‌ها را به سمت هدفشان هدایت کنند و به گام بعدی که انتخاب است، بفرستند.

مراحل ساخت کمپین تبلیغات گشت‌وگذار بازار چیست؟

به همین دلیل است که شرکت‌هایی که از تبلیغات چریکی استفاده می‌کنند، تبلیغات چشم‌گیر را هدف قرار می‌دهند – برای ترغیب مصرف‌کنندگان به تعامل با محتوای آن‌ها. تبلیغات از طریق دهان به دهان می‌تواند به عنوان راهی موثر و کم هزینه برای شرکت‌ها برای ایجاد آگاهی از برند باشد. معمولاً این تبلیغات به کسب و کارها کمک می‌کند تا آگاهی از برند خود را در یک مکان جغرافیایی ایجاد کنند. فضای اختصاص داده شده به تبلیغات در فضای باز ممکن است محدود بوده و همچنین مدت زمانی که مصرف کننده برای مشاهده تبلیغات صرف می‌کند، ممکن است محدود باشد. به طور معمول، در این تبلیغات از تصاویر پررنگ و کلمات کمتری استفاده می‌کنند تا محتوا به راحتی قابل درک باشد. در تبلیغات پادکست، شرکت‌ها می‌توانند از پادکست‌ها حمایت کنند یا تبلیغاتی برای محصولات یا خدمات خود در طول یک پادکست پخش کنند.

دوره حکاکی و نوشتن برای تبلیغ

با گذشت زمان اینگونه تبلیغات بسیار نوین و خلاقانه تر شد تا جایی که همچنان نیز از آن استفاده می شود. اکثر تبلیغات رادیویی برای افزایش اگاهی مخاطب و مشتری از برند می باشد. تبلیغات چریکی به روش‌های کمتر متعارفی اشاره دارد که عموماً کم هزینه هستند و از تکنیک‌های خلاقانه برای جلب توجه استفاده می‌کنند. یک استراتژی رایج در این دسته تبلیغات، محیطی است که در آن یک شرکت تبلیغات را در مکان‌های عمومی اما با استفاده از روشی غیر متعارف قرار می‌دهد.

برای مجله خبری ادمین یاب بهتر با مخاطبان، با زبان خودشان صحبت کنید و احساسات آنها را جلب کنید. آنها را مشتاق کنید تا به انجمن شما بپیوندد و برایشان یک داستان تجاری واضح و معتبر ایجاد کنید. تبلیغات به یک تاریخ متراکم و پویا مجهز بوده و ابزاری باورنکردنی برای افزودن به جعبه بازاریابی شماست. اگرچه فولکس واگن رسما تولید Beetles را متوقف کرده است، اما کمپین نمادین Think Small یا کوچک فکر کن برای همیشه در تاریخ تبلیغات جاودانه خواهد ماند. این ترکیب قدرتمند مردم به علاوه محصول باعث شده تا نایکی از 800 میلیون دلار در سال 1988، بعد از گذشت تقریبا 10 سال، به 9.2 میلیارد دلار دست یابد. در آن زمان، Reebok فروش بیشتری از نایکی داشت و این شرکت برای رقابت در برابر مجتمع کفش ورزشی نیاز به اقدامی سریع داشت.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد