انواع روش های تبلیغات معرفی ۱۲ روش موثر و مناسب برای تبلیغات در سال ۱۴۰۱ | admin-yab

دوست ارجمند از اینکه مجله خبری ادمین یاب وبسایت بیلاودمارکتینگ مورد پسند شما بوده خوشحالیم. برای برخی از برندهای کوچک نیز تبلیغات ممکن است شامل تبلیغات گاه به گاه یا فصلی و در مقیاس بسیار کوچک، مانند تبلیغ در قسمت های کوچکی از بخش آگهی های روزنامه ­های محلی باشد. سه مورد فوق از اصلی ترین اهداف تبلیغات هستند و سایر اهداف تبلیغاتی از این سه مورد نشات می گیرند. تبلیغات به عنوان یکی از اجزای بازاریابی تحت عنوان آمیخته بازاریابی Marketing Mix است. کاربر منحصر به فرد، تبلیغات مدیااد را در هر ماه می‌بینند. مقاله به این خوبی کاش به صورت pdf برای دانلود امکان پذیر بود…..

  • در واقع، هر کاربر اینترنت علاوه بر اینکه همانند رسانه‌های سنتی از طریق اینترنت نیز اطلاعات دریافت می‌کند، فرصت انتخاب دقیق‌تر و تعامل با آن اطلاعات بر اساس علایق و سلایق خود را نیز پیدا خواهد کرد.
  • تبلیغات بنری یعنی اینکه شما برای یک مدت زمان مشخص، بنری از یک سایت را می‌خرید تا تبلیغات خود را در آن‌ قرار دهید.
  • تبلیغات به تنهایی قادر به ساخت یک کسب و کار عالی نیست مگر آنکه محصولات ، خدمات و خدمت به مشتری خوب ارائه شود ؛ تبلیغات میتواند موجب جذب مشتریان شود اما سبب نگهداشت آنان نیست.
  • بابک هم توسط گوگل، کلی تبلیغ در سایتش نمایش می‌دهد، بدون اینکه کار دردسر خاصی داشته باشد.
  • سایت تبلیغات ملی هدفمند نوعی تبلیغات است که بر اساس محصول به سمت مخاطبی با ویژگی های خاص هدایت می شود.

بابک دنبال کسی است که برای کسب و کار خود به تبلیغ نیاز داشته باشد؛ علی هم باید دنبال یک سایت بزرگ و مرتبط باشد با کارش باشد که تبلیغات او را قبول کند، ولی هیچکدام از آن‌ها وقت این کار را ندارند. جالب اینجاست که این دو نفر می‌توانند به هم کمک کنند ولی همدیگر را پیدا نمی‌کنند. حالا این وسط گوگل به کمک این‌ دو نفر می‌آید و مشکلشان را حل می‌کند. یکی اینکه تبلیغ‌کننده به ازای هر کلیک چقدر پرداخت می‌کند .

تبلیغات آنلاین و آفلاین

هر روزه افراد بسیار زیادی زیادی در تاکسی به صورت ناخودآگاه به رادیو گوش می دهند. تبلیغات آفلاین نیز که از گذشتگان دور به طرق مختلفی با ما بوده است و کسب و کار ها سعی می کردند از روش های مختلف آن استفاده کنند. تبلیغات به روش های مختلفی انجام می شود و هر جایی که مخاطبان در آن جا حضور داشته باشند می توانیم در آنجا به تبلیغات مشغول شویم. همه ما در طول روز با تبلیغات مختلفی از طرق متفاوت رو به رو می شویم که برخی از آنها ما را به شکلی منحصر به فرد درگیر خودشان می کنند. برای مثال چند ماه پیش در اتوبان همت بنر فقط یک ایرانی می دونه … را دیدم و ذهنم را خیلی درگیر کرد. این بنر در تمامی اتوبان های مهم تهران برای مدت چند روز قرار داشت.

چطور تأثیرگذاری روش های تبلیغات خودمان را افزایش دهیم؟

تبلیغات نمایشی را می توان با سابقه ترین نوع تبلیغات آنلاین نامید. بنر هایی که در اطراف صفحات سایت، در بالای یک سایت، ساید بار و… مشاهده می کنید نمونه هایی از تبلیغات آنلاین می باشند. این شکل از تبلیغات تنها به سایت ها ختم نمی شوند بلکه در اپلیکیشن ها و گیم های موبایل هم می توان اینگونه تبلیغات را مشاهده کرد. به وجود امدن بنر های متحرک تاثیر این گونه بنر ها را چند برابر کرده اند. از دیگر انواع تبلیغات سنتی، تبلیغات رادیویی است، استفاده از یک ایستگاه رادیویی برای پخش تبلیغات را، تبلیغات رادیویی گویند که یکی از قدیمی ترین انواع تبلیغات نیز می باشد.

اجزای تعریف تبلیغات

ما به هر جایی که می‌رویم و هر جایی که نگاه می‌کنیم، با پیام‎ها درگیر هستیم. تبلیغات کاری کرده‌است که ما دیگر لازم نیست به خودمان فکر کنیم که چند وقت بعد، چه چیزی برای ما جذاب خواهد بود. تبلیغات در اصطلاح یعنی پیامی که به مخاطب می‌رسانید تا توجهش را به ایده، محصول، خدمت یا شرکتتان جلب کنید. این پیام در واقع یک فراخوان یا call to action عمومی است که قرار است در چند دقیقه (یا حتی چند ثانیه) ما را مجاب کند که با این محصول تجربه بهتری خواهیم داشت.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد