تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات دیجیتال مارکتینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو | admin-yab

پس از انتخاب متن، به فکر عکس‌های مناسب و جذاب برای تبلیغتان باشید. ما انسان‌ها سریعا جذب عناصر بصری میشویم و اگر ظاهر یک مطلب برایمان جذاب نباشد ممکن است تمایلی برای خواندن ادامه‌ی آن نداشته باشیم، حتی اگرکوتاه باشد. بنابراین از تصویر مرتبط و جذابی برای تبلیغتان استفاده کنید و از روش‌های گرافیکی موثر نیز بهره لازم را برید. قطعا شما مایل نیستید که زحمات و هزینه‌هایتان هدر رود ؛ پس قبل از هرچیز، در طراحی متن و اصول درست تاثیر گذاری آن بر خواننده نهایت وسواس را به خرج دهید. حتی اگر لازم است، برای طراحی یک متن تبلیغاتی درست، از یک نویسنده‌ی خوش ذوق کمک بگیرید و با همفکری هم، یک متن تبلیغاتی عالی طراحی کنید. درواقع شما باید یک پیج عمومی بسازید و نمونه کارها، محصولات و خدمات متنوع خود را در آن بستر عرضه کنید و از همه مهمتر اینکه بدون صرف وقت و هزینه بسیار، درآمد کسب کنید.

  • اینستاگرام به نسبت سایر شبکه‌های اجتماعی به‌شدت محبوب است و روزبه‌روز بر تعداد کاربران این شبکه افزوده می‌شود.
  • طبق برخی آمار، اینستاگرام با بیش از 47 میلیون کاربر ایرانی، از دیگر روش های تبلیغات پیشی گرفته است.
  • اما قبل از اینکه ادامه بدهیم، از شما می‌خواهیم حتماً ویدیوی زیر را تماشا کنید تا هزینه‌های شما به هدر نرود و مطمئن شوید می‌توانید از تبلیغات خودتان نتیجه بگیرید.
  • احتمالاً از جمله اولین سؤالاتی که به عنوان یک صاحب کسب‌وکار اینستاگرامی با آن مواجه هستید، این است که چرا تبلیغ در اینستاگرام؟ آیا تبلیغات اینستاگرام آن‌طور که گفته می‌شود مؤثر است؟ پاسخ کاملاً قاطعانه است.
  • تبلیغات اینستاگرام راهی عالی برای افزایش آگاهی از برند محصولات و خدمات شما است.
  • شما در تمام مراحل از خدمات مشاوره ما بهره‌مند خواهید بود و در پایان کمپین ما یک گزارش دقیق از جزئیات و نتایج تبلیغات اسپانسری اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهیم.

در مجله خبری ادمین یاب تعرفه‌ای محتوای شما به صورت پست یا استوری در هر پیجی که بخواهید نمایش داده می‌شود. در صفحه دیسکاور جریان لیست تمام پیج‌ها به همراه تعرفه‌هایی که برای پست یا استوری دارند، قرار گرفته است. با دیدن این صفحه می‌توانید به‌راحتی پیج مورد نظر خود را که متناسب با بودجه تبلیغاتی شما باشد، برگزینید.

آکادمی آموزشی نوین

هنگامی که شما نحوه کار تبلیغات در اینستاگرام را درک کردید، بهتر است که بدانید چطور می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید و کسب و کار خود را توسعه دهید. اکنون اگر بخواهید از این روش بازاریابی استفاده کنید، ما برخی مزایای آن را به شما توضیح می‌دهیم. عموما پیج های ساخته شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از فالوورهای فیک رشد کرده اند. موضوعی که در حال حاضر به سختی قابل انجام بوده؛ چون الگوریتم های اینستاگرام با پیج های مخالف برخورد می‌کنند. در حال حاضر و با توجه به شرایط تحریم ها این کار عملا برای شهروندان ایرانی ممکن نیست.

روش سوم و طریقه حذف تبلیغات اینستاگرام با مسدود کردن آنها!

یک کار دیگر هم می‌توانید بکنید؛ برای اینکه دردسر تبلیغات و هدر رفتن هزینه را نداشته باشید، می‌توانید برای پیجتان یک ادمین تبلیغات استخدام کنید که صفر تا صد کار را حرفه‌ای انجام می‌دهد. ما در پلتفرم دیدوگرام، ادمین‌های کاربلد که در دوره خودمان آموزش دیده‌اند و مورد تایید ما هستند را معرفی می‌کنیم که کارتان را برای انتخاب ادمین راحت می‌کند. بعد از اینکه از محتوای پیج خود مطمئن شدید، بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام را برای خود انتخاب کنید. منظورمان این است که قبل از تبلیغ در اینستاگرام، حتماً دستی به سر و روی پیج خود بکشید. از عکس پروفایل گرفته تا بایو و حداقل 9 پست آخر پیج شما به شدت مهم و تعیین‌کننده هستند.

اما چگونه می توانید همه‌ی این راه‌ها رو یک شبه طی کنید؟ تیم ماهان تیموری، در دوره‌ی هوش مالی پلاس، فصلی رو برای شما طراحی کرده که کاملا مربوط به تبلیغات اینترنتی کسب و کار است. در این فصل به شما یاد داده می شود که چطور هوش تبلیغاتی خود را بالا ببرید و از اینستاگرام بتوانید درآمدهای بالایی داشته باشید. در تبلیغات اینترنتی، مثلا در همین تبلیغ کسب و کار تلفن هوشمند، شما باید به سراغ پیچ‌هایی بروید و تبلیغات اینترنتی داشته باشید که در حوزه‌ی کارهای دیجیتال و فناوری هستند. به همین دلیل اگر در اینترنت بچرخید و در مورد این موضوع تحقیق کنید، خواهید دید آموزش تبلیغات در اینستاگرام به مقدار بسیار زیادی وجود دارد. این در صورتی است که اگر هر فردی می خواهد در این فضا وارد شود و شغل خود را به دیگران معرفی کند یکی از ضروریات برای این موضوع محسوب می شود. تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری، تبلیغ در شبکه های اجتماعی، و دوره های دیجیتال مارکتینگ از خدمات رایا مارکتینگ می باشد.عقیده داریم دیجیتال مارکتینگ و ‌ICT آینده ما را رقم میزنند.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد