برنامه تبلیغات در اینستاگرام اینستامی دانلود کافه بازار | admin-yab

اما زمانی که شما از یک آژانس تبلیغاتی اینستاگرام برای تبلیغات استفاده کنید، خیالتان راحت است. پیج هایی که در زمینه فرزند پروری آموزش می دهند انتخاب مناسبی اند یا حتی پیج هایی که فروشگاه لوازم کودک هستند و به طور کلی پیج هایی که مخاطبینشان مادران جوان هستند. این نوع از تبلیغات در اینستاگرام بسیار به صرفه خواهد بود چون شما فقط به ازای تعداد بازدید پول می‌دهید. این بدان معناست که اینستاگرام برای نمایش این پست‌ها به شما، پول پرداخت کرده است. از شما پرسیده می‌شود که چرا می‌خواهید این پست را پنهان کنید؟ از بین گزینه‌ها گزینه It’s inappropriate را انتخاب کنید. این گزینه به اینستاگرام می‌گوید که این پست تبلیغاتی برای شما مناسب نیست و نمی‌خواهید آن را ببینید.

  • در این حالت حتما باید اطلاعات درستی از میزان هزینه‌ها در پیج‌های مختلف و لیستی از بهترین پیج‌ها برای کسب و کار خود داشته باشید.
  • شما می توانید سایت های نمایش دهنده تبلیغات تان را مدیریت کنید و هر زمان که می خواهید کمپین را متوقف، اصلاح و مجدد شروع کنید.
  • به این صورت می‌توان در هر زمان آن را بر اساس بودجه و نیاز بهینه کرد و بر اساس میزان هزینه از تبلیغات نتیجه گرفت.
  • آنها می‌توانند براساس نتایج موضوعات مورد علاقه شما، فالوورهای شما و کسانی که دنبال می‌کنید، تعیین کنند که کدام پست تبلیغاتی برای شما بهترین و کارآمدترین است.
  • این اعداد حدودی هستند و با توجه به امتیاز تبلیغ ممکن است بیشتر یا کمتر شوند.

اگر بیزینسی مجله خبری ادمین یاب فیس‌بوک مناسبی نداشته باشد و بخواهد تبلیغات در اینستاگرام را در اسرع وقت انجام دهد، می‌تواند تبلیغ خود را با لوگوی پیج دیگری انجام دهد. در این صورت بالای تبلیغ لوگوی پیج اسپانسر که در اینجا وی دیجیتال مارکتینگ است نمایش داده می‌شود و در صورت کلیک کردن فرد به پیج اینستاگرام وی دیجیتال مارکتینگ وارد می‌شود. هرچه اینفلوئنسر مورد نظر شما محبوب‌تر باشد و در نتیجه تبلیغ مورد نظر شما بیشتر دیده شود هزینه بیشتری هم برای آن پرداخت خواهید کرد. اگر این نوع تبلیغات در ابعاد بزرگ و با اینفلوئنسرهای بسیار تأثیرگذار انجام شود هزینه‌های بسیاری را برای شما در پی خواهد داشت.

آیا اپلیکیشنی برای حذف تبلیغات اینستاگرام وجود دارد؟

چرا که این روزها اکثر مردم با گوشی های هوشمند خود در اینستاگرام مشغول وقت گذرانی و دیدن انواع پستها و ویدئو ها هستند. تعرفه تبلیغات در اینستاگرام به عوامل متعددی بستگی دارد که شاید بیش از هر چیزی مکان و پیجی که برای تبلیغ خود در نظر بگیرید، در تعیین هزینه اصلی مؤثر باشد. بازار کار شما و نوع تبلیغات هم از دیگر عوامل مؤثر در تعیین تعرفه‌های تبلیغاتی خواهند بود.

روش دوم برای حذف تبلیغات ویژه اینستاگرام: آنها را گزارش دهید!

تبلیغات در اینستاگرام باعث افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر برای کسب و کار ها مختلف می شود. پیش‌ازاین گفتیم که راه‌های ارتباطی دقیق را در بیوی پیج خود قید کنید، بدین ترتیب مخاطبان و کاربران می‌توانند نظرات، پیشنهاد‌ها و تجربه خود را از دریافت خدمات یا همکاری، با شما در میان بگذارند. این سازوکار می‌تواند در شناسایی مخاطب هدف و انتخاب استراتژی‌های مناسب برای پیشرفت کسب ‌و کار، تأثیر بسزایی داشته باشد. این کار را خیلی راحت می‌توان از طریق استوری انجام داد، یعنی اینکه لینکی را در پیج نمایش‌دهنده تبلیغ قرار داد تا کاربر با کشیدن صفحه به طرف بالا، وارد صفحه مورد نظر شود. اگر شما نیز وب‌سایت دارید و سعی می‌کنید کاربر را به وب‌سایت‌تان هدایت کنید، باید یک لندینگ پیج مناسبی را طراحی کنید. اما نکته مهم‌تر این است که لندینگ پیج شما یا حتی صفحات معمولی وب‌سایت شما، باید در اصطلاح واکنش‌گرا باشد.

در صورتی که این امکان برای شما وجود ندارد، سعی کنید با افراد فعال در این زمینه همکاری کنید. درواقع هیچ شرکتی در ایران نمی‌تواند نماینده رسمی اینستاگرام باشد. هرچند متأسفانه گاهی مشاهده می‌شود که شرکت‌ها خود را نماینده رسمی اینستاگرام معرفی می‌کنند. اما باید به این نکته اشاره کرد که داشتن وب‌سایت و مخصوصاً صفحه فرود مناسب موجب هدایت صحیح کاربران و مشتریان از طریق قیف فروش خواهد شد.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد