بهترین سایت های استخدام و شغل یابی در ایران ⭐​ دیدنگار | sarzaminestekhdam

بهترین سایت های استخدام و شغل یابی در ایران ⭐​ دیدنگار | sarzaminestekhdam

پلتفرم ایسمینار، یکی از بهترین بسترها برای برگزاری این دست آموزش‌های آنلاین است. در رشته مهندسی مواد مشاغل مختلفی همچون متالوژی، نانو مواد، علم مواد، پوشش دهی و … مورد نیاز هستند. در این زمینه می​توانید اطلاعات بیشتری در صفحه InfoFinland بیابید مستقر شدن در فنلاند. وقتی که زبان فنلاندی را آموخته باشید، راحت تر می توانید کار پیدا کنید و کارهای خود را در جامعه فنلاند انجام دهید. می توانید یا با شرکت در دوره های مختلف آموزشی و یا مستقلاً در اینترنت زبان فنلاندی یا سوئدی بیاموزید. معلمین، همکلاسی​ها، آشنایان، همکاران و رؤسای سابق می​توانند بخشی از شبکه ارتباطی شما باشند.

  • ایران استخدام فعالیت خود را از سال ۹۱ آغاز کرده است و تا به امروز در این حوزه فعالیت دارد.
  • اگر تخصص و زبان ترکی بلد باشید پیدا کردن کار بسیار راحت تر است زیرا ترکیه برای بسیاری از فعالیت ها از موقعیت ژیوپلیتیک و اقتصادی خوبی برخوردار است.
  • برای ارسال رزومه از طریق سایت استخدامی جاب ویژن، ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید.
  • شما می‌توانید در دوره‌های آموزشی در حوزه‌های هوش تجاری، مدیریت فرایند، مدیریت پروژه، مدیریت چابک و …

هم برای کارفرمایان که به دنبال استعدادهای درخشان هستند و هم برای جویندگان کار در کانادا، وب سایت اینید به آدرس Indeed.ca مکانی عالی برای شروع است. تمامی آگهی‌های استخدام سراسری و آگهی‌های مربوط به آزمون‌های استخدام در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می‌توانید از بازار کسب و کار و جذب نیرو باخبر باشید. هم به عنوان کارجو و هم به عنوان کارفرما می‌توانید بخش مهمی از اطلاعات مورد نیازتان را از این راه تامین کنید. آنچه باعث شده سایت استخدام شو به مرجع کاریابی ایران تبدیل شود و بهترین وب سایت کاریابی در ایران باشد، وسعت و تنوع آگهی‌های استخدام است. امروزه بیش تر از 600 نفر به صورت مستقیم و نفر به صورت غیرمستقیم، در واحدهای تامین، ارتباطات، خدمات پس از فروش، دیجیتال مارکتینگ، صادرات، فروش محصولات، این شرکت مشغول خدمت رسانی به مصرف کنندگان هستند.

افزایش ۱۲ سال سن بازنشستگی تکذیب شد

البته ‌بعضی از وب‌سایت‌های کاریابی برای باز کردن قفل کامل مرورگر و امتیازات برنامه، به پرداخت اولیه نیاز دارند. سامانه جستجوی شغل با هدف کاهش هزینه های جستجوی شغلی، اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان، رضایت مندی مخاطبان و در نهایت ایجاد پویایی در بازار کار راه اندازی شد و در دی ماه ۱۴۰۰ مورد بهره برداری قرار گرفت. همان طور که گفته شد، کانادا کشوری با موقعیت های شغلی فراوان است و هر ساله میزبان مهاجران و نیروی کاری بسیار زیادی از سراسر دنیا است. این کشور به افرادی که از سوی کارفرمایان و شرکت های کانادایی پیشنهاد کاری داشته باشند و یا تمایل به ثبت شرکت در کانادا را دارند، ویزای کانادا از نوع کاری اعطا می کند و این افراد می توانند از این طریق به کانادا مهاجرت کنند. موسسه کاریابی مانستر از جمله موسسه های معتبر کاریابی در کانادا و موسسات جستجوی کار برای ایرانیان است.

آنچه باید از فرصت شغلی آنلاین بدانید

بله و مطابق قانون جدید، تا اطلاع ثانوی از نوامبر 2023 میلادی، کلیه دانشجویان در حال تحصیل در کانادا اجازه‌ی اشتغال به کار تمام وقت را خواهند داشت. بعد از هر مرحله نتیجه طی ۴۸ ساعت از طریق ایمیل به شما اطلاع‌رسانی می‌شه و در صورتی که اون مرحله رو با موفقیت پشت سر بگذارید، وارد مرحله بعد می‌شید. توی ایمیل جزئیات مرحله بعد از قبیل شخص مصاحبه‌کننده، زمان و نوع مصاحبه (حضوری یا آنلاین) بهتون اطلاع داده می‌شه.

اولین شغل خود را به‌عنوان یک برنامه‌نویس به‌دست آورید

همانطور که در بخش های قبلی گفته شد، سامانه جامع شغل، امکاناتی را فراهم آورده تا کارجویان و کارفرمایان بتوانند، بهترین انتخاب را داشته باشند. این سامانه امکاناتی را به متقاضیان ارائه می دهد تا با صرف کمترین هزینه به مقصود خود برسند. برای ورود به سایت جستجوی شغل می بایست، به آدرس اینترنتی shoghl.mcls.gov.ir، مراجعه نموده تا مطابق تصویر زیر، وارد صفحه اصلی سامانه شوید. وزارت تعاون سابق، اهدافی چون رسیدن به اشتغال کامل جامعه، خصوصی سازی و فراهم آورن شرایط راه اندازی کار را دنبال سایت فرصت شغلی می نمود.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد