بهترین لپ تاپ ایسوس زیر 10 میلیون تومان آپدیت فروردین ماه 1401 | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ ایسوس زیر 10 میلیون تومان آپدیت فروردین ماه 1401 | behtarin-laptop اکثر لپ‌تاپ‌های لنوو که با این نام عرضه می‌شوند ارزش خرید بالایی دارند و خوشبختانه مدل‌های ارزان قیمت نیز در این سری وجود دارد تا شاهد نماینده‌ای از این سری در لیست بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون نیز داشته باشیم. در این لپ‌تاپ بازهم شاهد پردازنده سری سلرون هستیم اما این بار یک مدل متفاوت از این سری انتخاب شده که اینتل 6305 نام دارد و مقدار کمی از سلرون N4020 قوی‌تر و بهتر است. در بخش پردازنده گرافیکی نیز مانند تقریبا تمام مدل‌های این لیست، کارت گرافیک مجزایی قرار داده نشده تا کارت داخلی HD Graphics به این نوع وظایف رسیدگی کند. در کنار این دو پردازنده، 4 گیگابایت رم DDR4 قرار گرفته است که می‌توانید تا حدی از اجرای چند برنامه به صورت همزمان از آن استفاده کنید. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که به یک لپ‌تاپ ارزان قیمت و مناسب برای کارهای روزمره و کلاس‌های مجازی نیاز دارید، با ما در مقاله معرفی بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون همراه باشید.

در صورتی که قصد لپ تاپ تا 10 میلیون تومان را دارید باید به پردازنده اهمیت دهید. پردازنده چنین محصولاتی توسط دو شرکت اینتل و AMD تامین می‌شود که اصولا از مدل‌های ارزان قیمت هستند و در بین پردازنده‌های پایین‌رده قرار می‌گیرند. طراحی ارگونومیک دستگاه باعث شده تا بتونید برای طولانی مدت با لپ تاپ کار کنید و خسته نشید. کیبورد دستگاه خیلی خوب و روان کار میکنه و دکمه‌های اون نرم بالا و پایین میشن. ایسوس اومده توی این مدل از یه نمایشگر 15.6 اینچی TFT استفاده کرده که همه چی رو با کیفیت HD نمایش میده. این لپ‌تاپ بر خلاف دیگر مدل‌های معرفی شده در فهرست بهترین لپ تاپ زیر ۱۰ میلیون به ۸ گیگابایت رم مجهز شده که باعث اجرای روان‌تر برنامه‌ها می‌شود.

بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون لنوو IdeaPad 1 – 11ADA05

قیمت خرید لپ تاپ لنوو IdeaPad 1 – A در فروشگاه دیجی کالا حدود 8 میلیون تومان است. قیمت خرید لپ تاپ ایسوس VivoBook X543 در دیجی کالا حدود 9 میلیون تومان است. همانطور که معلوم است یک پردازنده ی ارزان قیمت به حساب می آید که در مقایسه با سایر رقبا از عملکرد چشم گیری برخوردار نیست. اما در بین لپ تاپ های مقرون به صرفه یکی از بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان است. قیمت خرید لپ تاپ لنوو Ideapad 330-NXB در دیجی کالا حدود 10 میلیون تومان است.

لنوو مدل IdeaPad 1 – A

سلام خسته نباشید یه لب تاب برای کارای ترید کردن و تماشایی فیلم تو رنج قیمتی ۱۰ میلیون تومن میخواستم ….صفحه نمایش و سرعت پردازنده برای بهترین لپ تاپ از نظر باتری من مهمه ….. ایدیاپد ۳ مدل 15IGL05 – Z یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های مجهز به پردازنده سلرون در این رده قیمتی است. مدل این پردازنده N4020 است که نسبت به Core i3 نسل ده توان بسیار کمتری دارد اما برای انجام کارهای روزمره کفایت می‌کند. سخت افزار این دستگاه هم با مدل‌های قبلی فرقی ندارد و شامل همان پردازنده سلرون است. این سری لپ تاپ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قیمت نهایی آن‌ها تا حد ممکن پایین باشد، بنابراین در ساخت آن‌ها از قطعات ضعیف و ارزان استفاده شده است. البته این موضوع دلیلی بر بی کیفیت بودن یا خراب شدن مداوم لپ تاپ‌ها نیست و فقط از منظر سرعت و توانایی لپ تاپ در پردازش و انجام کارها در مقایسه با مدل‌های گران قیمت خود ضعیف‌تر هستند و مدت زمان بیشتری برای انجام کارها نیاز دارند.

  • با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .
  • این لپ تاپ از پردازنده سری Core i7 1165G7 بهره می برد که بهترین پردازنده نسل جدید اینتل در سری Core i7 است و 12 مگابایت کش دارد.
  • مشخصات حافظه داخلی این مدل ۱ ترابایت هاردیسک به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه از نوع SSD (درایو حالت جامد) است و سازنده پردازنده گرافیکی آن Intel مدل پردازنده گرافیکی UHD 600 و بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا می‌باشد.
  • در حال حاضر و با تغییر شرایط اقتصادی، شاید خیلی از افراد فکر کنند که دیگر با بودجه 10 میلیون تومانی، به هیچ عنوان نمی‌توانند یک لپ‌تاپ خوب بخرند.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد