آموزش تعمیرات پکیج 【همه برندهای بازار + 100% عملی 】 | parsepackage

آموزش تعمیرات پکیج 【همه برندهای بازار + 100% عملی 】 | parsepackage هر چند که رقابت در بازارکار تعمیرات پکیج گسترده است اما افرادی که مسلط به این حرفه هستند همیشه یک سر و گردن از سایر رقبا بالا‌تر هستند. تهران پایتخت اولین مجتمع آموزشی با مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است که با رویکرد کارآفرینی، تحت‌نظر کارشناسان ارشد کسب و کار و کارآفرینی به فعالیت می‌پردازد. اساتید این مجموعه از تخصص و سطح دانش بالایی برخوردار بوده و با استفاده از به‌روزترین سیستم آموزشی مهارت‌های فنی مختلف را به کارآموزان ارائه می‌دهند. مجتمع فنون برق در سال 1393 تأسیس شده و توانسته با فراهم کردن محیط آموزشی مناسب و بهره‌گیری از اساتید مجرب در لیست بهترین آموزشگاه پکیج در تهران جای بگیرد. این مجموعه در زمینه‌های مختلف تأسیسات، برق صنعتی، برق خودرو، جوشکاری و …

آیا داشتن مدرک فنی و حرفه ای پکیج دیواری برای تعمیرات تخصصی کافی میباشد؟

پکیج دیواری بوتان ممکن است دچار ایراداتی شود که تعمیرات ان نیازمند دانش تخصصی درباره پکیج های بوتان است. به دلیل گستردگی پکیج دیواری بوتان به صورت تخصصی از صفر تا صد تعمیر آن نیز در فنون برق آموزش داده می‌شود. آموزشگاهی که استاندارد های لازم آموزشی رو برای یادگیری بهتر کارآموز رعایت می کنه ، میتونه بهترین گزینه باشه . یکی از مهمترین اصولی که هر آموزشگاهی باید به اون پایبند باشه ، ارائه مدرک فنی حرفه ای بعد از اتمام دوره آموزشی می باشد .

آموزش های کاربردی تعمیر پکیج

بعد از کشف استعداد و علاقه خود، باید به بررسی بازار کار و سطح درآمد این شغل پرداخت. ما در این مقاله ، با ارائه اطلاعات جامع و مفید، شما را به شناخت آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری یاری خواهیم کرد. در دوره تعمیرات پکیج آموزشگاه فنی البرز، انواع روش‌های عیب‌یابی، تعمیر، تعویض قطعات، سرویس و نگهداری و نصب پکیج آموزش داده می‌شود. شما می‌توانید با ابزارهای مختلف آشنا شده و نحوه عملکرد و استفاده از هرکدام از آنها را فرا بگیرید.

از طرف دیگر پکیج هم مانند سایر سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی نیازمند تعمیر پکیج شبانه روزی کرج سرویس می‌باشد. به‌طور مثال رسوب‌گیری پکیج دیواری از ملزومات سرویس‌دهی به هر پکیج دیواری محسوب می‌گردد. سرفصل هایی که در این دوره تدریس می شود کاملا جامع بوده و شناخت انواع قطعات و نحوه عیب یابی و تعمیرات به کارآموزان آموزش داده می شود.

  • درباره ی دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری شما قادر به حضور در کلاس های نیمه خصوصی و خصوصی خواهید بود.
  • شما به عنوان تعمیرکار پکیج بایستی با این مشکلات و نحوه عیب یابی و تعمیر آن آشنا باشید.
  • در آموزشگاه پکیج و کولرگازی که دوره‌ها به صورت حرفه‌ای و تخصصی و کاملا عملی برگزار می‌شود، به این موضوعات پرداخته خواهد شد.
  • این دوره آموزشی به ویژه برای افرادی که در صنعت تاسیسات فعالیت می‌کنند، تعمیرکاران، نصابان و فنی‌کاران حرفه‌ای که به دنبال یک شغل پر درآمد و پر فعالیت هستند، مناسب است.
  • این دوره در کارگاه های مجهز و تحت نظر اساتید با سابقه و مجرب تشکیل می شود و با شرکت در این دوره می توانید به راحتی وارد بازار کار شوید و از درآمد بالای آن بهره مند شوید.
در صورتی که بتوانید نمره 50 به بالا را در این آزمون کسب کنید به شما مدرک بین المللی فنی حرفه ای تعلق می گیرد. قطعات مربوط به احتراق و … دائم در حال کار می باشند باید در سال بازبینی شوند. اجزای گرمایش پکیج دیواری و… نیز به این ترتیب باید چک شوند تا از عملکرد آن ها اطمینان حاصل شود. آموزش ها ویژه بازار کار هستند و کاراموز بعد از پایان دوره به راحتی میتواند وارد بازار شود. به طور معمول بیش از نیمی از دوره به صورت عملی برگزار میگردد چراکه برای شرکت در ازمون فنی حرفه ای و برخی نکات نیاز به برگزاری برخی ساعات به صورت تئوری اجتناب ناپذیر است. بعد از پایان کلاس از شما پشتیبانی میشه تا بتونید مشکلاتتون را با کادر فنی آموزشگاه درمیون بگذارید و به یه تعمیرکار حرفه ای تبدیل بشین.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد