آموزش سئو رایگان و حرفه ای همراه ویدیو برای سئوکارها | آموزشگاه آپادانا تبریز

روش کار در این تاکتیک‌ها این است که محتواهایی دقیقا با هدف کسب بک‌لینک درست می‌کنید و سپس به وبلاگ‌نویسان حرفه‌ای اطلاع می‌دهید تا به شما بک‌لینک بدهند. البته ثبت نقشه سایت الزامی نیست و برای سایت‌هایی که کمتر از ۵۰۰ صفحه دارند خیلی مهم نیست چرا که گوگل به راحتی می‌تواند صفحات را خزش و ایندکس کند. لازم به ذکر است ما اطلاع دقیقی از کلمات معنایی (از نظر گوگل) نداریم و نمی‌دانیم مثلا برای کلمه جلوبندی خودرو؛ از نظر گوگل چه کلماتی مرتبط است. البته راهکارهایی برای معناگرایی وجود دارد که تا حدی اثبات شده هستند و در ادامه به آن‌ها می‌پردازم.

  • ما در نیوسئو (چه در بخش آموزش سئو و چه در بخش های دیگر) همیشه در حال تولید محتوای ارزشمند و یونیک هستیم و البته نتیجه آن را در صدها پروژه دیده ایم.
  • در حال حاضر دوره آموزش تولید محتوا عملی در وبسیما آکادمی برگزار میشود ولی در آینده دوره های تخصصی محتوا دیگری هم در برنامه خود داریم.
  • موتورهای جستجو با گذشت زمان تکامل یافتند و اکنون به اندازه کافی دارای ساز و کار پیچیده هستند که صدها فاکتور را در الگوریتم­های جستجوی خود به کار می­برند.
  • ازاین رو خزنده های گوگل ابتدا به دنبال آن ها می روند و اگر در ابتدای عنوان با کلمه کلیدی روبه رو شوند یک کوئن مثبت برای سایتان در نظر می گیرند.

آموزش سئو رایگان و حرفه ای همراه ویدیو برای سئوکارها | آموزشگاه آپادانا تبریز

اولین نکته ای که هنگام انتخاب نام دامنه باید به آن توجه کنید این است که از نام های کوتاه استفاده کنید. تمامی هدف هنگام انتخاب نام دامنه این است که کاربر بتواند در اولین نگاه، این نام را سریع و راحت در ذهن خود ثبت کند و نیازی به یادداشت کردن آن نداشته باشد. بسیاری از برندهای مطرح جهان مانند سونی، سامسونگ، ال جی، گوگل و … از نامهای کوتاه هنگام نام گذاری برندشان استفاده کرده اند. شاید اگر چند سال قبل قصد پاسخگویی به این سؤال را داشتم با اطمینان می گفتم کمتر کسب و کاری در ایران وجود دارد که برای افزایش فروش از طریق وب سایت برنامه ریزی کرده باشد؛ اما در حال حاضر اوضاع کاملا متفاوت است. پس لازم است به این نکته توجه کنید و در وب سایتتان برنامه ریزی دقیقی برای فروش محصولات خدمات به کاربران داشته باشید. سئو کلاه سیاه مجموعه ای از اقدامات غیراخلاقی (و معمولا همان اسپمینگ) برای بهبود رتبه سایت است.

سئو سایت هم تکمیله ولی سایت ما اومده پایین و نمیدونیم چیکار دیگه میتونیم بکنیم . ممنون میشم راهنمایی کنید چون خیلی توی فروش سایت تاثیر گذاشته . سلام دوست عزیز
شاید نام سایت شما یک عبارت عمومی یا پرجستجو است و سایت های دیگری در این حوزه سرمایه گذاری کرده اند. مثلا اگر نام سایت شما buydress.com باشد کسب جایگاه در نام دامنه هم کار دشواری خواهد بود. اگر نام دامنه یونیک بوده و عبارت دشواری نیست پیشنهاد میکنیم از یک مشاور برای بررسی دقیق وضعیت تکنیکال سایت کمک بگیرید. نوع ویدیو، منابع در دسترس در هاست و سرور، استفاده از ظرفیت‌های بازاریابی پلتفرم‌های اشتراک ویدیو از جمله عواملی هستند که در انتخاب بستر ویدیو باید مورد توجه قرار بگیرند.

آموزش سئو سایت با MOZ

بزرگی می گوید ، واقعیت ها در جزئیات نهفته هستند بنابرین شک نکنید که این جزئیات به کار شما کمک بسیاری می کند. خزنده های گوگل فاکتورهای نسبتا مشخصی برای درک محتوای صفحه دارند که در صورت رعایت آنها شانس شما برای کسب جایگاه افزایش می یابد. این فاکتورها را سئو داخلی می نامیم و برای موفقیت باید دقیقا بدانیم که این فاکتورها در سئو چیست. کسب درآمد از وبسایت به ” هــنــر ” نیاز دارد ، هنری که از صبور بودن شروع می شود و به کسب تخصص های بیشتر ختم می شود. باید بدانید که از طریق وب می توانید خیلی زود ثروتمند شوید اما این اتفاق نیازمند هنری اکتسابی است که با تلاش بدست می آید.

کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری

زمانی که شما به دنبال یک آموزش سئو مناسب می‌باشید، حتما باید در مورد داده‌های ساختار یافته به شما آموزش دهد. این موضوع به این دلیل حائز اهمیت است که شما بواسطه این داده‌ها می‌توانید ارتباط بهتری با گوگل برقرار کنید و از طرفی استاندارد‌های سایت خود را نیز افزایش می‌دهید. طرحی صفحات با توجه به استانداردهای داده‌های ساختار یافته باعث می‌شود که رتبه سایت شما نیز بهبود پیدا کند. زمانی که شما به دنبال اطلاعات اولیه و آموزش‌های اولیه یک سئو می‌باشید، معمولا عبارت سئو تکنیکال را مشاهده نخواهید کرد.

مهم ترین الگوریتم های گوگل

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد