قیمت تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام در ایران سال 1401 شرکت تبلیغاتی لاوان | admin-yab

به طور کلی توصیه ما در مای‌ ممبر به شما عزیزان این است که در مورد تبلیغ در صفحات دیگر به هیچ عنوان ریسک نکنید و تبلیغات ارزان‌تان را در صفحات مطرح و شناخته شده انجام دهید. این کار ممکن است هزینه‌ی بیشتری برایتان به دنبال داشته باشد اما درصد موفقیت آن خیلی بیشتر است.. اینفلوئنسرها در اینستاگرام افرادی هستند که با استفاده از روش‌های خلاقانه مشهور می‌شوند و تعداد فالوورهای زیادی را برای خود جمع می‌کنند.

  • در صورتی که ارتباط کاربران با آن صفحات به طور غیر معمولی پایین باشد، آگهی شما نرخ موفقیت بالایی را ثبت نمی‌کند.
  • در این مقاله، باز هم کنار شماییم تا سال‌ها تجربه و دانش خود را باهم شریک شویم و در پایان بدون دغدغه تبلیغات پیج خود را در اینستاگرام شروع کنیم.
  • این نوع تبلیغ را در مطالب بالا به صورت کامل و جامع توضیح داده ایم.
  • در این خصوص اشتراک گذاری تبلیغات ویژه یا کوپن ها نیز راه دیگری برای افزایش دنبال کننده های شما در مسابقه است و آنها را به فروش می رساند.
  • در این روش تبلیغات اینستاگرام آنچه از همه بیشتر مورد توجه و نظر است، افزایش میزان تبدیل است.

برای رشد کسب‌وکار خود باید تعامل در این فضا را در نظر بگیرید و از آن در کنار تبلیغات اینستاگرام خود استفاده کنید. شاید رایج‌ترین روش تبلیغات در اینستاگرام را بتوان تبلیغات بنری دانست. در این نوع تبلیغ، معمولاً تصویری به همراه کپشن قرار داده می‌شود. بیشتر، کسب و کارهای کوچک و افراد عادی از این روش برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند. شاید ساده و کم‌هزینه بودن آن، باعث استفاده از این نوع تبلیغ باشد.

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

البته پیشنهاد می‌کنیم که حتماً نکات زیر را هم موقع ساخت تیزر در نظر داشته باشید. در ادامه مقاله به شما می‌گوییم که چطور تبلیغاتی در اینستاگرام بیشتر جواب می‌دهد. شما می‌توانید برای راحت‌تر شدن کار خودتان، کل این فرآیند را به شرکت‌هایی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند بسپارید. مزیت این روش آن است که اگر به درستی انجام شود، قطعاً نتیجه خوبی خواهد داد و افراد زیادی به اعتمادِ ایفلوئنسر محبوبشان، شما را هم دنبال خواهند کرد.

تبلیغات در اینستاگرام

اما چند عامل اصلی وجود دارند که هر کدام در جایگاه خود می‌توانند مجله خبری ادمین یاب‌های تبلیغات شما را تعیین کنند. در اینستاگرام شما می‌توانید شروع کننده باشید، در ادامه مخاطبین شما هم به خط مقدم تبلیغ کنندگان برند شما می‌پیوندند و به صورت واضح یا به شکل ناخودآگاه بازدید از برند و مارک تجاری شما را افزایش می‌دهند. این سایت در زمینه تبلیغات در گوگل و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. هم می‌توانید این کار را از طریق اکانت فیس بوک انجام داده و هم از طریق اینستاگرام انجام بدهید. برای تبلیغ پست های خود بهتر است از موبایل استفاده کنید و برای انجام این کار از گزینه Promote استفاده کنید.

در جریان برای هر پیج مجموعه‌ای از معیارها مثل تعداد فالوور، تعرفه برای پست و استوری، نرخ تعامل هر پیج‌ و مواردی از این دست در صفحه دیسکاور وجود دارد. شما با استفاده از این معیارها می‌توانید پیج‌های موردنظر را با هم مقایسه کنید و مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید. اینستاگرام بستری را برای شما فراهم می‌کند تا با همکاری با اینفلوئنسرها، افراد مشهور و پیج‌های پرطرفدار برند و خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی کنید. اغلب فالوورهای افراد تاثیرگذار به دنبال توصیه‌های آن‌ها برای استفاده از خدماتی خاص یا خرید محصولات هستند؛ بنابراین این همکاری می‌تواند برای کسب‌و‌کار شما فالوورهای جدید و فروش بیشتر را به همراه داشته باشد. تبلیغات اینستاگرام راهی عالی برای افزایش آگاهی از برند محصولات و خدمات شما است.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد