تبلیغات اینستاگرام همراه با صفر تا صد نکات مهم تبلیغ در اینستاگرام | admin-yab

کاملاً واضح است که شما باید مجله خبری ادمین یاب‌تان را در پیج‌هایی قرار دهید که اکثریت مخاطبین آن را، آقایان تشکیل می‌دهند. پس مهم است که حتماً بررسی کنید که آیا محتوای تبلیغاتی یک پیج زیاد است یا خیر. اگر خیلی زیاد تبلیغ می‌گذارند که گزینه‌ی خوبی برای تبلیغات نیست و باید در پیج‌هایی تبلیغ گذاشت که در طول روز، خیلی کم تبلیغ می‌گذارند. بینش در اینستاگرام، اطلاعات تجاری مفید و عملی از دنبال کنندگانان ارائه می کند مثلا اینکه کدام یک از پست ها نسبت به بقیه، لایک ( پسند ) بیشتری گرفته است.که این خود گویای اطلاعات بسیار زیاد و مفیدی برای صاحبان تجارت خواهد بود. اینستاگرام معتقد است با یادگیری بیشتر در مورد رفتار و جمعیت شناسی مخاطبانتان، می توانید محتواهای مناسب تر و مربوط تری را تولید کنید. آنها به این نکته پی بردند که تجارت ها می خواهند قابلیت برجسته بودن در اینستاگرام را داشته باشند.

  • هرچه این برندها بیشتر و مهم‌تر باشند، نشان دهنده این موضوع است که اعتبار آن پیج بالاتر است.
  • محتوای دلخواه شما قادر هستید متن، عکس و ویدئوی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • البته طراحان اینستاگرام به خوبی با مخاطبان و جنبه‌های مختلفشان آشنا بودند.
  • امروزه این رسانه اجتماعی برای بسیاری از کسب و کارها از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • برای تعداد کامنت قوانین ضد و نقیضی وجود دارد و من نمی‌توانم یک قائده کلی به شما بگویم که ضرب و تقسیم کنید.

به همین دلیل بود که در قسمت قبل، معدودیت دنبال‌کننده‌ها را نقطه‌ی ضعف به حساب نیاوردیم، چون 10هزار دنبال‌کننده‌ی حقیقی طبیعتا برای شما بازدید بالاتری نسبت به 100هزار دنبال‌کننده‌ی فِیک دارد. قبل از هرچیز، صحیح ترین متن و گرافیک را برای تبلیغتان انتخاب کنید و سپس به دنبال حقیقی ترین‌ها باشید. البته با وجود دنبال کننده‌های کم این پیج‌ها، اما در عوض تمامی آنها حقیقی بوده و اصطلاحا فِیک نیستند.

تبلیغات ویدئویی

هزینه تبلیغات در اینستاگرام، بر اساس نوع محتوا و پیج‌ها متفاوت است. شما می‌توانید لیست تعرفه‌های بسیاری از پیج‌ها و اینفلوئنسرها را در جریان ببینید. این پیج‌ها بیشتر مخاطبین بسیاری زیادی دارند که اکثرا حقیقی هستند و بخاطر جذابیت‌های این صفحات، همواره درحال دنبال کردن آن هستند و بنابراین اکثرا یک پست یا استوری آنها را هم از دست نمیدهند. از آن گذشته، اکثر مردم با این افراد ارتباط حسی خوبی برقرار می¬کنند و هرآنجه که از طرف این افراد تبلیغ شود را با جان و دل می‌پذیرند. اول باید بدانید که افزایش فالوور چه اهمیتی می تواند برای شما داشته باشد؟ به صورت فرض شما از یک ویدئو یا بنری در اینستاگرام خوشتان آمده است، معمولا اولین کاری که انجام می دهید این است که به فالوورهای این پیج سر می زنید. اگر تعداد فالوورهای آن بالا باشد مطمئنا این پیج را دنبال می کنید و به پست ها و استوری های آن توجه می کنید.

تبلیغات در پیج‌های مهم

فکر می‌کنید چه اتفاقی برای تبلیغ شما می‌افتد؟ تبلیغ شما در بین آنها گم می‌شود و امکان دیده شدن آن توسط مخاطب به شدت کم می‌شود. نوع دیگری از تبلیغات که این مورد نیز بسیار مشاهده می‌شود، تبلیغات ویدیویی است. به این‌صورت که معمولاً یک ویدیوی 1 دقیقه‌ای یا کمتر، به عنوان تبلیغ قرار داده می‌شود. به‌طور کلی، ویدیوها اگر خوب طراحی شوند و از لحاظ بصری جذابیت بالایی داشته باشند، شانس دیده‌شدن‌شان بیشتر است، چرا که به‌طور معمول، توجه کاربران به ویدیو بیشتر از عکس است. برخلاف اینفلوئنسرها که شهرت خود را از طریق فعالیت در فضای مجازی کسب کرده‌اند و توانسته‌اند فالوورهای زیادی را جذب کنند، سلبریتی‌ها افرادی هستند که از قبل شهرت داشته‌اند و سپس وارد این فضا شده‌اند.

روش سوم: تبلیغات اینستاگرام در استوری

یک صفحه بزرگ در اینستاگرام دو ویژگی مهم دارد که من هر دوی آنها را برای شما توضیح می‌دهم. جدا از این موضوع که متن تبلیغ چه باشد، کاوری که برای محتوای تبلیغاتی‌ خود انتخاب می‌کنید هم به شدت مهم است. در بخش بعدی، نکات و اصول ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام را به شما توضیح می‌دهیم. اگر هم تصمیم دارید که پیجتان را خودتان بچرخانید، می‌توانید در دوره آموزش ادمینی شرکت کنید؛ به این صورت نه تنها تبلیغات بلکه محتوای حرفه‌ای، افزایش فالوور و فروش در اینستا را هم آموزش خواهید دید. اگر تجربه کار با پیج‌های اینستاگرامی را داشته باشید، حتما می‌دانید که مراحل سفارش تبلیغ به پیج‌ها یا اینفلوئنسرها چه پروسه‌ٔ زمان‌بر و خسته‌کننده‌ای است. با استفاده از پلتفرم تبلیغات در اینستاگرام جریان، شما در زمانی که باید برای ارتباط‌گیری، هماهنگی، نظارت بر اجرای تبلیغ و دریافت گزارش از هر پیج صرف کنید، صرفه‌جویی می‌کنید.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد