استخدام ادمین تلگرام در تهران و سراسر ایران کارپیشه | admin-yab

شما می توانید با هزینه کم در زمینه کارهای هنری و کمی ایده و خلاقیت محصولات خود را درست کنید و از این طریق بفروشید. از این تلگرام وارد تنظیمات شده و از قسمت privacy and security وارد sessions شده و کل گوشیها یا کامپیوتر و غیره را که با این شماره از تلگرام استفاده میکنند از حساب تلگرام خود پاک کنید. تا سال ۲۰۱۷ تلگرام لینک‌های خصوصی برای گروه‌ها و کانال‌ها، آیدی عددی به صورت رمزگذاری شده سازنده آن در لینک یعنی ادمین یا سازنده کانال ایجاد می‌کرد. وارد کانال شوید و سپس بر روی Edit در گوشه بالا سمت راست کلیک کرده تا وارد صفحه زیر شوید. در قسمت مشخص‌شده، توضیحی در مورد کانال نوشته و بعد می‌توانید یوزر نیم خود را بصورت username@ قرار دهید.

  • در این بخش، لیست کاملی از ادمین های سوپرگروه یا کانال به شما نمایش داده خواهد شد.
  • بسیاری از پیج‌هایی که در اینستاگرام مخاطب بالا دارند، یک ادمین را برای مدیریت پیج خود استخدام می‌کنند.
  • شما می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار، آموزش ها و بهره مندی از تخفیف ها در کانال تلگرامی SFP عضو شوید.
  • ولی مثلاً در تلگرام، بیشترین دسترسی‌ها در گروه و یا کانال، متعلق به فردی است که آن گروه یا کانال را ساخته است.
  • روزانه افراد زیادی از خدمات رایگان این پیام‌رسان استفاده می‌کنند و محصولاتی را برای خرید و فروش انتخاب می‌کنند.
  • که می تواند یک منبع در آمد بسیار خوبی برای خانم هایی که می خواهند در منزل کار کنند باشد.

قبل از آپدیت تلگرام ادمین‌های سوپر گروه نمی‌توانستند برخی از محدودیت‌‌ ها را برای تک تک اعضا تیم خود اجرا کنند. کامپیوتر جابز کاریابی آنلاین ویژه استخدام رشته آی تی IT، مهندسی شبکه، نیروی برنامه نویس، طراح وب سایت، نرم افزار، سخت افزار و سایر علوم کامپیوتریدر ایران است. باز هم اشاره می‌کنیم که نحوه اضافه کردن ادمین به کانال تلگرام و همچنین حذف آن در هر دو حالت کانال عمومی و خصوصی یکسان است.

http://dahua-cctv-kala.ir

ذخیره نام، ایمیل و مجله خبری ادمین یاب من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. هیچ روشی وجود ندارد که یکی از اعضا ادمین بشه؟ مهم نیست چه روشی باشه فقط یکیمون باید ادمین بشه. من در یک گروه عضوم که ادمین و مالک گروه آن گروه را ترک کرده و در حال حاضر هیچ مالکی و یا ادمینی نداریم. گزینه Administrators را لمس کنید تا لیست ادمین های فعلی کانال نمایان شوند. ما گزارش های هر دو طرف کارگذار و کارفرما را جهت اتخاذ تصمیم نهایی بررسی خواهیم کرد.

ثبت شده است

نحوه ی تبدیل کردن عضوی از اعضای گروه را به ادمین توضیح دهید . کلیه حقوق سایت برای فالووران محفوظ و هرگونه کپی برداری بدون منبع غیر مجاز می باشد. برای این منظور ابتدا باید تلگرام را به آخرین نسخه ان آپدیت نمایید. متقاضی باید متعهد و منظم در کار باشد و شرط مهمی برای ما می باشد.

آیا شما از حذف این پروژه اطمینان دارید؟

این وبسایت بنا شده که صفر تا صد کسب و کارتان را آنلاین کرده و آن را مدیریت کنید. باید بگوییم که ارتباط با مدیر کانال تلگرام تنها زمانی امکان‌پذیر است که خود مدیر این امکان را برای کاربران فراهم کرده باشد. اگر عضو گروهی در تلگرام باشید حتما دیده‌اید که جلوی نام یکی از کاربران گروه ستاره‌ای وجود دارد که نشان دهنده مدیر آن گروه می‌باشد ولی در کانال چنین چیزی وجود ندارد. هنگامی که یک سوپر گروه در تلگرام می‌سازید، اغلب قابلیت‌های و امکانات اصلی گروه مستقیما در اختیار ادمین قرار دارد و سایر کاربران به این قابلیت‌ها دسترسی ندارند. اما شما می‌توانید با ارتقاء آن‌ها به ادمین، دسترسی‌ها ی لازم را به سایر اعضای گروه بدهید. تصور کنید که یک کانال ، گروه یا سوپر گروه در تلگرام ساخته‌اید.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد