مشاوره مالیاتی | تکس مپ

حسابداری یک تخصص برای انجام امور مالی شرکت های بزرگ و کوچک است و حسابدار جز اولین افرادی است که به تیم شرکت اضافه می شود، پس حسابداری جز اصل یک کسب و کار به حساب می آید و هیچ شرکتی بدون حسابدار قادر به ادامه فعالیت نیست. ما نیازهای شما را بررسی می کنیم و با در نظر گرفتن شرایط پیش رو و تحلیل موقعیت شرکت شما یک راهکار عملی ارائه خواهیم داد. از طرفی به دلیل پیچیده بودن مدیریت نیروی انسانی و قوانین حسابداری امروزه بسیاری از کسب و کارها امور حسابداری خود را برون سپاری کرده و با مراجعه به شرکت های حسابداری مشاوره نیز دریافت می کنند. داشتن مشاور مالیاتی شمال تهران؛ برای صاحبان مشاغل، کسب و کارها و سازمانها در شمال تهران یک فرصت استثنایی است. با حضور یک مشاور و وکیل مالیاتی در منطقه به آنها این فرصت را می دهد که به خوبی امور مالی خود را سازماندهی کنند.

آدرس ادارات مالیات شمال تهران حسابداری شمال تهران

مدارک موجود با در نظر گرفتن اینکه چه تاثیری در قانون مالیات های مستقیم دارند مورد بررسی قرار می گیرند. حسابرس مالیاتی باید به این که چه هر کسب و کاری شامل چه مالیاتی می شود اطلاع دقیق داشته باشد و در کدام یک از صورت حساب ها، دریافت ها و پرداخت ها باید قوانین مندرج مالیات رعایت شود. اطلاعاتی که در این نوع حسابرسی گزارش می شود باید کاملا صحیح باشد و قابلیت ارزیابی داشته باشد. یکی از ویژگی های مثبت در این نوع حسابرسی این است که شرکت می تواند از عواقب پرداخت نشدن یا دیرکرد در پرداخت مطلع شود و با تجربه ای که بدست می آید مالیات شرکت را به شکلی معقول محاسبه شود و دیگر مشمول جریمه نشود. وکیل های مالیات با بدست گرفتن پرونده مالیاتی شرکت با تخصص و تجربه و همچنین با آگاهی که به قوانین اداره مذکور دارند با حضور در هیئت های حل اختلاف و دفاع از اظهار نامه مالیاتی ارسال شده توسط شرکت رای صادر شده از سوی اداره مالیات را برگردانده و از پرداخت مالیات زیاد توسط شرکت جلوگیری می کند.

  • مشاور مالیاتی آشنا به موضوعات مالی و حقوقی، اولین انتخاب شما جهت راه اندازی سیستم نگارش دفاتر شرکت است.
  • برای پیدا کردن بهترین آموزشگاه مالیاتی در شمال تهران با ما در این مطلب همراه باشید.
  • مودیان مالیاتی که مشمول علی الراس می شوند، از ۵ درصد بخشودگی مالیاتی بی بهره مانده و مشمول جریمه ای معادل ۳۰ درصد مالیات متعلقه در صورتی که دفاتر پلمپ و اظهارنامه آن ها مردود و غیرقابل رسیدگی تعیین شود، خواهند بود.
  • وکیل مالیاتی تهران کسی است که به همه قوانین، آیین نامه ها و بخشنامه های اداره مالیات آگاهی دارد و با توجه به تحصیلات و رشته تحصیلی او می تواند از سازمان ها یا شرکت ها در برابر پرداخت های مالیاتی سنگین دفاع کند.
  • برای اعتبار بخشیدن به این حسابرسی باید بر طبق شواهد و مدارک معتبر تمامی بخش های صورت مالی با اصول حسابداری تطبیق داده شود.
  • همچنین به عنوان مراجع نیز می‌توانید بهترینِ هر کسب و کار را در میدانه بیابید و از خدمات آن بهره‌مند گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت مجموعه ما شده و به صورت کاملا رایگان با کارشناسان و مشاوران برتر ما ارتباط برقرار کنید. لازم به ذکر است که نرخ خدمات مالیاتی ارائه شده از سوی شرکت‌ها ثابت نبوده و هیچ‌گونه تعرفه معلوم و مشخصی ندارد، چرا که هر شرکتی با توجه به سابقه کاری خود و کیفیت ارائه خدمات نرخی را برای خدمات مالیاتی خود در نظر می‌گیرد. اغلب مشاغل از قوانین و رویه های سازمان امور مالیاتی، انواع مالیات ها، زمان تسلیم اظهارنامه های مالیاتی، ثبت مالیات و سایر موارد اطلاعات چندانی ندارند. در این صفحه آدرس شعب اداره مالیات تهران را در شمال، جنوب، غرب و شرق تهران قرار داده ایم و شما میتوانید به تفکیک مناطق نزدیک ترین شعبه اداره مالیات تهران را پیدا کنید. اگر به دنبال دیگر آدرس اداره مالیات مرکز تهران هستید که در این جدول آدرسی به نزدیکی منطقه مورد نظر مطرح نشده است میتوانید در بخش نظرات بیان کنید تا نزدیک ترین اداره مالیات را به منطقه مورد نظر شما معرفی کنیم. در این مقاله به مهم ترین خدمات حسابداری و حسابرسی مورد نیاز شرکت ها اشاره شد.

مشاوره مالیاتی | تکس مپ

مودیان مالیاتی که مشمول علی الراس می شوند، از ۵ درصد بخشودگی مالیاتی بی بهره مانده و مشمول جریمه ای معادل ۳۰ درصد مالیات متعلقه در صورتی که دفاتر پلمپ و اظهارنامه آن ها مردود و غیرقابل رسیدگی تعیین شود، خواهند بود. بر اساس دستورالعمل اجرایی مالیات بر درآمد شغلی شماره ۵۶۳۵۲/۲۰۰/ص رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در سال ۸۸ نقل و انتقال بیش از دوبار املاک و حق واگذاری، شغل محسوب می‌شود. معمولا این هزینه ها ترم به ترم بر اساس آموزشگاه مالیاتی در شمال تهران متغیر می باشد.

خدمات مالیاتی در شمال تهران

تعیین منطقه مالیاتی مربوطه صرفاً بر اساس آدرس آخرین محل سکونت متوفی تعیین می‌شود. به عبارت بهتر آدرس محل سکونت وراث تاثیری در تعیین اداره مالیاتی مربوطه نخواهد داشت. برای جلوگیری از مراجعه اشتباه به اداره مالیاتی نامربوط و پیشگیری از اتلاف وقت وراث محترم، در این مقاله به تشریح منطقه مالیات بر ارث شمال تهران می‌پردازیم.

میزان مالیات تعیین شده بر اساس این دستور العمل چگونه است؟

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد