ویدئو وال تلویزیون شهری تجهیزات ویدئو وال video wall الکتروویژن | asilight

در محیط های عمومی معمولا از ویدئو وال ها به منظور نمایش ویدئوهای تبلیغاتی در اندازه های بزرگ و در سازمانها از ویدئو وال ها جهت نظارت تصویری بر تعداد زیادی از دوربین ها در کنار هم استفاده میشود. یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید ویدئو وال باید به آن توجه کرد، فاصله قاب تا قاب این نمایشگرها است. (ضخامت خطی که بعد از نصب بین نمایشگرها ایجاد میشود)، فاصله مرسوم قاب تا قاب در نمایشگرهای ویدئو وال ۴٫۹ میلیمتر، ۳٫۵ میلیمتر و ۱٫۸ میلیمتر می باشد. این مدل از ویدیو وال‌ها با عنوان تلویزیون شهری indoor و outdoorهم شناخته میشن. همون‌طور که از معنی عبارت مشخصه، تلویزیون شهری ایندوردر فضاهای داخل سالن استفاده میشه و تلویزیون شهری اوتدور در فضای باز استفاده میشه. از نقاط قوت این نمایشگرها میشه به شدت نور بسیار بالای اون‌ها اشاره کرد.زیرا بسیاری از نمایشگرها در مجاورت نور آفتاب نمی‌تونن تصاویر رو با وضوح بالا نمایش بدن.

انواع مختلف ویدئووال

یک ویدئو وال با 40 نمایشگر به همان اندازه ای روشن است که یک ویدئو وال با چهار نمایشگر روشن است. تراکم پیکسلی، تعداد پیکسل ها در واحد مساحت است و با رزولوشن و ابعاد صفحه نمایشگر مشخص می شود. وقتی یک تصویر که از یک پروژکتور تکی به نمایش درآمده، بزرگ شود، تراکم پیکسلی کاهش می یابد. هرچند برای یک ویدئو وال، تراکم پیکسلی صرف نظر از ابعاد کلی ثابت است، زیرا تراکم پیکسلی بر اساس یک نمایشگر تکی است. ویدئو وال ها غالبا برای نمایش منابع متعدد اطلاعات بصری استفاده می شوند تا این اطلاعات توسط همه ی افراد حاضر در محل از جمله مرکز عملیات شبکه یا اتاق فرمان دیده شود. از این دستگاه ها همچنین به عنوان تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی برای تاثیر گذاری و جلب توجه بیشتر در لابی شرکت های بزرگ، ایستگاه های قطار، فروشگاه های بزرگ و یا سایر اماکن عمومی استفاده می شود.

  • این دستگاه‌‌های فرستنده/گیرنده یا از طریق پسوند کابل Cat5e/Cat6 یا از طریق یک «ویدیو روی IP» انعطاف‌پذیر‌تر و قدرتمند‌تر هستند که می‌تواند از طریق سوئیچ‌‌های شبکه هدایت شود.
  • با وجود تعداد زیاد دوربین ایجاد مکانی برای نظارت بر تصاویر آنها ضروری می باشد.
  • سیستم ویدئو وال یک سیستم نمایش عریض صنعتی و یکپارچه با کار کرد ۲۴ ساعت و هفت روز هفته در ۳۶۵ روز سال با قابلیت پخش تعداد زیادی از ورودیهای ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد .

به طوری که مدیران می توانند به راحتی پیکربندی و محتویات را مدیریت نمایند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی یریآل فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. بیمارستان ها می توانند خدمات ارائه شده به صورت آنلاین را نمایش دهند. با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید.

انواع تلویزیون وال

ویدئو وال تلویزیون شهری تجهیزات ویدئو وال video wall الکتروویژن | asilight

تمامی كالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. جهت مشاوره و همکاری با شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار با ما تماس بگیرید. کف کاذب سراوینل مطابق با استاندارد ها می باشد و مناسب برای اتاق ویدئو وال سرور است. تبلیغ و نمایش تصاویر و کلیپ های غذایی میل افراد را به صرف غذا بیشتر می کند. به دلیل تردد زیاد افراد در این محیط فرصت، برای تبلیغات کسب و کار برای عموم مردم فراهم می شود.

در نتیجه این معضل، حفاظت از سرمایه‌ اغلب هنگام ارزیابی گزینه‌های مختلف وال نادیده گرفته می‌شود. هر نوع صفحه دیجیتالی برای نصب ویدئو وال مناسب نیست، بنابراین مطمئن شوید که فن‌آوری خود را عاقلانه انتخاب کنید. به سختی از نظر مشتریان ، کارکنان یا بازدیدکنندگان نادیده گرفته می شوند ، که آنها را به یک ابزار ایده آل برای نام تجاری یا کمپین های اطلاعاتی سازمان تبدیل می کند. به‌عنوان‌مثال، مدیا پلیر (پخش‌کننده رسانه) می‌تواند از طریق کابل HDMI یا پورت VGA به صفحه‌نمایش متصل شود. این کار با نمایش اطلاعات مهمی که کارمندان معمولاً باید مکرراً آن‌ها را برای مراجعین تکرار کنند انجام می‌شود.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد