حذف تبلیغات اینستاگرام حذف تبلیغات اینستاگرامی همه‌چی آنلاین | admin-yab

با این روش شما درواقع یک تبلیغ دائمی و یک روش ثبت سفارش مجازی هم برای شغلتان راه انداخته‌اید که خود یکی از جدیدترین شیوه‌های بازاریابی‌ است. اینستاگرام یکی از برنامه‌های کاربردی است که پاسخگوی نیازهای هر فردی است. این برنامه روزبه‌روز مشهورتر می‌شود و به عبارتی دیگر کاربران بسیاری به این شبکه اجتماعی می‌پیوندند.

  • اما فراموش نکنید که در حال حاضر، بیش از 50 میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام وجود دارند!
  • بنابراین از تصویر مرتبط و جذابی برای تبلیغتان استفاده کنید و از روش‌های گرافیکی موثر نیز بهره لازم را برید.
  • اگر از پکیج تست جواب گرفتید و از محتوای تبلیغ و بازدهی آن مطمئن شدید حتما پکیج نرمال را انتخاب کنید ولی به هیچ عنوان برای اولین سفارش و اولین تجربه توصیه نمی شود.
  • پلتفرم جریان با بیش از 8440 کمپین موفق اینستاگرامی بستر مناسبی را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید کمپین‌های تبلیغاتی خود را به صورت تبلیغات بازدیدی، تعرفه‌ای و اینفلوئنسری راه‌اندازی کنید و شاهد نتایج فوق‌العاده آن باشید.

شما مجله خبری ادمین یاب با این افراد ارتباط برقرار کرده و تبلیغات اینستاگرام خود را در پیج آنها ایجاد کنید. برای تبلیغ در اینستاگرام بهتر است که نرخ تعامل پیج ها را درنظر بگیرید. در صورتی که ارتباط کاربران با آن صفحات به طور غیر معمولی پایین باشد، آگهی شما نرخ موفقیت بالایی را ثبت نمی‌کند.

تبلیغات در اینستاگرام به چند روش انجام می‌شود؟

اما این روش دیگر بازخورد خوبی ندارد و می توانیم بگوییم که استفاده از آن منسوخ شده است. برای افزایش فالوورهای خود به صورت واقعی می توانید به گلدفالوور اعتماد کنید. زیرا همانطور که توضیح داده شد هنگامی که فالوورهای شما بالا باشند ناخودآگاه تاثیر بیشتری نیز روی مخاطب دارند. پس برای خرید فالوورهای واقعی می توانید به سایت گلدفالوور مراجعه کنید تا طبق بودجه خود، فالوورهای موردنیازتان را خریداری کنید.

تبلیغات پست ثابت و استوری در پیج های پر مخاطب اینستاگرام

برای هر آگهی حتما چندین هشتگ کاربردی استفاده کنید تا کاربران با سرچ کردن این هشتگ‌ها در قسمت جستجو، به راحتی پیج و پست‌های مربوط به آگهی شما را پیدا کرده و از تبلیغات شما بازدید کنند. این شرکت‌ها، با صفحات اینستاگرامی مرجع، اینفلوئنسر و دیگر پیج‌های پرمخاطب لینک زده و از این طریق، تبلیغات شما را در این پیج‌ها درج میکنند. اینستاگرام در دنیای امروز ما، از جمله اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ است و از قوی ترین روش‌ها برای تبلیغات به حساب می‌آید. برای همین لازم است تا شما برای تبلیغاتتان حتما این برنامه را جزء اصلی‌ترین مراکز قرار دهید و روی آن تمرکز کنید. طراحان این برنامه با آگاهی از جذابیت‌های بصری و گرایش ما انسان‌ها به این موضوع، سبک این برنامه را نیز در همین راستا پیش برده‌اند.

با جذب تبلیغات از برندها و کسب و کارها می‌تونین از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنین. علاوه بر انواع کمپین‌های اینستاگرام و تبلیغات مختلف موجود، بسیار مهم است که قبل از ایجاد آگهی اینستاگرام، اهداف تجاری و پلتفرم مناسب خود را داشته باشید. اگر چیزی که شما دنبال آن هستید، تعامل با برنامه، دانلود محتوا، کسب لید و یا افزایش فروش است، این کمپین بدون شک بهترین گزینه است. به عنوان مثال، اگر پیج مورد نظر شما 100 هزار فالوور داشته باشد، با توجه به نرخ میانگین 3 تا 5 درصدی، پست منتشر شده باید 3000 تا 5000 بازدید یا لایک داشته باشد. در صورتی که پست های این پیج حدود 100 تا 1000 لایک داشته باشند، می‌توان تصمیم گرفت که بیشتر کاربران آن فیک هستند.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد