دانلود تلگرام اصلی 9 7.4 Telegram نصب آپدیت جدید اندروید | androidparsi

از جمله امکاناتی که در این نسخه پیشرفته به آن دست خواهید یافت می‌توان به حذف تبلیغات، دوبرابر شدن محدودیت‌ها، افزایش سرعت دانلود فایل‌ها، امکان تبدیل صدا به متن، امکانات بهتر مدیریت گفتگوها و ایموجی‌های منحصربه‌فرد اشاره کردم. این منسجر بیش از چهار صد میلیون بار در گوگل پلی دانلود و نصب شده است و دارای امتیاز 4.8 از 5.0 می باشد. سایت تینروید همواره آخرین نسخه جدید از این مسنجر محبوب و سایر برنامه های دیگر مانند اسنپ چت و تیک تاک را با لینک مستقیم برای شما کاربران قرار می دهد. نصب تلگرام اصلی برای کسب و کار نیز مفید است؛ شما می توانید با ایجاد کانال و جذب مخاطب محصول و یا خدمت خود را به دیگران معرفی کرده و حتی به فروش برسانید.

این نوع پیام ها از دید تمامی کاربران ناپدید شده و از تاریخچه ی گفتگوی گروه نیز حذف می گردد. علاوه بر این ادمین گروه می تواند برای دیده شدن یک پیام مهم، آن را به بالای صفحه سنجاق کند. کاربران می توانند از طریق وبسایت تلگرام به تلگرام دسترسی پیدا کنند و مشابه اپلیکیشن موبایلی استفاده کنند. برنامه تلگرام در دو نسخه اصلی برای اندروید و دستگاه‌های iOS موجود است.

مقاله حاضر در مورد استفاده از اپلیکیشن تلگرام و ورود به تلگرام وب است. ▪️ در صورت ورود اطلاعات اشتباه از سمت کاربر در حین ثبت سفارش، مجازیته هیج مسئولیتی در برابر اشتباه در فعال‌سازی این سفارش نخواهد داشت. در این جا شما 2 انتخاب خواهید داشت در صورتی که گزینه ی اول یعنی Everybody (همه ی افراد) را لمس کنید به معنای آن است که تمامی افراد حق دارند شما را به گروه ها و کانال ها اضافه کنند. خوشبختانه این اپلیکیشن و تنظیمات آن به گونه ای ارائه شده است که شخص بتواند با انجام تنظیمات ساده و آسانی از ورود به  گروه ها و کانال ها به صورت ناخواسته جلوگیری کرده و اجازه ندهد افراد دیگر او را به دیگر کانال ها وارد کنند.

امکانات

اخیراً شکایاتی از سوی کاربرانی که در حال اضافه شدن به گروه‌های اسپم تصادفی در تلگرام هستند، وجود داشته است. کلاهبرداران از طریق پیام‌های مستقیم، کانال‌هایی دنبال‌شده یا حتی از طریق گروه‌های تصادفی که افراد ناشناس اعضا را به آن اضافه می‌کنند، با کاربران نهایی ارتباط برقرار می‌کنند. حین مراحل حذف اکانت و زمان کلیک روی لینک مستقیم دیلیت اکانت تلگرام ممکن است با هشدار Warning! Please only delete your account if you no longer want to use Telegram. If you delete your account now, it may not be possible to sign up again for several days. مواجه شوید که به علت طولانی شدن روال پاک کردن حساب نمایش داده می شود پس می بایست مراحل را مجددا طی کنید.

گذاشتن رمز روی تلگرام

اما شما باید نسخه ویندوز را دانلود و چون برنامه‌های دیگر روی کامپیوتر، آن تلگرام را نصب کنید. بله شما می‌توانید بعد از خرید تلگرام پریمیوم، تیک آبی را به پروفایل خود اضافه کنید. در پلن‌های سه‌ماهه، شش‌ماهه و یکساله اشتراک تلگرام پریمیوم گیفت اما در پلن یک‌ماهه با دسترسی به اکانت شما فعال خواهد شد. در بخش بالا به صورت کامل به این موضوع پرداختیم که چگونه میتوان جلوی عضو شدن خودکار در کانال و گروه تلگرام را بگیریم و در ادامه به برخی از سوالات کاربران میپردازیم پس با ما همراه باشید. (برای این کار کافی است آیکون سه خطی که در بالای صفحه سمت چپ نمایش داده می شود را لمس کنید).

  • سپس کافیست این کد را در قسمت معینی وارد کنید تا به صورت خودکار وارد تلگرام شوید.
  • این ویژگی به ویژه برای ایرانیانی که ممکن است با محدودیت دریافت کد از طریق پیامک روبه‌رو شده‌اند، مفید واقع می‌شود.
  • قبل از بررسی راه های موجود در جهت خرید تلگرام پرمیوم، بیایید تا نگاهی به چیستی تلگرام پریمیوم بیندازیم و ببینیم که تلگرام پرمیوم چیست؟ .
  • سپس روی آیکن سه نقطه کلیک کنید و روی Convert to Supergroup ضربه بزنید.
  • در نسخه‌های اخیر تلگرام گزینه‌ای برای تایید پذیرش اعضای جدید از سوی مدیران اضافه شده است که می‌تواند کنترل بیشتری روی فرایند جذب عضو از طریق لینک دعوت فراهم سازد.

دانلود تلگرام اصلی 9 7.4 Telegram نصب آپدیت جدید اندروید | androidparsi

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد