تبلیغات در اینستاگرام کمپین اینستاگرامی با هزینه مناسب جریان | admin-yab

یکی از بهترین راه‌ها برای دیده شدن در اینستاگرام تبلیغ در صفحات معتبر است. تبلیغ در صفحات پر بازدید که دارای تعداد فالوورهای زیادی هم هستند، کسب‌وکار شما را شناخته‌شده‌تر می‌کند. بدین منظور صفحات سایت‌های مطرح خبری، ورزشی، هنری و یا اشخاص معروف می‌توانند انتخاب مناسبی برای تبلیغ باشند. البته هرچه میزان فالوور و خرید لایک های اینستاگرامی صفحات بیشتر باشند، هزینه تبلیغات پربازده در آن‌ها هم بیشتر خواهد بود. با این حال ضریب اطمینان موفقیت تبلیغات پربازده در این گونه صفحات بیشتر است. به این موضوع هم توجه داشته باشید که تبلیغات ارزان در صفحات غیرمتعبر می‌تواند نتایج معکوس برایتان به دنبال داشته باشد؛ زیرا در صفحات کم فالوور و با محبوبیت کم، معمولاً اکثر پست‌ها و تبلیغات ارزان با اقبال مردم روبه‌رو نمی‌شود.

  • چون زمانی که فالوورهای شما افزایش پیدا می‌کنند، احتمال اینکه مشتری شما شوند بیشتر می‌شود.
  • تمامی این امکانات و متخصص‌ها توسط آژانس‌ دیجیتال مارکتینگ در دسترس شما قرار خواهند گرفت.
  • برای این کار وارد پروفایل فرستنده تبلیغات شده و با زدن سه نقطه بالای صفحه روی گزینه block کلیک کنید.
  • ما در تیم تبلیغات اینستاگرام، نیروهای تبلیغ نویس و سناریو نویس فوق‌العاده‌ای داریم که به خاطر تجربه ی چندین ساله ی کار با مخاطبان مختلف، به نوشتن متن تبلیغ پیج اینستاگرام بصورت جذاب و البته حرفه ای تسلط دارند.

ابتدا می‌رویم به سراغ انواع تبلیغات در اینستاگرام و ببینیم از چه راه‌هایی می‌توان در اینستاگرام تبلیغ کرد. شما می‌توانید تبلیغات خود را از روش‌های مختلفی انجام دهید که شاید رایج‌ترین آن‌ها، تبلیغات از طریق صفحات پربازدید است. به این نکته توجه بالایی داشته باشید که در یک سری از مواقع مخصوصا برای پیج های فروشگاهی در کنار فعالیت روزانه در بستر اینستاگرام داشتن یک سایت برای کسب و کار خود یکی از واجبات اصلی برای آن ها است .

افزایش فالوور بدون تبلیغات در اینستاگرام

بنابراین دیگران نیز کنجکاو می شوند تا پبج شما را بررسی کنند و در صورت تمایل شما را دنبال کنند. نشر محتوای جذاب مثل نقل‌ قول تصویری از یک تصویر، ویدئو، عکس و متن های الهام‌بخش و یا خنده‌دار و حتی چالش برانگیز می تواند منجر به افزایش بازدید و اشتراک گذاری پیج شما در گروه های اینستاگرام شود. در قدم سوم، ما در اتاق فکر خود با توجه به موضوع کمپین، اهداف و گروه مخاطب شما، پیام و سناریویی جذاب را برای انتشار در اینستاگرام برای شما طراحی می کنیم. در صورت نیاز کارفرما به خدماتی مانند عکاسی، فیلمبرداری، تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک کلیه خدمات قابل ارائه خواند بود.

اینفلوئنسر مارکتینگ BANNAER ID

یعنی خیلی از کسانی که مجله خبری ادمین یاب شما رو میبینند، مخاطب هدف شما نیستند و به طور کلی این تبلیغات به صورت هدفمند انجام نمی گیرد. محتوای تبلیغی که در پکیج ها قیده شده است، بنری می باشد و برای محتوای موشن گرافی یا ویدئویی هزینه مازاد اخذ خواهد شد. اگر در پیک کاری هستید و میخواهید حسابی در اینستاگرام گاز بدهید و البته توانایی پاسخ گویی به حجم مشتریان را دارید، بهتر است به جای پکیج نرمال، پکیج شتاب را انتخاب کنید. به نظر من که مورد دوم جذاب تر است است چون مخاطب را با خود همراه می کند. و یک نکته دیگر؛ چون ادمین پیج می داند که تبلیغات در چند پیج همزمان انجام می شود، هیچوقت برایتان فیک نمی زند چون معلوم نمی شود از کدام پیج چند تا فالوور گرفته شده است.

اینفلوئنسر به آن دسته از کاربران اینستاگرام گفته می‌شود که دنبال کنندگان زیادی داشته و بین گروهی از جامعه محبوبیت دارند. دنیای تکنولوژی امروز، آنقدر با سرعت پیشرفت می‌کند که اگر بدون مطالعه دست به اقدامی بزنیم، قطعا متحمل خسارت‌های بسیاری خواهیم شد تا راه اشتباه رفته را درست کنیم. طبیعتا شما برای تبلیغ حرفه و شغل خود هزینه می¬کنید و زمان می¬گذارید. اما اگر از قبل مطالعه‌ای روی این موضوع نداشته باشید و ابعاد آن را نشناسید، ممکن است به نتیجه‌ی مطلوب نرسیده و زحماتتان هدر برود. خصوصا که امروزه تبلیغ در اینستاگرام یا بطور کلی شبکه‌های مجازی، به سادگی گذشته نیست که در صفحه‌ی نیازمندی‌های روزنامه چاپ شود. هشتگ اصطلاحی با سمبل مربع # است که روشی نوین برای جست¬وجوی آسان‌تر محتواهاست.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد