سرویس تبلیغات در اینستاگرام یکتانت + تعرفه تبلیغات | admin-yab

فقط کافی است کیفیت کارتان را افزایش دهید تا ما هم مشتری های بیشتری را به شما معرفی کنیم. نکته دیگر اینکه زمانی که شما از ما فالوور خریداری می کنید، افراد پیج شما را دنبال خواهند کرد. اگر زمانی قصد داشتید که برای پست خود لایک خریداری کنید، فالورهایی که نیز از شرکت ما خریداری کرده اید پست شما را لایک خواهند کرد. برای تبلیغ در اینستاگرام شما می توانید از طریق کمپانی اینستاگرام نیز درخواست بدهید.

  • برای تبلیغ در پیج های مختلف معمولا باید سراغ پیج های بزرگ بروید.
  • بنابراین ما در این مقاله تمام سعی خود را کرده ایم که بهترین روش آموزش تبلیغات در اینستاگرام را بدر اختیار شما قرار دهیم.
  • به عنوان مثال شرکتی به تازگی دفتر فروش خود را در یکی از شهرهای ایران تاسیس کرده است باید از روش تبلیغات آگاهی برند استفاده نماید.
  • در ادامه مطلب می‌خواهیم با انواع تبلیغات در اینستاگرام آشنا شویم.
  • و یا مثلا تبلیغات اینفلوئنسرمارکتینگ که توسط آدم‌های معروف یا سلبریتی‌ها اجرا می‌شود بیشتر برای بیزنس‌های بزرگ است و هزینه‌آن هم برای یک کسب و کار تازه پا گرفته زیاد است.

معمولا صفحات بزرگ اینستاگرام به صفحاتی که فقط فالوور زیاد داشته باشد گفته نمی شود. البته فالوور بالا در صفحات بزرگ جزء ویژگی های اصلی تبلیغات اینستاگرام است، ولی در کنار فالوور زیاد، باید تخصصی هم باشد. تبلیغات اسپانسرشیب اینستاگرام در حال حاضر در ایران بسته است و به صورت عادی نمی‌توان از این سرویس برای هدف گرفتن کاربران ایرانی استفاده نمود.

بازخورد تبلیغات در اینستاگرام

امروزه یکی از پربازده‌ترین روش تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در اینستاگرام محسوب می‌شود. ؛ چراکه طبق آمار بیش از ۲۰میلیون کاربر ایرانی برند محبوبشان را از طریق این شبکه دنبال می کنند و اینستاگرام را به شبکه اجتماعی اول ایران تبدیل کرده است. شرکت دیجیتال مارکتینگ لاوان در زمینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام و همچنین تبلیغات به صورت گسترده فعالیت می کند. در جدول زیر تعرفه تبلیغات بر اساس شاخص های اندازه گیری از جمله ویو و ایمپریشن قابل مشاهده است. اینستاگرام را می‌توان بر پایه تصاویر و ویدیوها استوار دانست از همین رو طراحی پست اینستاگرام حرفهای و جذاب از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. این شبکه اجتماعی، محبوبیت خود را از همین طریق به دست آورده است.

با تبلیغات در اینستاگرام آشنایی دارید ولی تاکنون از پلتفرم یکتانت استفاده نکرده‌اید؟

مجله خبری ادمین یاببرانی که انتخاب کرده‌اید تا بخشی از مخاطبان مورد نظر شما باشند، ظاهر می‌‌شود. مقالات، ویدئوها، عکس دوستان، زندگی روزانه افراد مشهور (سلبریتی‌ها)، پست‌های مربوط به برند و غیره. کلیه مراحل کمپین تبلیغات انبوه اینستاگرام توسط کارشناسان خبره هم سایت صورت می پذیرد و به صورت مرحله به مرحله شما را از روند کار مطلع خواهند کرد. البته برای اینکه بتوانید تبلیغات مؤثرتری را داشته باشید، می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید. یعنی اینکه باید تأثیر مثبتی را بر روی کاربر بگذارد تا مثلاً ترغیب شود وارد پیج شما شود و در صورت نیاز، پیج‌تان را دنبال کند.

برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن فالوورهای پیج می توانید از چند روش زیر استفاده کنید. اما تیمگلد فالووراز طریق ارتباطات خود می‌تواند تا نود درصد کاربران ایرانی را در این نوع تبلیغات هدف قرار دهد. در صورتی که قصد انجام تبلیغات اینستاگرام با بازدهی بالا را دارید، می‌توانید با ثبت‌نام در پادرو از محتواهای کمکی مجموعه در این زمینه نهایت استفاده را ببرید. براساس داده‌ها نرخ تعامل اینستاگرام بسیار بالاست که می‌تواند منجر به اثرگذاری کمپین تبلیغاتی شما شود. تبلیغات اینستاگرام نسبت به سایر پلتفرم‌های آنلاین بیشترین میزان اثربخشی را دارد.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد